Így néz ki egy pálya, amit három éven át javítgatott a készítője

Így néz ki egy pálya, amit három éven át javítgatott a készítője

A de_breach nevű pályáról van szó, amivel tényleg rengeteget foglalkozott a készítő és egészen elképesztő lett.

Körülbelül három éve kezdett bele Puddy (–aki az Agency nevű túszszabadítós pályát is csinálta–) egy bomba orientált mapba. Az elején az Agency-ből indult ki, és a pálya változatán szeretett volna elhelyezni két lerakót és kicsit e-sport szintűbbre formálni azt. Három év alatt viszont nagyon sok víz folyt le a Dunán, így mire elkészült, az szinte teljesen megváltozott és csak a tematika hasonlít régi elődjéhez.

Az első két évben a pálya alaprajzát és minden kis zugát próbálta átgondolni, ami végül 25 alkalommal változott, minden pályatesztelés után.

null

null

Ezután viszont végre átadta Yanzl-nek, aki kigondolta és megcsinálta az egésznek az esztétikáját, textúráit és tökéletessé tette a munkát.

Azért pár helyen, főleg a folyosókon maradtak szürke, komor részek.

Sajnos a csúszda valószínűleg egy olyan pontból indul, amit játékos nem használhat, így valószínűleg sem gránát, sem játékos nem csúszhat le rajta.

Az interior dizájn egészen elképesztő lett, Yanzl-nek tényleg van ízlése.

Az esztétikára tényleg nem lehet panaszunk, már csak jól kell működnie a pályának és természetesen be kell kerülnie a következő Operationbe.

Így néz ki a pálya alaprajza, ami hozza a szokásos modern pálya készítést: sok bejárat a lerakókra és mindenhol kisebb folyosók vagy csatornák láthatóak a főbb útvonalak között.

A galériában megtekinthettek még pár képet róla.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Galéria

Kövess Minket!