Változnak a rúnaoldal párosítások bónuszai, valamint frissítették Super Galaxy Gnar átalakulását

Változnak a rúnaoldal párosítások bónuszai, valamint frissítették Super Galaxy Gnar átalakulását

Az All-Starból jó eséllyel sokat tanult a Riot Games, hogy mit hogyan is kellene kiegyensúlyozni. Nem is vártak sokat, PBE-re máris kaptunk egy hatalmas rúnafrissítés csomagot.

A mai napon rengeteg változás jött ismét a PBE szerverekre, egyrészt bemutatták az új honor rendszert, amiről az alábbi cikkünkben írtunk.

Jövőre "lenullázzák" a honor rendszert, de nem ez az egyetlen dolog, ami változik

Lassan véget ér az idei év, jövőre pedig mindenki visszakerül a kezdő kettes honor szintre. Ezen kívül változik majd a szintlépés és a kapott jutalmak is.

Másrészt pedig, valószínűleg az All-Star eseményből okulva, rengeteg rúnaoldal párosítás bónuszát frissítették, valamint a Super Galaxy Gnar átalakulását is módosították, mert többen is aggályukat fejezték ki az animációt illetően, ami akár epilepsziás rohamot is okozhat egyesek számára.

Egy két hős is képviselteti azért magát a listán, kezdjük előbb velük.

Az Idézők szurdokának pilótája egy kisebb nerfet kapott nemrég, de a Riot Games végül úgy gondolta, hogy erre sincs szükség. Ezek alapján a Q (Phosphorous Bomb) AD és AP rátája 35%-ról 50%-ra áll vissza, míg a képesség sebzése 75/115/155/195/235-ről 75/120/165/210/255-re. 

Olafnál pont fordított a helyzet. Őt a legutóbbi PBE patchben erősítették, de túllőttek vele a célon, mondjuk ez szerintem már a számokból látható volt, hogy kicsit sok lesz. Emiatt az AD növekedése szintenként 4-ről 3,5-re csökkent. A W-je (Vicious Strike) támadási sebesség bónusza 50/60/70/80/90%-ről 40/50/60/70/80%-ra csökkent, az E-je (Reckless Swing) pedig újra 12/11/10/9/8 másodperc CD-vel rendelkezik a minden szinten 8 másodperc helyett.

Xerath-nál W (Eye of Destruction) mana nerfje sikerült túl izmosra, ezért a mostani költséget 85/95/105/115/125-ről visszaállítják 70/80/90/100/110-re.

Most pedig következzen a rengeteg rúna, mert itt aztán lesznek újdonságok.

Az Arcane Colossus (Resolve + Sorcery set) párosítás bónusza 130 HP-ról 65HP + 6 AD vagy 10 AP-ra (adaptív) változik. Ez kicsit kisegítheti az olyan tankokat, mint Gragas, Sejuani, Maokai és hasonlók, hogy ne csak nyers életerővel gazdagodjanak.

A Leviathan (Resolve + Domination) esetében szintén változik a 130 HP bónusz, helyette 65 HP-t, 5 AD vagy 9 AP-t kapunk adaptívan.

A Behemoth (Resolve + Precision) bónusza 130HP-ról 65 HP-ra és 9% támadási sebességre módosul.

Az Immortal Butcher (Domination + Resolve) esetében több minden is változik. Egyrészt a kapott adaptív AD 11-ről 5-re módosul, míg az AP 18-ról 9-re, viszont új hatásként már itt is kapunk 65 HP-t.

A Ruthless Visionary (Inspiration + Domination) esetében leginkább csak csökkenés történt, az AD 16 helyett 13 lesz, míg az AP 27 helyett 22.

Az Eternal Champion (Precision + Resolve) is megkapja a plusz 65 HP-t mostantól, cserébe a támadási sebesség bónusz 18% helyett csak 9% lesz.

Végül, de nem utolsó sorban az Ancient One (Sorcery + Resolve) esetében marad minden a régiben, vagyis adaptívan 12 AD-t vagy 20 AP-t kapunk, de emellett itt is gazdagodunk 65 HP-val.

Egyre inkább odafigyel a Riot az olyan "apróságokra", mint a színvakság okozta hátrányok kiküszöbölése, vagy épp az olyan veszélyek elkerülése, ami akár epilepsziás rohamot okozhat. A Super Galaxy Gnar nagyon menő lett, olyannyira, hogy az a hatalmas színkavalkád kicsit soknak bizonyulhatott egyesek számára átalakuláskor, amit jeleztek is a Riot felé. Ők erre reagálva kicsit egyszerűsítették az átalakulási animációt, ami most így néz ki.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!