Ha valaki SMG-vel vagy pisztollyal fut ki egy fedezékből, jó eséllyel átfut a golyókon.
Sokféle bugot láthatott már a CS:GO közösség, de eddig talán ez az, amivel már minden játékos találkozott egyszer, mégis arra fogta, hogy "biztos mellé lőttem".
A videóban láthatjuk, hogyha valaki fedezék mögül fut ki SMG-vel vagy egy olyan fegyverrel, amitől a sebességünk több lesz (pisztolyok vagy kés), akkor az esetek többségében egyszerűen nem lehet fejbe lőni az ellenfelünket, mert a fegyver tüzelési sebessége kisebb, mint a karakteré. Valljuk be; ez egész nevetséges egy automata fegyvernél.A képen látszik, hogy a terrorista modell pont átugorja azt a minimális időt, amíg a fegyver újra tüzel. Ha csak nem Speedy Gonzales az önjelölt terroristánk; ennek nem kéne megtörténnie.A statisztikák alapján késsel a kezünkben, ami 250-es sebességet jelent, a három fegyver átlagát nézve 78.25%-ban nem talált be az a prefire, ami pontosan az ellenfelünk fejét kellett volna eltalálni, ez elképesztően magas, és egyértelműen azért büntet a játék, mert használod a hallásod vagy az adott információkból leszűrve esélyt sem szeretnél adni az ellenfelednek.
A pisztolyoknál már kicsit jobb a helyzet; ott ugye 240-es sebessége van a karakternek, ott a három fegyver átlaga 62.7%, ami még mindig több, mint az esetek fele, így legtöbbször, ha valaki prefire-özik, nyugodtan fussatok ki a pisztollyal, hiszen nektek van több esélyetek megnyerni a párbajt.
Az SMG-vel csak 230-as sebességünk van, mégse csökken drasztikusan az átlag, 60.5%-ban fut át az ellenfél a pontos lövéseken, ami még mindig nagyon sok.
Nem nevezhető teljesen bugnak, de az biztos, hogy minél előbb ki kéne javítania ezt az anomáliát a Valve-nak, hiszen ebben a pillanatban az eco köröknél nincs értelme prefire-özni ellenfeleinket.