A Riot nagyon túllőtt a célon Ornn W nerfjével

A Riot nagyon túllőtt a célon Ornn W nerfjével

Igen, Ornn erős volt, elismerjük, de a megállíthatatlanság kivételével az egyik legjellegzetesebb képességét csinálják ki.

Korábban már szó esett arról, hogy Ornn nagyon erős jelenleg, annak ellenére, hogy mikor kijött, pont a használhatatlanságára panaszkodtak sokan. Mostanra a Riot is beismerte, hogy kissé túllőttek a célon vele, ám most mintha átestek volna a ló túloldalára.

Huni stílusosan egy Lucian toppal tért vissza az NA LCS-be!

Aioween | 18/01/22 12:27 Egy év SKT után Huni ismételten visszatért az amerikai LCS-be, ezúttal az Echo Fox színeiben. Nem is indíthatta volna szebben és jellemzőbben az első hetet, mint egy Lucian toppal. A legtöbb játékos nem nagyon rendelkezik jellemző választásokkal, legalábbis nem úgy, hogy annak köze nincs a metához.

Nerfre szüksége volt Ornnak, de talán nem ekkorára. A PBE szervereken már kint van egy nerf, ami egyelőre úgy néz ki, hogy maradni is fog. Ez a W (Bellows Breath) képességét változtatja meg a karakternek. Nem sokkal, mindössze egy összetevőt vesz ki belőle, de úgy gondolom, hogy az az egyik legfontosabb eszköze az egész karakternek. Ez pedig nem más, mint a mozgás alatti megállíthatatlanság, vagy unstoppable.

Ha ez a része nincs, akkor például ez az outplay sem jöhetett volna létre. 

Természetesen nem a Flash-ről és nem is a Stopwatch-ról van szó, bár kétségtelen, hogy ezek is kellettek az akcióhoz. Azonban ha nincs a megállíthatatlansága, hiába fordul vissza, a Camille E megállította volna mozgásában és jó eséllyel belehalt volna ő is. Ezt a megállíthatatlanságot fogják kivenni. És hogy ez miért baj? Véleményem szerint ez adta a karakter egy alapképességét, amivel csatákban védeni tudtuk magunkat, és ezzel a carryket is, hogy például nem kerültünk CC alá hosszú másodpercekre.

Valahol azért megértem a másik tábort is, hiszen sok %-os sebzést is rejtett magában a W, emellett pajzsot is kaptunk, ráraktuk a Brittle jelzőt az ellenfélre és még elmozdíthatatlanokká is váltunk, mindezt 45/50/55/60/65 manáért cserébe, ráadásul a CD sem volt olyan hosszú rajta. Erre persze lehetne mondani azt, hogy de hát miért nem növelték a CD-t, vagy a manaköltséget. Úgy gondolom, hogy ezzel az egyik fontos ösvénytakarító képességétől fosztották volna meg. Kicsit túl komplex lett a W összerakása, de még így is hibának érzem a kivételét.

Ennek pont egy ellenlépésnek kellett volna lennie, mint amilyen például a Jax E (Counter Strike), amely az alaptámadásokat védi le. Míg ott sikerült a balance-ot megoldani, itt kevésbé, mert egy olcsó és viszonylag gyakran elérhető képességbe rejtették ezt az egyébként szinte egyedik funkciót, ami azóta a karakter egyik alapján is képezi. Ez valahol a buffoknak is köszönhető, hiszen eleinte nem volt ennyire broken, de ezt kissé későn vették észre. Manapság pedig szinte állandó jelleggel spammelhető, ha kell, ha nem, emiatt sokakat frusztrált. Valahogy át kellene csoportorsítani máshova ezt a megállíthatatlanságot, esetleg a passzívra, netán az E képességre.

Esélye persze még van annak, hogy ezt visszavonják, de egyelőre úgy tűnik, hogy elégedettek vele. Ha ez a változás végbe megy, úgy gondolom, hogy sokkal ritkábban fogunk Ornnt látni a profi meccsek között, pedig egy igazán egyedi hangulatot adott a felső ösvénynek.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!