"Annyira nem kell ez a lap" -Kripp kedvenc kirotáló kártyái

Már nyakunkon a Standard rota, ami azt jelenti, hogy három kiegészítő megy nyugdíjba. Most Kripp is elmondta, melyik lapoknál örül a legjobban annak, hogy nem látja többet.

Azt már tudjuk, hogy április környékén a Whispers of the Gods, a One Night in Karazhan és a Mean Streets of Gadgetzan kiegészítők szépen megkapják a Wild jelzőt. Ezzel pedig sok igencsak ikonikus kártya, illetve ezzel együtt ikonikus archetípus kerül ki a Standard metából. Az egyik legnagyobb vesztes talán a Jade mechanika, ami egy éve folyamatosan ott van a köztudatba és igazán soha nem kopott ki a fő formátumból. Node lássuk, hogy Kripp melyik lapoknak örül, amik átkerülnek Wild-ba.

Firelands Portal

Ez a lap gyakorlatilag tönkrevágta az arénát, amikor megérkezett. A Mage akkoriban már alapból uralta a játékmódot és egy ilyen lap csak tovább tolta Jaina szekerét. A legnagyobb gond vele pedig az volt, hogy Common ékkövet rakta rá, tehát a draftban nagyon-nagyon erős esélye volt, hogy feljön. Ha pedig feljött, akkor ki kellett venni, mert nem volt olyan pont, hogy túl sok Firelands Portal. Miután az előfordulási esélyét nerfelték, akkor már jobb lett a helyzet, de az alap hiba akkor is megmaradt. A lapban túl nagy erő lakozik és ez már Standardra is vonatkozik. Önmagában meg tud fordítani egy meccset.

Malchezaar's Imp

Az egy dolog, hogy a lap egy jó Zoo adalék és az is rendben van, hogy az a deck menjen, mert relatíve olcsó összerakni és egész jó győzelmi mutatói vannak. Viszont ez egy olyan 1 drop, ami magában meg tudja nyerni a játékot. Ha a kezünk tele van Discard lapokkal és az ellenfélnek nincs válasza az első körös kis rondaságra, akkor vége lehet a meccsnek nagyon gyorsan. Gyakorlatilag megállíthatatlanná válik a lap tulajdonosa.

Barnes

No itt egy picit kiakadt az utálat méter és az érdekes az, hogy Krippnek mostanáig nem volt gondja a kártyával. Az utálatát az utóbbi hetek váltották ki, mióta a Spell Hunter visszatért és belepakolták a Barnes + Y'Shaarj kombót. Rexxar ezen archetípusa a legtöbb lassú pakli ellen –teszem azt Control Lock–, nem tud nyerni. Csak abban az esetben, ha a harmadik vagy negyedik körben a színpadra hívják az öreg istent. Viszont, ha ez bekövetkezik, akkor szinte biztos a győzelem, mert azon a manaszinten nincs válasz arra a kártyára.

Jade Idol

A Druid végtelen Jade Druid lapja a következő. Azt tudni kell, hogy Kripparian nagyon szereti a Fatigue deckeket és a Jade Idol gyakorlatilag megölte azt az archetípust. Ez ellen, Skulking Geist nélkül, nem lehet megnyerni a kései játékot. A nagy zöld borzalmak olyan statokat mutatnak majd fel, amit egy idő után nem lehet megoldani és egy Control párbajban, ha kijátszásra kerülnek paklik, akkor a Druid mindig nyer.

Potion of Madness

Itt most főleg az arénajátékos gondjait mondja el Kripp. Az MSG kiegészítőben jött ez a csoda és mellette a Kabal Talon Priest. Az aréna esetében, akkor lehet sikereket elérni, ha az ember körbejátszik olyan kártyákat, amik valószínű, hogy az ellenfél kezében vannak. A két fentebb említett lap pont ilyen. Viszont, ha az egyiket figyelmbe veszi az ember, akkor a másikat nem lehet. Tehát gyakorlatilag egy pénzfeldobás, hogy az ember mit választ és az esetek felében vélhetően veszít emiatt.

Flamewreathed Faceless

Egy igazi stat fieszta. Itt megint főleg az aréna kerül szóba, hogy ott milyen erős ez a lap, gyakorlatilag egyszerűen elviheti a hátán az egész párbajt. Egy 4 mana 7/7 ellen nagyon kevés válasz létezik és ez anno, mikor még Shamanstone meta volt, a Standard-ra is igaz volt. Enélkül is marad még az Earth Elemental, mint egy statmuszkil, de ott talán jobb az Overload/számok arány.

N'Zoth First Mate

Ez a kártya egyszerűen beteg. Az addig rendben van, hogy a Warrior a legrosszabb aréna kaszt és az is igaz, hogy most a Standard Pirate Warrior is nagyon gyenge, de ez a kártya magában hihetetlen durva. Kripp szerint egy 1 mana 1/3-as fegyver, ami lehoz egy Patchest. Túl sok benne az érték, ahhoz képest, hogy csak 1 manába kerül.

Weasel Tunneler

Végül pedig befért egy mém kártya is. De ez azért, mert hihetetlenül idegesítő. Szerintem nem sokan tudják, de volt egy olyan Priest pakli, ami ekörül a lap körül forgott és csak mém státuszban lehetett vele nyerni. Viszont nem terjedt el, azért mert a meccsek a legtöbbször 30-40 percig tartottak és az egész nem szól másról, csak hogy röhögő patkányokat játszott ki mind a két oldal. Ez egyszer-kétszer poén, viszont utána csak fárasztó.

Ezek után itt van Kripp videója erről, ha érdekel mit mondott pontosan, akkor nézzétek meg.

Ti egyetértetek vele?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!