Sokaknak nem volt érthető, –számunkra sem igazán–, hogy pontosan mit tud ez a parancs, de egy Valve munkatárs gyorsan megmentette a napot.
A skinek és a láda mellett kijött egy apróbb parancs is, ami egy picit nehezen értelmezhető volt a nem szakavatott füleknek. Az elején még én is elgondolkoztam, hogy pontosan mit takar ez a parancs és mit tudunk vele csinálni. Szerencsére egy Valve munkatárs már ma elmondta, hogy mi az az "snd_stream", emellett pedig a segítségünket is kérik.
"Ez a parancs egy jövőbeli tervünket teszteli le, amit később szeretnénk minden játékosnak alapbeállításként berakni a játékba. Először csak parancsként raktuk be, hogy biztosan ne okozzon senkinek se problémát, de várjuk a visszajelzéseket.
A CS:GO eddig sound cache-t használt a folyamatos hangok érdekében. Habár ez a mód sokaknál gondokat okozott, hiszen néha előfordultak miatta mikro laggok, és a különböző modokat használók is szenvedtek vele.
Ezért kitaláltunk egy új rendszert, ami segít jobban betölteni az audiot a sound cache és a merevlemez nélkül. Szerintünk ez legalább olyan jó –ha nem jobb– teljesítményt kell adjon. De ha mégis tapasztaltok változást, kérjük, hogy azt jelezzétek nekünk. A fő célunk, hogy teljesen kivegyük ezt a játékból úgy, hogy a teljesítmény megmaradjon.”
Ezzel tehát a "snd_rebuildaudiocache" használatát szeretnék teljesen kiiktatni, amit szinte minden patch után érdemes volt megcsinálni, ha nem akartunk mikro laggokat. Reméljük, minden úgy megy majd, ahogy azt szeretnék és nem futunk bele nagyobb teljesítményromlásokba.