A bugos ejtőernyőzés tönkreteheti a PUBG élményt

A bugos ejtőernyőzés tönkreteheti a PUBG élményt

Lassabban és közelebbre esünk kiugrás után. A bug-ot már próbálták javítani, de nem biztos, hogy sikerült.

Az 1.0 megjelenésével több érdekes, apró változtatás érkezett, amit nehezen vagy csak közvetetten vettünk észre. Az egyik ilyen az ejtőernyőzés bugja volt, hiszen nem direkt, de változtattak az esés gyorsaságán. Sokkal kisebb távra lehet eljutni zuhanás közben, ezért is történt meg az, hogy nagyon sokan csak 1-2 helyre mennek a sivatagi pályán. Emellett Miramaron a repülők az esetek többségében két útvonalról indulnak.

Ezért lett ennyire halálos és hírhedt Pecado és a Hacienda del Patrón is. Ezzel talán még nem is lenne gond, de a bugok és a desync miatt, aki ügyes és gyorsan érkezik le, nagyobb hátrányban lesz, mint az, aki kicsit később esik le. Ezt meg is magyarázom, de előbb itt egy GIF, amiből mindenki megérti, hogy mire gondolok.

I love it how clothing spawns in before weapons do...

Szerintem számtalanszor járt már így mindenki, tökéletes ugrás után te érkezel le elsőnek, de a fegyverek bizony nem töltenek be, így a mögötted érkező találja meg, amíg te lootot kutatsz. Emellett a játék taktikai élményét is elveszi és a mid game-t is erősen rontja. Az elején legalább 50 játékos meghal, így a kezdés után 10 perccel körülbelül 30 játékos marad a következő 20 percben.

Szerencsére a PUBG Corp. véletlenül nerfelte az ugrás távját, amit a tegnapi patchben meg is próbáltak kijavítani, de eddig mindenkinek vegyes érzései vannak ezzel kapcsolatban. A közösség fele szerint megjavult, a másik fele pedig egy kőhöz hasonlítja karakterünk esését. Akárhogy is van, muszáj lesz változtatnia a készítőknek és megadni nekünk a lehetőséget arra, hogy messzebb ugorjunk, a tárgyak pedig időben töltsenek be.

Ha szeretnél egy igazán jó PUBG közösségbe tartozni csatlakozz a PUBG - Hungary csoportba.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!