Greedy Sprite vs. Mire Keeper

Greedy Sprite vs. Mire Keeper

Mindkettőnek megvan a maga előnye és a hátránya is persze. De a kérdés, hogy melyik lehet a befutó hosszú távon?

A Druid egyik archetípusa mindig is arra épült, hogy ramp-elt, azaz különböző mechanikákkal tett szert extra manakristályokra. A Wild Growth és a Nourish Classic mivolta előre biztosítja, hogy a paklifajta sokáig fenn is marad majd. De persze a Standard kártyák között is van olyan, ami ebbe besegít. A Jade Blossom, a Mire Keeper és a legújabb Greedy Sprite csak tovább erősíti ezt a vonalat. A kérdés elsőként az, hogy be lehet-e rakni mind az öt ramp kártyát egy pakliba? A válasz a legtöbb esetben erre: a nem. Ez egyelőre az általános vélemény, de ez persze változhat igen gyorsan. Viszont ha elég négy, akkor mi marad ki? A Jade Blossom helye egyelőre szilárd. A Jade paklikba kötelező, a többiben meg talán picit jobb, mint a másik két Standard ramp kártya. Viszont a Mire Keeper és a Greedy Sprite esete nem ilyen egyszerű. Lássuk az előnyöket és a hátrányokat, külön-külön.

Greedy Sprite vs. Mire Keeper

Hátrányok

  • 3/1-es statok a 3/3 ellen + 2/2, ha már nem kell a mana.
  • A legtöbbször nem illik a Ramp görbébe és marad egy extra mana.
  • A Silence egyszerűn tönkreteszi

Előnyök

  • 3 mana és nem 4
  • Ha egy machanika ellopja (Glimmerroot, Drakonid OP), akkor az ellenfélnek nem olyan hasznos mint a Mire Keeper.
  • Működik az Oaken Summons lappal.

Egyelőre a kis manatündér hátrányok szempontjából kicsit soknak tűnik, a Mire Keeper egyelőre jobb választás. Ezért is nem látjuk, hogy mindenki rohan lecserélni. Viszont a Standard rota után szinte biztos bekerül, mert már nem lesz ellenfele. Persze, ha az új kiegészítőben lesz ramp lap, az még letaszíthatja.

Szerintetek melyik a befutó?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!