Az, hogy Nunu hatalmas buffot kaphat, enyhe kifejezés

Az, hogy Nunu hatalmas buffot kaphat, enyhe kifejezés

Nagyokat néztünk a PBE patch olvasása közben, főleg Nununál. Nem aprózták el a buffolását, az biztos. Emellett Eveylnn, Ezreal, Vayne és a dzsungeles tárgyak is terítékre kerültek. 

Rendesen beindította az idei évet a Riot Games, ez a PBE patch sem lett gyenge. Pár hős, tárgyak és persze rúnák kerültek frissítésre, de a legnagyobb hír még mindig Nunu buffolása, hamarosan láthatjátok, hogy miért. Csapjunk is bele!

Fejlődik a Honor rendszer, még több jutalom üti majd a markunkat

Heldeus | 18/01/12 07:39 Az átalakított Honor rendszer bevezetése új fejezetet nyitott a játék életének egy bizonyos szakaszában. A Riot Games nagy erőkkel dolgozik azon, hogy a toxic, sportszerűtlen játékosok számát minél hatékonyabban csökkentse, ehhez pedig a nyáron egy baromi ütős fegyverrel álltak elő, a teljesen megújított Honor rendszerrel.


Evelynn erősített E-je kissé bugos volt a tooltip alapján, illetve a számokat is  hangolták. Az unempowered változat 4% max HP-t + 2,5%/100 AP sebzéssel rendelkezett eddig, mostantól pedig 3% max HP + 1,5%/100 AP lesz. Az empowered sebzése az E-nek pedig 6% max HP + 3,5%/100AP helyett 4% max HP + 2,5%/100 AP mostantól.


Ezreal esetében további nerfekről beszélhetünk, leginkább az early game-ben, mivel a Q sebzése ismét megváltozott. 35/55/75/95/115 helyett már csak15/40/65/90/115-öt fog sebezni.


No de itt jön a lényeg: Nunu. A régóta gyengélkedő karakter most aztán igazán nagy buffokat kapott. Először is az alap AD-ját 67-ről 70-re viszik fel. A Q (Consume) mostantól egy új hatással gazdagodik. Minden nagy, vagy epic szörnyért, amibe beleharapunk, Nunu 3/5/7/9/11 (+5% AP) mágikus sebzést kap az alaptámadásaira, mellett 2% maximum HP-t, nagyobb méretet és 10 csatán kívüli mozgási sebességet, 55 másodpercre. Ezeket stackelni is lehet, maximum ötször, de ugye egy teljes percünk van két camp összeszedése között.

Ha mindez nem lenne elég, a W (Blood Boil) is erősödik. Az eddigi mozgási és támadási sebesség bónusz mellett %-os AP bónuszt is fog adni a hatás időtartamára. A képesség fixen 40% AP bónuszt ad nem csak magának, de célpontjának is, aminek azért van maximum is szinttől függően: 40/60/80/100/120 AP, vagyis ötös szinten akár egy Rabadonnal felérő AP mennyiséget ruházhat valakire.


Vayne is nerfet kapott, az ultiból származó bónusz AD 30/50/70 helyett 20/30/40 lesz.

A Hunter's Talisman és a Hunter's Machete leírásában most már szerepel, hogy maximum egy arany bevételes dzsungeles tárgyunk lehet.

A Runic Echoes proc sebzése 60-ról 80-ra növekszik.

A Manaflow Band továbbra sem az igazi, még mindig erősnek érzik. Emiatt már nem kapunk ingyenes képességet X időközönként, helyette inkább manát tölt vissza fixen, nagyjából 23-at és még egyet szintenként. Emellett persze 8-10% százalék között hiányzó manát is tölt, és a CD ismét 60 másodperc lett.


Továbbra is dolgoznak a Grasp of the Undying esetében a távolgási használók működését változtatták. Náluk most a következő szerepel, ha ezt választják: a sebzés, gyógyulás és a permanens HP növekedés 40%-a az alapnak.

A Glacial Augment sem szerepel túl gyakran a választások között. A távolsági támadások lassítását 20-40%-ról 30-40%-ra növelték. A közelharci támdások lassítása 40-50%-ról 45-55%-re, míg a fagyasztó sugár lassítása 50% helyett 60%-ra nőtt.

A minionok is kaptak egy "inventoryt", amiben a különféle képességeik vannak. Ezekkel eddig is rendelkeztek, csak nem volt így feltüntetve. Ilyen például az Anti Tower Socks, vagyis a torony elleni zoknik, melyek miatt 30%-kal kevesebbet sebződnek tornyoktól.

A Gusto életének 45% HP-ját sebződi tornyokból.

Phreakish Gusto. Ő már HP-jának 70%-át veszti el a tornyoktól.

A super mech armor minden AOE hatás ellen véd, és kisebb sebzést szenved el tőlük.

Super Mech Power Field a közeli minionoknak 70% sebzésnövelést, 70 MR-t és 70 Armort is ad.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!