Úgy látszik több esetben is túllőtt a célon a Riot Games, ezért pár erősítést visszavontak, vagy átalakítottak Nunu és Jinx kapcsán is, de terítéken van Kha'Zix és Malzahar is.
Rengeteg kritika érte egyes skineket, leginkább a Xayah és Rakan párosának legújabb Sweetheart kinézetét. Emiatt módosítottak rajta, bár a közösség még mindig panaszkodik, hogy továbbra sem néznek ki jól. Ez rövid időn belül már a második ilyen eset, korábban nem nagyon hallottam ilyenről. Tavaly a Victorious Graves-et kellett feltuningolni év végén, most meg itt van ez.
Az, hogy Nunu hatalmas buffot kaphat, enyhe kifejezés
Aioween | 18/01/12 09:32 Nagyokat néztünk a PBE patch olvasása közben, főleg Nununál. Nem aprózták el a buffolását, az biztos. Emellett Eveylnn, Ezreal, Vayne és a dzsungeles tárgyak is terítékre kerültek. Rendesen beindította az idei évet a Riot Games, ez a PBE patch sem lett gyenge.
Mindenesetre jelenleg így néznek ki.
Az új Lunar Revel skinek is bekerültek, erről már korábban írtunk. Viszont nagyon aranyos kutya wardot kapunk, ha már a kutya éve van.
Na de térjünk rá a lényegre, vagyis a hősök frissítésére.
Az őrült ADC elég nagy buffot kapott az új passzívval, emiatt az alap AD-ból visszavesznek, így 63 helyett 61 lesz, viszont a szintenként kapott AD 2,5 helyett 2,7 lesz. Úgy látszik minden áron lategame carryt szeretnének belőle.
Kha'Zix-nál más dolgokat is tesztelnek, de ami most újdonság és fontos, hogy a fejlesztett Q (Taste Their Fear) gyengítve lesz különálló célpontokkal szemben, ugyanis csak 45% CD-t kap vissza, ha ilyet támad vele, nem 60%-ot, mint korábban.
Az ürességből érkező mágus esetében a Q-t és az R-t nézték át újra. A Q (Call of the Void) AP rátáját lecsökkentették 80-ról 65%-ra, ezzel a lategame-et picit kordában lehet már tartani.
Az ultinál (Nether Grasp) pedig a CD növekedett 120/100/80-ról 140/110/80-ra. Itt ezek szerint pont a fordítottját szeretnék, a lategame marad, de eleinte ritkábban fogjuk használni.
Nununál a lényegi változások megmaradtak, viszont ha már annyi plusz sebzést kap az alaptámadásaira, az alap AD-t 70-ről 67-re viszik vissza.
Tárgyak terén a Hunter's Talisman és Machete esetében eltávolították az egyedi limitációt, miszerint egy dzsungeles, aranyat hozó tárgyunk lehet egyszerre csak, vagyis be kellett fejezni egyikből legalább az alapot.
A Runic Echoes is túl erős lett, a 80-as proc sebzést visszavitték 60-ra, ez rossz hír lehet az AP dzsungeleseknek, talán majd máshogy segítik őket.
A Remnant of the Eternal Remnant of the Aspectre lett átnevezve.
A Relic Shieldnél már tesztelik, hogy miként lehetne kevésbé "csinos" tárggyá tenni az ADC-k szemében, akik most az Overheal és Fleet Footwork mellett használják. Egyelőre 50%-os gyógyulást ad csak, ha a használója távolsági, bár kétlem, hogy ez lenne a legnagyobb gond vele. A pajzs és az arany sokkal fontosabb.
Változtak egyes rúnák is, többek közt az Aftershock, ami régóta okoz problémát fejlesztőknek. A kapott armort és mr-t az alábbiak szerint módosították: 100 + 0 % helyett fixen 85-175-öt kapunk egy CC után. A robbanás mértéke pedig 10-120 (+4% saját max HP helyett 10-120 (+3% saját HP) (+15% bónusz AD) (+10% AP).
A Guardian sem maradt változatlan, ugyanis a CD-t az eddigi fix 70 másodpercről 70-40-re változtatták a szintünktől függően. A pajzs AP rátáját pedig 0,3-ról 0,25-re módosították. Az előbbi jelenleg az élő szervereken 45 másodperc, míg az utóbbi 0,2.
A Manaflow Band nerfjei túl erősnek bizonyultak, így egyelőre visszaállítják a korábbi státuszt, amivel visszakapjuk egy adott képesség árát időközönként, vagyis 75 másodpercenként, illetve a hiányzó mana 8%-át tölti vissza a 10 helyett.
A Zombie Ward túl erős volt eleinte, három percig információt szerezni, ha jó helyen van kissé sok, emiatt 60-180 másodpercig marad meg a Zombie Ward, nem fixen 180-ig, mint eddig.