A Dungeon Run még nagyon friss, de már be is indultak a közösségből a kreatív energiák, hogy miként lehetne bővíteni azt.
Ha már valaki pár éve koptatja a mesekártyákat, akkor találkozott azzal a csodával, aminek az volt a becses neve; hogy League of Explorers. A Hearthstone Adventure volt a a játék egyik legsorsfordítóbb és szerintem legérdekesebb kiegészítője. A történet zseniális, és a legendás lapok örökre megváltoztatták a játék menetét. Gondoljatok csak Reno Jacksonra, aki megteremtette a Highlander arcehtípust. Vagy ott volt Sir Finley, aki megadta a kezdőlöketet a Pirate Warriornak és azt hiszem a listát még sorolhatnám. Viszont volt egy kártya, ami igazán nem okozott nagy fennforgást, de mint főgonosz nagyon ott volt. Szerintem már sokan kitaláltátok, hogy Rafaamról beszélek. Most egy játékos újra a játékba álmodta a Legfelsőbb Arcehológust. Lássuk hogy nézhetne ki, mint a Dungeon Run egyik "főnöke".
Először ez a hősképesség nem is néz ki durván, de emlékezzetek, hogy ez anno a kiegészítőben sem volt túl erős. Itt azért elfajulhatnak a dolgok...
Azt persze vegyétek észre, hogy a képesség nem automatikus. Tehát Rafaam választhatja azt, hogy nem használja.
Az első meglepetés akkor fogadja a megfáradt kalandozókat, amikor azt veszik észre, hogy a saját legendás kincseinek az aktiválódás után a másik oldal is belő egy passzív képességet. Rafaam minden alkalommal kap egy nagyon erős relikviát, amikor használja a hősképességét. Íme az összes lehetőség, amit rejthet a láda.
Ebben a formában már nem is olyan gyenge.
De lássuk, hogy milyen kártyák kapnának helyet a paklijában.
- x1 Lantern of Power
- x1 Staff of Origination
- x1 Cabalist's Tome
- x2 Ethereal Peddler
- x2 Shifting Shade
- x1 Wax Rager
- x1 Looming Presence
- x2 Shadow Word: Pain
- x2 Dark Peddler
- x2 Darkbomb
- x2 Unstable Portal
- x2 Shadow Word: Death
- x2 Forgotten Torch
- x2 Keeper of Uldaman
- x2 Tomb Pillager
- x2 Ethereal Conjurer
- x1 Entomb
- x1 Timepiece of Horror
- x1 Mirror of Doom
De mi is az Staff of Origination? Nos, ha az a kártya feljön, akkor fogalmazzunk úgy, hogy "a kalandoraink élete igencsak nehéz lesz".
A legendás fegyver minden körben elhoz egy bosst a League of Explorers-ből. Persze, aki szemfüles az észreveheti, hogy pár dolog azért megváltozott náluk.
Azt hiszem ez a harc nem ígérkezik túl könnyűnek, de ha a nehézség nem lenne elég, akkor persze van pár interakció, aminek meglepő hatása van és persze a humortól sem mentes.
A Robe of the Magi egy olyan pakliban, ahol sok varázslat van, még jó is lehetne. De Rafaam ellen egy veszedelem, hiszen a passzív +3 Spell Power minden saját varázslatra hat, arra is ami a játékos kezében található. Így már picit nagyobbat szór az az átok.
Itt egy kis irónia bújik meg. Ha emlékeztek, akkor a Rafaam elleni harcban az első dolog, ami történik, hogy az ellenfél ellopja a lapjainkat. Ha pedig vagyunk olyan számítóak, hogy Magma Ragert pakolunk a paklinkba, akkor kapunk egy nagyon szúros megjegyzést: "Miért játszik akárki is ezzel a lappal?"
Rafaam ezt mondja, mikor eltolja az első Cabalist Tome kártyát. Ezzel arra utal, hogy a Karazhan képein lehetett látni, hogy ellop valamit a kastélyból.
Végül az utolsó érdekesség, miszerint mikor a Staff of Origination előkerül, akkor Rafaam felfedi magát teljes valójában. Persze ez csak vizuális változás, ettől nem lesz nehezebb vagy könnyebb a harc.