Tovább erősödik az Elder Drake, de a Baron is ütősebb lesz

Tovább erősödik az Elder Drake, de a Baron is ütősebb lesz

A PBE-re tegnap már kikerült egy Elder Drake erősítés, de még ezt is tovább viszik, illetve a Baront is jobban kigyúrják a Riot-nál!

Már egy jó ideje annak, hogy az eredeti sárkánytól és Barontól elbúcsúztunk, mindketten nagyon sokat változtak a játék megjelenése óta.

Erősödik az Elder Dragon és új rúna lép a képbe -PBE

Huzsi | 18/02/13 12:30 Újabb szintlépéses jutalmak, hősöket, tárgyakat, rúnákat és a dzsungelt is érintő változtatások érkeztek, valamint jobban megéri majd az ősi sárkányra koncentrálni. A 8.4-es frissítés biztosan nagyot fog szólni, legalábbis az előzetes fejlesztések és információink alapján. Számos változtatást tartalmaz a tegnap esti frissítés is, ezt fogjuk most átnézni.

A sárkány például aranyat adott, először egy alap mennyiséget, illetve a szintünk alapján még valamennyit, ez sokszor változott az évek során, de nagyjából 200 körül mozgott fejenként és minden csapattárs megkapta a pályán. Akárhányszor elhozhattuk és mindig gazdagabbak lettünk, ám a mérkőzés vége fele teljesen elvesztette a fontosságát. Ezt követően jött az öt jelzős sárkány, ahol először AD-t és AP-t kaptunk, majd minionok és szörnyek elleni sebzést, mozgási sebességet, tornyok és épületek elleni sebzést, ezek mind állandóak voltak, illetve ötödik jelzőként "lángolni kezdtünk, megdupláztunk minden korábbi erősítést és még égettünk is vele. Ez kissé egysíkúvá tette a játékot, hisz egy öt jelzős csapat ellen nem sok esélyünk volt.

Ezt követte a mostani elemi sárkányok és ősi sárkány rendszere, ám a gyenge pontja ennek is az lett, hogy a meccs végére még 2-3 sárkány mellett sem feltétlenül érte meg igazán elengedni a Baront, egyszerűen túl sokat ad és olykor mégis keveset, csak egyszerűen nem akarjuk odaadni a másiknak, így kényszerből elhozzuk. Mindkét erősítésnél úgy érzi a Riot, hogy nem elég fajsúlyos. Ez különösen igaz a mostani metában, ahol könnyen előfordulnak akár egy órás mérkőzések is, vagy netán 94 perces is, ahol ezek az erősítések már alig érnek valamit, mindenki hat tárggyal rohangál a pályán és nem nagyon döntenek sok mindenről. Éppen ezért erősítik mindkettőt.

Nézzük mire is számíthatunk a Baron esetében. A kezdeti statok az eddigi 25 AD és AP helyett 24 AD és 40 AP lesz. A végső statokat eddig 27:30-nál értük el, vagyis 40 AD-t és AP-t kaptunk. Ezt az időt most 40 percre teszik, ám ekkor már 48 AD és 80 AP jár és az ágyús minionok sebzése 300% lesz a tornyokra. Emellett a távolsági (caster) minionok is szívósabbak lesznek, mivel 50%-kal kevesebb sebzést szenvednek el a tornyoktól. Egy kis hotfix is belefért még a végére, a Baron erősítés nem csökkentette megfelelően a Runaan's Hurricane sebzését a minionokra, mostantól ez is működik.

Ezzel az erősítéssel már nehezebben fognak olyan patthelyzetek kialakulni, ahol a védekező csapat ugyan nem tud harcolni a Baronért és a bázisát sem tudja elhagyni, de megfelelő waveclear mellett viszont az idők végezetéig életben tudja tartani magát. A másik oldalon pedig könnyebb lesz tornyokat dönteni, a plusz statok is átbillenthetik az erőviszonyokat, vagyis lesz súlya egy 60 perces Baronnak is.

Az Elder Dragonról tegnap már írtunk, hogy bizonyos részei erősödnek, de ezt még tovább viszik. Hogy ne keveredjünk össze a tegnapi elképzeléssel, nézzük inkább az elejéről az egészet. Az újjáéledés először is nem 10 perc lesz, hanem csak 8, tehát még így is több idő mint a Baron, de nem annyival. Az első Elder Dragon erősítése változatlan marad az eddigiekhez képest, de a másodiktól kezdve már más a helyzet. Míg az első erősítés 150 másodpercig, vagyis két és fél percig marad, a második már 300 mp, vagyis 5 teljes perc. Az égetési sebzés 45 + 45 mindeni korábbi sárkányért az első Eldernél. Ezt követően pedig 135 +90 minden egyes megölt korábbi sárkányért, ha jól értelmezem, ebbe a korábban megölt Elder Dragonok is számítanak. Az elemi sárkányok utáni hatást eddig 50%-kal növelte az Elder Dragon, mostantól ez 100% lesz, -gondoljuk végig mit jelent ez például három Infernal után, segítek: 48% AD és AP!

Úgy gondolom, hogy ezen változtatások után igenis érdemes lesz ezekre akár a 70. percben is figyelni, mert nem akármilyen előnyhöz juttathatja a csapatunkat.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.