Több profi játékos szerint is kellene kezdeni valamit ezzel a pályával, ugyanis valami nagyon nincs rendben.
Nuke a rework óta nem kapott akkora rivaldafényt, mint előtte, bár ez teljesen érthető.
Pályabemutató: Átrajzolták Nuke-ot, rengeteg előny a terroroknak!
Uacute;j dobozok, extra fedezékek, lecserélt ablak és megkönnyített közlekedés. Csak néhány dolog, amivel a Valve igyekszik kedvezni a támadóknak, legújabb versenypályáján.
A Valve átalakítása egész jónak tűnt, viszont ha a versenyeket nézzük, akkor sajnos csak negatív élményeink vannak ezzel kapcsolatban. Most például az ESL Pro League LAN döntőjén 35 pályán egyszer sem választották Nuke-ot. Ezt már az SK irányítója, FalleN sem hagyta szó nélkül:
30 maps in groupstage and once again nuke not being played. You know what to do @csgo_dev
— Gabriel Toledo (@FalleNCS) 2017. december 7.
Ezt követően megjelentek más profi játékosok véleményei is. Shoxie szerint a legnagyobb baj azzal van, hogy ez egy nehezebb pálya, ezért többet kellene rajta gyakorolni, viszont a játékosok ehhez túl lusták. (–Ilyet sem hallottunk még, hogy egy csapat lusta begyakorolni egy pályát.–) Ezt egyébként nitr0 is megerősítette, hogy NA-ban szinte senki nem akar praccolni ezen a pályán, így nehéz jobbnak lenni rajta.
4 másik indokot is találtunk azzal kapcsolatban, hogy mi a gond Nuke-al:
- túlságosan zsúfolt a két lerakó, ezért nehéz eldönteni, hogy most végül A-n, vagy a B-n van a bomba
- elég sokszor framedroppol a pálya a sok textúra miatt
- egy lerakóra túl sok helyről lehet benézni, így egy after-plant szituációban nagyon nehéz dolgunk van
- molotov bug
A túlságosan zsúfolt lerakó egy teljesen jogos indok, ugyanis konkrétán egymás felett helyezkedik el az A és a B plantside. Sok esetben nehéz eldönteni T oldalon, hogy melyik lerakót támadjuk, ezáltal túlságosan sok taktikát kellene begyakorolni, és talán ez lehet az az ok, amiért a játékosok lusták itt praccolni. Ugyanide tartozik az, hogy egy lerakón túl sok helyet kell figyelnünk. Ez is teljesen igaz és érthető. Akár egy 2v4 szituációban az ellenfél négy helyről is jöhet, amit elég nehéz levédekezni.
A molotov bug pedig csak hab a tortán:
Mi lehet a jó megoldás? Egy újabb rework? Esetleg cseréljék ki az új Dust2-vel?
Ti mit gondoltok?