Illaoi lehet a következő Mordekaiser, jelenleg több mint 50 ismert bugja van

Illaoi lehet a következő Mordekaiser, jelenleg több mint 50 ismert bugja van

Mordekaiser közismerten a legtöbb hibával rendelkező karakter a játékon belül, 200 hibával rendelkezik. Illaoi 50 ismert egyedi hibája sem semmi, miközben készül az új kinézet hozzá.

Mordekaiser 2015-ben egy megállíthatatlan erő volt, a VB során is mindössze egy-két alkalommal látta a pályát, ám akkor aratott is rendesen és rettegésben tartott mindenkit a sárkányaival. Sajnos a karakter sokkal inkább ismert a véget nem érő hibák listájáról, a Riot pedig jó eséllyel már elengedte ezek egyesével történő kijavítását, talán majd egy rework megoldja ezeket.

Kog'Maw mélyzuhanásba kezdett a 8.3-as patch óta

Aioween | 18/02/13 09:38 Míg a 8.2-es patch-ig az egyik legjobb lövész volt, a kicsinek tűnő W nerfek után az egyik legrosszabb lett alig pár nap alatt. Kog'Maw eddig az egyik legsikeresebb ADC volt a 8.2-es patch végéig, hiszen győzelmi aránya 53% körül mozgott és a profik között is nagy sikereknek örvendett.

Azonban ami ennél fontosabb, hogy Illaoi is belépett ebbe a szűk klubba, hiszen egy részletes poszt szerint, több mint 50 ismert hibával rendelkezik jelenleg. Tény, hogy nem 200, mint Mordekaisernél, de az átlaghoz képest még ez is elég magasnak mondható. Ezek egyike, hogy a csápok akár blokkolhatják is az utunkat, mivel helyet foglalnak el a pályán, így például a bázis átjáróinál is okozhatnak gondot.

A végső képesség leírás is hibás, mivel ott azt írják, hogy a csápok a megszokott 1 mp helyett 0,5 mp-ként tudnának támadni, ez azonban csak az első támadásra igaz, utána visszaáll a megszokott 1-re, tehát az ulti nem azt csinálja, amit kellene.

De a képességei sem stimmelnek, például Teemo esetében a vakítás után, ha Illaoi W-t használ, akkor közelről valóban nem sebez, hiszen a W lényegében egy erősített támadás, ám ha ugrik is hozzá, akkor bizony bemegy a sebzés is, holott nem kellene.

Az E képessége rendelkezik a legtöbb hibával, ami várható, hiszen ez a legegyedibb eszköze a játékban szerintem. Például minden egyes támadásnak egy Black Cleaver (Fekete Hasítóbárd) jelzőt kellene raknia az ellenfélre, ha például a kirántott lelket és magát a célpontot is támadjuk, ám ez nem következik be.

Az ultija közben, felugrásnál elvileg nem lehetne elmozdítani Illaoit, ahogyan Siont sem, miközben végig robog a pályán. Mégis, Sion-t magunkkal vihetjük egy Ryze ultival, míg Illaoi-t nem. 

Vannak még olyan nyalánkságok is, hogy a csápok néha őrszemeket fednek fel, annak ellenére, hogy elvileg rálátást sem kellene adniuk semmilyen szinten. 

Ez csak pár példa, de mint látható, bőven akad vele gond. Akit érdekel a teljes lista és nem jelent gondot számára az angol nyelv, az itt megtalálja. A technikai része egyébként valahol érthető: Illaoi egy nagyon összetett és nehezen működő hős, mert ha a programozást nézzük mögötte, láthatjuk, hogy rengeteg mindent kell figyelembe vennie egyszerre. Minél több a változó, annál nagyobb a hibafaktor. Az animációit tartalmazó mappában nagyjából háromszor annyi file van, mint egy átlagos hősnél, mondjuk mint Nasus-nál. Ez persze leginkább a csápoknak köszönhető, talán ezért is nem készült eddig rá skin.

Szintén a csápokat irányító és befolyásoló képességeket is kordában kell tartani, tehát ha valamilyen változás érkezik rá, akkor az nem lesz annyira egyszerű, mint egy másik karakter esetében. Senki nem örül annak, ha egy karakter hibákkal van teli és úgy rohangál a pályán, de legalább az ő esetében ez valahol érthető. Reméljük, hogy a bugtakarító vagy esetleg rework csapat előbb-utóbb eljut odáig, hogy időt szánjon rá.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések