Elég érdekes koncepció, de a CS:GO-ban és a PUBG-ban is sokkal többet láthatunk, ráadásul élesebben.
Az nVidia január 7-ei újdonságai közt megtalálható volt az úgy nevezett Freestyle, ami egy valósidejű post-processing filter, egyelőre csak bétában. Hasonló, mint a reshade vagy sweetFX, de teljesen "legális" és ezt az nVidia készítette. Persze előfordulnak még hibák, hiszen bétában van, de a CS-ben és talán még a PUBG-ban is hasznunkra lehet egész meccsen vagy csak egy-egy alkalommal.
Az nVidia rövid bemutató videójából túl sok minden nem derül ki, de egy kísérletező CS:GO játékos videójából már többet tudhatunk meg arról, hogy mikor lehet hasznos és hogyan is működik ez a filter. Ezeket természetesen te csinálhatod meg és tényleg nagyon sok mindenen lehet finom hangolni.
A telepítés egyszerű, a videóban látott menüt kell megkeresni, bepipálni a négyzetet majd újraindítani a gépet, ezután feltelepíti a Freestyle-t és kezdődhet is a kísérletezés. A videóban be is mutatja, hogy az ő beállításaival mi történik, és látszik is, hogy egy gomb megnyomásával válthatjuk ki és be a filtert, ami a pálya sötétebb részein elképesztően sokat segít.
A füstök elhalványulásánál is hasznunkra válik, élesebben látható a karakterek körvonala.
A tűz pedig teljesen 2D hatást nyújt, amin simán el át lehet látni. Emellett még Borderlands szerűre is lehet állítani a grafikát, ahogy a videó végén is látszik, de ez túl sok előnyt nem jelent.
Persze nem csak a CS:GO világában segíthet, a PUBG-nál is élesebbé tehetjük a színeket vagy akár homályosíthatunk a távon, ami a játékon nem segít, de egy-egy videó vagy kép elkészítésében segítségünkre lehet.
Az összes beállítást ez a videó mutatja be, sajnos rosszabb gépeknél nem ajánlott, szinte biztos, hogy kevesebb FPS-ünk lesz, de 100 FPS környékén nem fogjuk megérezni a változást. Szerintünk mindenféleképpen próbáljátok ki, főleg CS-ben, de akár más játékokban is hasznotokra válhat.