A Blizzard kalandra csábít a katakombákba, ahol nyerhettek egy utat Amszterdamba, a januári HCT világbajnokságra

A Blizzard kalandra csábít a katakombákba, ahol nyerhettek egy utat Amszterdamba, a januári HCT világbajnokságra

Játszatok le egy kalandot a Facebook Messengeren keresztül, hogy nyerhessetek egy jegyet a januári HCT bajnokságra, ja és a Blizzard fizet mindent.

Azt már egy ideje tudjuk, hogy a 2017-es HCT torna sorozat 2018-ban, január 18-21 között kerül megrendezésre Amszterdamban. Az viszont már talán kevésbé ismert információ, hogy az európai játékosoknak a Blizzard kínál egy lehetőséget, hogy nyerjenek két jegyet, teljes ellátással az egész versenyhétvégére. 

A nyereményjáték menete pedig egyszerűen zseniális. Szükségetek van egy Facebook kliensre és csöppnyi fantáziára. A lényeg annyi, hogy a következő linken elértek egy Chatbotot, ami a elkalauzol titeket a Heartston fogadójába, ahol Hearth Stonebrew invitál meg titeket egy kalandra a Kobold Katakombák mélyére. A Bot elmond egy történetet, és pár helyen választantok kell, hogy mit csináltok. Például meg kell választanotok, hogy milyen csapatot verbuváltok össze a kocsma vendégei közül, az alagutakban merre indultok, és pár esetben egy-egy rejtvény is szembejöhet. A szabályokról itt találtok részletes leírást. A kalandot december 17-ig letudhatjátok.

Induljon a Kaland

A beszélgetés angolul folyik, de már egy alapszintű tudással rendelkező ember is simán megérti, de ha valaki csak gyorsan végigmenne az egészen, akkor íme az én válaszaim és választásaim, amivel bekerültem a kalapba, amivel esélyem van jegyet nyerni (mondjuk van egy olyan érzésem, hogy nem lehet mellényúlni). Itt most beteszek egy figyelmeztetés, hogy a következő sorok Spoilert tartalmazhatnak.

Egy kis puska - avagy a saját győzedelmes utam

Az első interakciónál megkérdezi kit viszek magammal? Egy Rogue vagy egy Paladin közül lehet választani.

Én a Paladint választottam.

Aztán megkérdezi, hogy milyen ellenfelekkel akarok harcolni?

Ide a jó válasz a 'Kobolds'.

A katakombákban elágazik az út a kérdés, hogy jobbra vagy balra indulunk.

Én itt a jobb oldalt a furcsa gombás felé indultam, a válaszom a 'Right' volt.

Az ajtó előtt a kérdés kicsit Gyűrűk Urás. Nagyjából annyi van ott, hogy "A Király nevében mi őrizzük ezt az ajtót. Csak a Király nevében tárulhat fel."

Ebből következőleg a válasz egyértelmű, írjátok be, hogy 'Togwaggle' és már szabad is az út.

Itt jön a kérdés, hogy a kincsek közül mit viszel el.

Én a creepy artefactot választottam, de szinte tuti, hogy minden más is jó, bár lehet az más történetszálhoz vezet.

Az ajtó mögött ott van Marin, aki figyelmeztet, hogy mindent lehet vinni csak a gyertyákat nem. Persze az egyik társad a kezedbe nyom egyet a viasz világító eszközökből. Ekkor jön a kérdés, hogy mit nem lett volna szabad elvinni.

Válaszként írjátok be, hogy 'Candle'.

Ekkor megjelennek a koboldok és megint lehet választani, hogy harcol az ember vagy sem.

Én rányomtam, hogy 'Fight' de abból is rohanás lett, szóval itt kb. mindegy.

Végül egy szobában kötünk ki, ahol ott egy alvó sárkány. Itt arról lehet dönteni, hogy beletúrunk-e a kincsébe vagy lábujjhegyen átosonunk.

Én utóbbit választottam ('Tiptoe'), de így is felébredt a bestia.

De szerencsére az egyik társunk egy Dragonslayer, aki odavág. A kérdés az, hogy mennyit sebzett.

A válasz a kártyán van, írjatok be 6-ot.

Végül az utolsó találkozásnál egy Leyline Manipulator teszi fel azt a kérdést, hogy "Mi az, ami a nap felkeltével zárul és nyílik, amikor az leszáll az éj?"

Erre a válasz értelemszerűen annyi, hogy 'The Tavern' (a kocsma).

Innen már csak be kell írnotok az e-mail címeteket, és bekerültök a kalapba.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!