Láthatóan már most ráuntak Azir állandó jelenlétére miden, Kalista nerfjeit viszont pihenőre küldték és komoly változásokra számíthatunk a bot lane-en. Meddler újfent kitálalt.
Meddler legújabb posztjában Azirról, Kalistaról és a bot lane "felnyitásáról" beszélt, vagyis szabadabbá tennék a választásokat, hogy azok ne feltétlenül csak lövész karakterekre korlátozódjanak. Nézzük, miket is terveznek ezen témákban!
Új ADC a láthatáron -megérkeztek az első utalások
Abbiechan | 18/02/01 07:30 Elindult a 2018-as fejlesztői szezon is. Megérkeztek az első teaser képek a következő karakterről, szó esett Irelia és Aatrox átdolgozásáról és Akalai ráncfelvvarrása is téma volt. Az alábbi bejegyzésben Reav3 szavait hoztuk el nektek, aki beszámolt az idei év legfontosabb hősváltoztatásairól illetve egy új lövészkaraktert is bemutatott nekünk (még ha csak nagyvonalakban is)!
Múlt héten már szó esett a bot lane sorsáról, miszerint szeretnék egy szabadabb ösvénnyé tenni, ami túlmutat a lövészek kizárólagos jelenlétén. Elég sok beszéd keletkezett ezzel kapcsolatban, és elég sokan ki is égtek a bejelentéstől, ugyanakkor mások pedig kifejezetten örülnének egy kis változatosságnak az alsó ösvényen. Hogy ne legyen annyi félreértés, további részleteket osztanának meg a témában.
Szeretnék, ha más kasztok is helyet kapnának az alsó ösvényen. Ez nem azt jelenti, hogy a lövészeket el szeretnénk onnan tüntetni. Továbbra is nagyon jó választásnak bizonyulnak, és ha valakinek hozzájuk van kedve, teljesen jó döntés. Ennek az egésznek nem az lenne a lényege, hogy akik a lövészeket szeretik, azok más karakterekre kényszerüljenek, sokkal inkább arról, hogy aki mást szeretne boton használni, annak meglegyen a lehetősége erre. Az aggodalom persze érthető, hiszen senki sem szeretné, ha a lövészek kiszorulnának arról a helyről, ahol a legjobban érzik magukat.
Szeretnék, ha az alsó ösvény "nyitottá" válna több kaszt előtt, és nem csak a lövész támogató páros állná meg ott a helyét. Valószínűleg erre a mid season patch-ben kerül sor, amikor jó eséllyel a mágusok kerülnek majd olyan helyzetben, hogy az alsó ösvényre is vihetőek legyenek. A későbbi munka során még elérhetőbbé teszik, leginkább azok alapján, amit a mid season patch-ből le tudnak szűrni.
Az okait is meghatározták döntésüknek. A LoL szerintük sokkal élvezetesebb és izgalmasabb, ha több mindenből tudunk választani hősök és csapat összeállítások terén, tehát az ösvény fázisunk is változékonyabbá válik. Sok játékos szeret új dolgokat kipróbálni és megnézni, hogy mi működik. Az alsó ösvény jelenleg sokkal korlátozottabb abból a szempontból, hogy mi működik és mi nem. Emiatt szeretnék a lehetőségeket kibővíteni azok számára, akik szívesen mennének botra, de nem feltétlenül szeretnének lövészt játszani, vagy azoknak, akik amúgy szeretik őket, de néha változatosságra vágynak. Elég régóta kérik ezeket már sokan, így most tesznek majd egy próbát.
Ha mostanság néztük az LCS meccseket, akkor nagy valószínűséggel két karaktert láttunk miden. Ezek egyike Ryze, a másik pedig Azir. Utóbbinak a reworkje a jelek szerint egy picit túl jól sikerült, ezért újfent nerfeket terveznek neki. A katonák másodlagos célpontokra osztott sebzését érzik kicsit túl erősnek, ugyanis nagyon gyorsan lehet vele feltolni az ösvényt, illetve ostromhelyzetekben is felbecsülhetetlen a jelenléte. Egy próbát már tettek is egyébként PBE-n, ahol a katonák másodlagos sebzését 20/40/60%-ra csökkentették 40/70/100%-ról, de már vissza is vonták, tehát egyelőre még nem tudni, mi lesz ennek a sorsa.
Úgyszintén Kalista esetében is meggondolták magukat. Először 550-ről 500-ra csökkentették a támadási hatótávját, majd ezt később felvitték 525-re, mivel az 500 nagyon kevésnek minősült, végül úgy döntöttek, hogy inkább eldobják az egészet és úgy próbálják meg nerfelni, hogy az inkább a profi játékoskörnyezetet érintse, ne az amatőröket. A támadási hatótáv sajnos mindkét részt érintette, de azért a hangsúly itt is a profikon volt, akik sokkal érzékenyebbek erre, hiszen a cseréket nagyban befolyásolják. Ettől függetlenül a tesztek eredményei nem teljesen győzték meg a fejlesztőket, ezért visszavonták őket. Legközelebb a 8.4-es patch kapcsán kerülhet ismét fókuszba a karakter, de visszatérhet az előbbi csökkentés is, valamilyen kompenzáció mellett.