Csúnya meteorzápor sújtja az ARURF játékosokat -bug vagy sem?

Csúnya meteorzápor sújtja az ARURF játékosokat -bug vagy sem?

Valahogy így érezhették volna magukat a dinoszauruszok is, ha nem egy nagy meteort kapnak. Érdekes jelenség az ARURF módban.

Az URF játékmódok mindig is a lehetetlenségek megvalósulásainak alapjául szolgáltak, megannyi elborult ötlet vált már létezővé és működőképessé eme mód színfalai közt. Ebbe a kategóriába sorolható most az új rúnák közül az Arcane Comet esete is, ami bizony nehéz kérdés, hogy bug-e vagy pedig teljesen normális jelenség.

Hogyan találnak egymásra a karakterek és a neveik? A Riot erre is válaszolt!

139 karakter, 139 egyedi névvel. Egy-kettő hajaz más világokra kissé, de a legtöbb az tényleg egyedülálló. Miként találják ki őket és milyen neveket dobtak már el? Ezekre válaszolt a Riot. Kled, Xayah, Illaoi, Kayn. Mára már ezek mind ismert nevek, amiket megszokhattunk, olvashatunk és halhattunk a kommentátorok szájából számtalan alkalommal.

Vandiril még 1 hónappal ezelőtt érdekes dolgot fedezett fel az akkor még PBE-n levő ARURF módban. A játék késői szakaszában az Arcane Comet rúna hajlamos megőrülni és folyamatos meteorzáport zúdítani az ellenfelünkre, amennyiben egy olyan hőssel vagyunk, aki folyamatos sebzést képes kiosztani, például Swain, Singed (az ő esetében Aery-ből lett túl sok, ám ezt azóta már javították) vagy éppen Annie. Íme az ő videója:

Ez a jelenség, azonban továbbra is előidézhető, nem olyan régen én magam futottam bele egy Annie-be, aki úgy határozott, hogy elég volt a dinoszauruszok uralmából, szakadjon rájuk az ég. (Sajnos nem Dino Gnarra repültek a meteorok, pedig az lett volna az igazi fun fact...cry - a szerk.)

A jelenségre a magyarázat egyébként elég egyszerű. Az Arcane Comet töltési ideje 20 másodpercről indul és egészen 8-ig tud csökkenni a meccs előrehaladtával. A kérdés pedig itt merül fel! URF-on ez a szám mehet lejjebb is, nekem a nagyjából 23 perces mérkőzésnél 7 másodperc lett, ezt a tendenciát amennyiben tovább folytatja, úgy a 32. perc környékére (ahol először feltűnnek az ilyen esetek) akár 0,5-1 mp-t is elérheti. Továbbá, ez a szám a képesség használatainkkal még csökkenthető, ugyanis a képesség típusától függően 5-20%-ot faraghatunk belőle. Na, de ami az egész láncreakciót beindítja az a folyamatos sebzés. Ahogy a célpontunk nyeli a damage-et, a szinte 0 töltési idővel rendelkező meteorok úgy kezdenek el záporozni felé. Ami viszont újabb kérdést vet fel a jelenség szándékosságát illetően az az, hogy nem minden esetben működik. A következő videóban ez jól megfigyelhető.

A videó elején Singed az ellenfél bázisán, illetve a dzsungelben harcol, az üstökösök pedig korántsem gépágyúként érkeznek ki tőle, viszont a videó végén, Caitlyn egy ugyanolyan meteorvihart kap a nyakába, mint amit a többi videóban láthattunk, holott ő nála sem használt el Singed több képességet, mint Malphite-nál. Szóval a helyzet elég nehéz, nem egyszerű megmondani, hogy ez egy malőr, vagy pedig a Riot szándékosan alkotta ezt meg így. Mindkét oldalon van pro és kontra, a valódiságot például az támasztja alá, hogy több hetes PBE tesztelés, illetve 1 hetes éles szerveren való szereplés után is még tapasztalható a jelenség; az Annie-s videó ugyanis hétfőn készült.

Mit gondoltok mi áll a háttérben? Vicceskedés a fejlesztőktől, vagy pedig ennyire megbújó bug?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések