Cache egyik legnagyobb hibája: a targonca

Cache egyik legnagyobb hibája: a targonca

Az "A" lerakón található targonca minden egyes porcikája fura és bugos.

Cache-t a Sourceban láthattuk először, majd FMPONE-tól kapott egy ráncfelvarrást és bekerült az Operation Bravoba, majd a Phoenixszel a versenypályák közé is. Ezen a pályán pontosabb "A" lerakó egyik sarkában található egy tárgy, ami a targonca nevet viseli. Ez az objektum minden játékost az őrületbe kerget bugos hitboxa miatt.

Az alaptest rendeltetésszerűen működik, így nem lehet rajta átlőni semmivel sem.

A váltókarokkal már más a helyzet, azokon már át lehet lőni.

A kormányok ugyanúgy át lehet lőni, de közvetlen alatta lévő blokkon wallbangelni sem lehet.

A széken néha át lehet lőni, néha pedig wallbangnek regisztrálja a játék.

Legvégül pedig a tartó rudak teljesen átlőhetőek, de a blokkok, amik tartják őket már nem.

Mintha ez nem lenne elég, az egész sarok és targonca néhány textúrája pont olyan sötét, hogy bizonyos szögekből szinte egyáltalán nem láthatjuk az ott várakozó CT-t. Két dolog javíthatja ki ezeket a hibákat, vagy egy teljesen új textúra, ami körülbelül ugyanígy fog kinézni, csak javítják az összes hitbox hibát, vagy visszacserélik az egészet dobozokra, mint ahogy régen volt. Lehet, hogy pont Cache lesz a következő szerencsés, aki kap egy kis ráncfelvarrást, talán egy-két változtatást is, ha a Valve úgy akarja. Reméljük, ha ez megtörténik, a targoncával is csinálnak valamit, és sokkal folyamatosabban lehet átlőni ott, ahol nincs textúra.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések