Aréna hibák, amiket többször követ el az ember mint gondolja

Aréna hibák, amiket többször követ el az ember mint gondolja

Hibázni emberi dolog és a játékosok sima ladderen is megcsúsznak, amikor a saját gyűjteményükből raknak össze egy-egy paklit. Ha pedig egy lépéssel tovább megyünk és megnézzük az arénát, akkor bizony több tipikus hiba is előjön.

Ha előkerül az a kérdés, hogy mi az a legtipikusabb hiba, amit elkövetnek a játékosok, akkor a legtöbben azt mondanák, hogy a Patches Charge. Sokan egyszerűen automatikusan rányomnak az "End Turn" gombra és a kis kapitány bizony elveszít egy vagy akár több sebzést is. Persze ezen kívül is akadnak jellemző bakik, de ebben a cikkben kicsit átvándorlunk az aréna mezsgyéjére és megnézzük, hogy ott milyen botlásokba lehet beleszaladni. Mostanában én sem játszom annyi arénát, mint régen és bizony nekem sem vésődtek bele a lapok a fejembe, ami azt jelenti, hogy én is megcsúsztam már pár dolgon. Íme a hibák, amik után én temettem az arcomat a kezeim közé és persze azok is, amik másokat késztettek szégyenkezésre.

Dragonslayer

Ettől a kártyától sokan várták, hogy majd kicsit megfogja a Dragon paklikat, de valahogy nem ért oda a metába. Ettől függetlenül arénában az egyik legjobb kártya, hiszen ha talál, akkor olyan tempót adhat, hogy az nem semmi. De persze van egy nagy gond vele, miszerint nem világít sárgán, ha lenne célpontja a páston. Emiatt sokan egyszerűen elfelejtik használni a képességét.

Daring Reporter

No ebbe már én is belefutottam nem is egyszer. A legnagyobb bajom, és ezzel nem hiszem hogy egyedül vagyok, hogy az első reflexem minden körben, hogy átnézem a dolgokat és, ha befér egy laphúzás, akkor mindig azt tolom el először. Ezzel nincs is gond, hiszen ez így jó, lapot mindig a kör elején húzunk, mert megváltoztathatja, hogy mit is csinálunk. De a Gadgetzan Gadget riportere ezt bizony bünteti elég erősen.

Kobold Monk

Az addig rendben van, hogy az ellenfél nem tud arcba dobálni semmi csúnyasággal, de a kis Kobold bizony nekünk sem enged semmit csinálni. Pedig néha jól jönne egy Priest Heal vagy más gyógyító Spell.

Ebon Dragonsmith

Ez pedig a másik hiba, amiben bőven magamra tudok ismerni. Egyszerűen nincs a fejemben, hogy a kártya Dragon és ezért hiába vannak olyan lapok a paklimban, amik szinergiában lennének a sárkányokkal, nem aktiválom őket, mert a Dragonsmith-et már kipakoltam.

Living Mana

Ez a lap konstruált környezetben iszonyat jó, hiszen az olyan lapok, mint a Mark of the Lotus vagy a Power of the Wild simán le tudják követni. Viszont az aréna berkein belül bizony bőven ellenséggé is válhat a kártya. A gond az, hogy sokan feledik el, hogy a saját körben elnyomott DR effektek bizony nem teli manakristályokat adnak vissza. Ezek után pedig a legtöbben simán úgy sütik el a lapot, hogy minden manát bele durrantanak, pedig egy előtte elnyomott hősképesség adhat egy kis mozgásteret.

Keening Banshee

Itt pedig a legtöbbször az időzítéssel van gond. Azt már többször láttam személyesen, hogy kikerül a lap és az ellenfél még mögé pakol valamit és már égnek is a lapok. De ezen kívül az is fontos, hogy jó helyet találjon neki a játékos. Üres pástra nagyon rossz döntés kipakolni, mert abban az esetben, ha nem sikerül megöletni, akkor egy akkora tempóhátrányt jelenthet, hogy az akár halálos is lehet.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!