Mini rework előtt áll Runeterra varázsmackója

Mini rework előtt áll Runeterra varázsmackója

A Riot is rájött, hogy csinálni kell valamit Volibear gyenge állapotával, hiszen jelenleg csak egy medvebocs.

Volibear egyike azon karaktereknek, akik nemcsak hogy kiestek a metaból, de még az új rúnarendszer is beléjük rúgott hármat, ezáltal olyan szinten használhatatlanok, hogy a választási arányuk olyan mélyen van, hogy lassan Kínában köt ki.

Zoe nerfet kapott a 8.3-ban, de inkább mégsem

Aioween | 18/02/07 10:25 Sokan panaszkodnak a sebzésére, néha még a kommentátorok is csak viccelődni tudnak kínjukban egy-egy Zoe one shot láttán. A 8.3 nerfet hozott Zoe-nak (–legalábbis annak nevezik–). Tavaly a VB idején jelentették be először Zoe-t. Már akkor sok ember kiégett a látottaktól: több Flash egymás után, irdatlan mozgékonyság, ide-oda ugrálás, volt ott minden.

A Riot ezért most eszközöl néhány módosítást a szóban forgó varázsmedvén, ám hatalmas módosításokra nem kell gondolni. A legnagyobb újítást az E képességére fogja kapni egy extra hatás formájában. Ha az E-jével eltalál egy ellenfelet, akkor visszaüti és ezután lassítja csak be őt.

Enyhe ráadás, hogy ha a célpont a levegőben van, akkor az E képesség egy kis extra sebzéssel ajándékozza meg őt. Ezenkívül a Q-ja sem marad teljesen érintetlen, bár innentől már inkább csak buffokról beszélhetünk, sem mint reworkről. Rolling Thunder (Rohanó mennydörgés) nevű képessége megnövelt mozgási sebességben részesíti Volibeart, aminek értéke most már nem a képesség szintjének megfelelően emelkedik, hanem Volibear szintjéből fog scalelni, tehát a játék korai szakaszában nem feltétlen kell majd Q-t maxolni ahhoz, hogy végre tudjunk hajtani egy-két normális ganket. A sebesség továbbra is fokozódni fog, hogyha egy ellenséges hőst üldözünk, az eddigi 50% helyett 60% lesz a kisajtolható maximum.

Az utolsó kis extra pedig nem valami nagy dolog, egy egyszerű töltési idő csökkentés a W képességére, ami azért így is jól jön. Volibearnek jelenleg minden apró előnyre szüksége van, bár erősen kételkedem abban, hogy ezekkel a változtatásokkal érdemi javulást lehetne elérni. Volibear hatalmas gyengesége az, hogy közel kell kerülnie ellenfeléhez ahhoz, hogy bármit csinálhasson vele. A Q képessége melee támadás, a W-jét fel kell stackelni, de azután is csak melee, az E képessége pedig hiába AoE, nagyon kis területen hat, így megint csak az ellenfél közelébe kell kerülnie. Na és mi a végső képessége? Felerősített közelharci támadás. A probléma viszont az, hogy Volibearnek nincs semmilyen tömegirányítást mellőző képessége, mint például Olafnak, aki ultival egyszerűen rád szalad, és csak nézheted, ahogy utol ér. Volit a legegyszerűbb tömegirányító képesség is fel tudja tartani, így lényegében bárki, akinek van cc-je meg egy kis ügyessége, meghiúsíthat egy Voli ganket.

Hogy mire lenne szükség ahhoz, hogy Voli újra divatba jöjjön? Jó eséllyel egy nagyobb reworkre, ő már van abban a helyzetben, hogy pusztán az értékek növelésével nem lehet ésszerűen kiemelni a sírból. Hozzá hasonlóan elveszett dzsungeles, vagy dzsungelben is használható karakter egyébként még Skarner (bár ő nemrég kapott egy kisebb buffot), Trundle vagy Dr. Mundo, de nekik mindannyiuknak megvan az az előnye, hogy van egy képességük, amivel hátráltathatják ellenfelüket, hogy melee range közelségbe érjenek hozzájuk. Volibearnek nincs ilyenje, egyszerűen gyorsabban szalad, ami néha elég, néha nem, de egy ranked mérkőzést nem tennék fel rá. Maga a karakter koncepciója egyébként nem rossz, de egy komolyabb átdolgozás biztos jobban esne neki.

Rövidesen megtudatjuk, hogy ez a néhány alakítás mire lesz elég, -de hogy nem fog velük a pick rate tabella tetejére ugrani, több mint valószínű.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések