Rengetegen vetették bele magukat a Clash tesztelésébe, amiben azért még akadnak gondok. Erről bővebben a Riot munkatársa; Eambo írt a Riot fórumain, hogy miket akarnak mostanság javítani.
Először is megköszönték a türelmet, illetve, hogy ilyen lelkesen teszteljük már most a Clash játékmódot. Nem tökéletes azonban még minden, és abba is beavattak, hogy mi várható a jövőben.
Jövőre akár négy keystone-ból válaszhatunk és lehet, hogy minionokat is el tudunk hódítani
Meddlerék azon gondolkoznak, hogy kevés az a három keystone rúnafánként, ezért lehet, hogy ezt négyre fogják bővíteni, amúgy is van pár hiány, amit pótolni kellene.
Az első lépés, hogy minden olyan játékos, aki játszott, vagy egyáltalán túljutott a roster képernyőn, minden pénteken felhasznált jegyét visszakapja. Teljesen újra fogják kezdeni a tornát az EUW szerveren egészen a csapatok összeállításától kezdve, a zárás pedig 16-án, azaz ma este 7 órakor lesz. Ezt követően mindenki egy 8 csapatos bracketbe kerül, és a vasárnapi meccsek már egy 16 fős brackettel mennek tovább. Az újrakezdés ellenére mindenki megtarthatja majd az eddig megszerzett jutalmakat. Most pedig jöjjenek azok a szembetűnő hibák, amikről a Riot tud, és amelyeknek dolgozik a javításán.
Egyesek nem tudtak belépni a hősválasztásba, vagy nagyon sokat kellet várni a scouting fázisban, esetleg a hősválasztás befagy, vagy bugol, a brackettel is vannak gondok, mint hogy nem a megfelelő csapatokkal kerülünk össze, vagy egyszerűen kirúgnak minket a saját bracketünkből. Ezeket elmondásuk szerint mind egy hardware hiba okozott, ami megduplázta a rostereket valamiért, és egyes csapatokat többször is behívott a rendszer teljesen azonos bracketekbe, de a meccsig már nem jutottak el. Összességében ez volt a legnagyobb gond, és leginkább emiatt is indítják újra az egészet. Ha így folytatták volna tovább, egyre jobban elcsúszott volna minden.
A másik gondot a jegyek okozták, amelyekkel részt lehet venni a tornákon. Ezeket a felhasználása (beállítása) volt nehézkes. Ennek több oka is volt: egyrészt a játékosok jegyeket ajándékoztak egymásnak idő előtt, emiatt nem tudtak akkor belépni. Egyelőre még megfigyelés alatt tartják a rendszert, de ezt elvileg már megoldották.
A Scouting data sem töltött be rendesen, ez az a rendszer, amivel utána tudtunk nézni az ellenfeleinknek, milyen hősöket játszanak, stb. Sok volt a késedelem, ha egyszerre nagyon sok játékos indította el a keresést, mivel ez eléggé leterhelte a match history szolgáltatást, elvégre onnan számol a rendszer. Emiatt voltak fennakadások, mert limitálva volt az egy azon pillanatbeli kiszolgálások száma, így mindenki várt.
Szintén problémát jelentett az is, hogy nem tudták a játékosok elhagyni a csapatokat. Ez egy elég nagy bug, amit a Riot meg is talált, ez ellen azonban van pár mód, amivel segíteni lehet. A csapatkapitány ki tud tenni bárkit a csapatból, ha ez esetleg te vagy, akkor te is megteheted. Ha nincs senki más a csapatodban, hívjál meg egyet. Tedd kapitánnyá, és akkor ő ki tud téged rúgni. Ha netán a kapitány AFK, a csapat egészen a nap végéig lesz csak "összezárva". Nem feltétlenül tökéletes megoldás, de ideiglenesen megteszi, és addig sem leszünk túszok egy csapaton belül.
Még egyszer elnézést kért a Riot, hogy ennyire kaotikusra sikerült a teszt, de aktívan dolgoznak a megoldásokon, és ha kicsit hibás is volt az egész, továbbra is nagyon jó ötletnek tartom ezt az egész irányvonalat. Ti pedig azzal tudtok leginkább segíteni a fejlesztésben, ha továbbra is próbálgatjátok, és ha valami hibát találtok, akkor nem csak a barátotoknak panaszkodtok egy sort róla, hanem jelzitek a Riot felé. Minél hamarabb teszitek ezt meg, annál hamarabb lesznek ezek a hibák javítva; -szóval közös érdek!