Új AP tárgyak érkeznek hamarosan, és a mostaniak is változnak

Új AP tárgyak érkeznek hamarosan, és a mostaniak is változnak

A Riot újabb újdonságokkal állt elő, ezúttal az AP tárgyakat frissítette, nézzük mit alkottak!

Hatalmas változásokat várhatunk idén is, rengeteg létező AP tárgy fog frissülni, és még újakból is kapunk egy párat. Nézzük meg, miként módosulnak a tárgyak, illetve hogy mi lehet ezek mögött a gondolatmenet.

Változik végre a mid meta? Azir és Ryze is nerfet kaptak a 8.3-ban

Aioween | 18/02/07 11:28 Rengeteget beszéltünk már az érkező 8.3-ról. Sok változtatás már megjelent a PBE-n is, amiknek egy jó részét végül elvágták inkább, vagy elnapolták. Nézzük végül mi az, amit megtartott a Riot Games. Először is kezdjük az összefoglalóval, ahol a Riot alig egy percben összefoglalja a legfontosabb változásokat egy videóban.

Az első és talán legfontosabb tudnivaló, hogy kapunk egy teljesen új tárgyat, mely a Spellbound Orb névre fog hallgatni. Összesen 2800 aranyba kerül majd és egy Needlessly Large Rodból, valamint Aether Wisp-ből épül. Ezek alapján tehát 100 AP-t és 10% mozgási sebességet biztosít. A passzívja a Spellsteal, mely lecsíp egy kicsit minden varázslatból, -legyen az szövetségesé, vagy ellenségé. Ennek hatására töltést gyűjtünk, maximum 200-at. Majd ezt később az aktívval (Spellburst) ki is tudjuk sütni, aminek hála, töltésenként 0,25% mozgási sebességet és 0,25 AP-t kapunk, vagyis mindkettőből maximum 50-et, 8 másodpercen át. A hatóidő alatt ez folyamatosan csökken, mint a Sivir ulti és 60 másodperces CD-je lesz.

A Lost Chapter 900 helyett 1100 aranyba fog kerülni, de mivel három CDR tárgy is épül belőle, így alapból 10% CDR-t fog biztosítani.

Frissül az Archangell's Staff is, ebbe is bekerül a Lost Chapter, mint összetevő, így a 10% CDR is és a plusz mana.

Hasonlóan jár a Luden's Echo is, ahol szintén lesz Lost Chapter és 10% CDR is és a plusz mana.

Az utolsó ilyen változó tárgy a Hextech GLP-800 lesz, így eltűnik belőle a Catalyst és vele együtt az ebből származó előnyök is, a másik két tárgy más szempontból változatlan marad, leginkább a statok módosultak, például a mana. A Hextech GLP esetében még az is változik, hogy az első egység elérésekor robban a Frost Bolt, többet lassít és nincs cast time-ja.

A Haunting Guise már nem ad nyers magic penetrationt, inkább egy passzívot ad, ami összhangban van a DOT-tal, amit a Liandry-tól kapunk.

A Morellonak a neve is változott, Morello's Cursed Tome-ra és ő kapta meg a flat magic pent, a Haunting Guise/Liandry tárgyaktól. A Griveous Wounds ugyanúgy megmarad rajta és az egyik összetevője az Orb of Shadow lesz, szintén új tárgy, mondhatni.


Pár általános gondolatot is megosztottak a fejlesztők a tárgyak kapcsán. Jelenleg főleg a manahasználó mágusoknak elég egyértelmű, hogy mit vesznek először. Másodjára jó eséllyel Liandry jön, harmadjára meg Void Staff. Emiatt szeretnék kicsit bővíteni a lehetőségeket. Ugyanakkor nem akarnak átesni a ló túloldalára azzal, hogy túl sok opciót adnak. Emellett a többi tárgyválasztásnak tükröznie kell a helyzetünket. Ha jó matchupot kapunk, ahol van lehetőségünk előnyt kialakítani, akkor legyen early game választás, de ha passzív az ösvény, vagy nem tudjuk megnyerni, akkor legyen egy scaling opció is, mint az Archangel Staff.

Második tárgyként pedig az új Spellbound Orb érdekes választás lehet akár, kicsit hasonló, mint a Luden, de mégis élvezetesebb és jobban kihasználható. A mana terén ezért is kapott egyébként CDR az Archangel Staff, hogy a manaéhes karaktereknek is legyen egy valid választása és ne csak üljenek a Tear-en. A 10% CDR és alap mana sokat számíthat.

A Liandry esetében pedig azért kellett a változtatás, mert a mostani formájában egyszerre két funkciót is ellátott, nem véletlenül lett annyira sikeres. Egyrészt magic pent adott, másrészt egy DoT-ot, ami szinte mindenkinek jól jött. Ezért inkább egy olyan passzívot kerestek, ami jobban passzol hozzá, így a DoT megmaradt, a magic pen pedig átkerült az új Morellora.

Emellett egy régi-új tárgyat is terveznek. Mivel a támogató tárgyak megváltoztak és a passzív képességük a küldetés teljesítése után mindegyiknek a Sightstone lett, így újfent bevezetnék a Twin Shadows-t, ami egyszer már létezett a játékon belül. Egyelőre az alábbi statokkal tervezik, illetve a megidézhető két lassító szellemmel. A statok jó eséllyel még változni fognak, de valamivel pótolni szeretnék a szellemek jelenlegi hiányát.

Pár apró finomhangolás maradt még a végére. A Void Staff jó eséllyel 80 helyett csak 70 AP-t biztosít majd, mivel így is nagyon hatékony. A Rylai's 75 helyett viszont 85 AP-t ad, mivel korábban eléggé lenerfelték, így sokan elfordultak tőle, lévén, hogy nem túl jó ár/érték arányban. Ettől függetlenül a Slow részével óvatosan bánnak, mivel az nagyon sok hőst használhatatlanná tud tenni. Végül de nem utolsó sorban a Deathcap 35% helyett 40%-kal növeli az AP-nkat. Egyszerűen túl drága ahhoz képest, hogy mit ad. Majd figyelemmel kísérik, hogy ezzel miként alakul a sorsa.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések