Láthatóbb resetképességek, Quinn buffok és tárgyváltozások érkeztek a PBE-re!

Láthatóbb resetképességek, Quinn buffok és tárgyváltozások érkeztek a PBE-re!

Egy aprónak tűnő, mégis fontos funkciót rak be a Riot Games a resetképességek kiemelésével, illetve a már korábban tervezett Quinn buffok is megjöttek!

Tegnap ismét újabb PBE patch-et kaptunk, amiben egyrészt bemutattak egy új funkciót, ami a resetképességek láthatóságát emeli ki. Másrészt a Quinnt érintő változások is bekerültek, ahogy Rengaré is. Rengarról már külön is írtunk, melyet az alábbi cikkünkben olvashattok.

Déjà vu: Rengar frissítése után jöhetnek az utómunkálatok

Aioween | 18/02/28 10:25 Anno, a megjelenése után alig pár órával már kapta is az első hotfixet a karakter. Most, hogy visszahozták a régi Q-ját, ismét gondok merültek fel. Rengar múlt héten megkapta a harmadik nagy reworkjét, bár igazából ez lehetne akár az ötödik is, ha a passzív Bonetooth Necklace átalakításait is számoljuk.

Kezdjük is rögtön az újdonsággal, vagyis a resetelő képességek láthatóságával. Több olyan karakter is van a játékban, akik képesek egyes varázslataik CD-jét azonnal nullázni, vagy a szokásosnál előbb elérhetővé tenni, ha bizonyos feltételek teljesülnek. Akadnak olyanok is, akik ezt szinte folyamatosan tudják tenni és a csata hevében nem mindig van időnk ezt fél szemmel még figyelni, így a Riot segítene szeretne ezen is. Mostantól, ha egy ilyen képesség CD-je lenullázódik a feltételek után, akkor sokkal láthatóbban válnak elérhetővé.

Természetesen nem Tyler1 miatt és nem is csak Draven kapott ilyen frissítést, íme a teljes lista, akikre a fejlesztők első sorban gondoltak:

  • Diana (R)
  • Darius (R)
  • Draven (W)
  • Irelia (Q)
  • Evelynn (E)
  • Kalista (E)
  • Katarina (Q, W, E, R)
  • Kha'Zix (E)
  • Master Yi (Q, W, E)
  • Olaf (Q)
  • Ryze (Q)
  • Tristana (W)
  • Twitch (Q)
  • Zilean (Q, E)

Szintén jó újítás, amire már sokan panszkodtak, a Manaflow Bandnek végre lesz saját mutatója a státuszok között, így pontosan számolni lehet azzal, hogy mikor lesz a következő képességünk ingyen és töltünk vissza manát magunknak.


Quinnről is írtunk korábban, hogy a Riot kicsit játszhatóbbá szeretné tenni, főleg a játék későbbi szakaszában, lássuk mit sikerült végül összehozni rá. Az alap AD.ja 62-ről 59-re csökken, hogy ne legyen annyira nehéz ellenfél eleinte, viszont a szintenként kapott AD mennyisége 2,4-ről 3-ra nőtt, ez 10,8 AD pluszba az eddigiekhez képest 18-as szinten.

Szintén újítás, hogy a Harrier passzív plusz sebzése akkor is érvényesülni fog, ha az alaptámadás már a levegőben van és felhasználja a jelzőt is.

A másik nagy újítás pedig az ultiját érte (Behind Enemy Lines). Egyrészt bugokat is javítottak, másrészt az ulti aktiválása minden érintett hőst azonnal megjelöl a passzívval. Az átalakulás nem fog megszakadni, ha sebzést kapunk, illetve nem frissül a CD-je az R-nek, ha csatában vagyunk. A mozgási sebesség sem tűnik el minden esetben, minionoktól például semmi nem történik, ha pedig más forrásból kapunk sebzést, akkor sem alakulunk vissza, csak elveszítjük a mozgási sebesség bónuszt két másodpercre. Ha visszatérünk a bázisra, akkor automatikusan átalakulunk, ha már megtanultuk az ultit, hiszen miért ne akarnánk gyorsabban visszatérni a csatatérre. 


Rengart már kiveséztük a fentebbi cikkünkben.

Nála csak a szintenként kapott AD-t csökkentették 2,8-ról 2,4-re. Lényegi változást ez szerintem nem fog hozni, ugyanúgy szétver mindenkit 2-3 tárgy után.

A patkány sebzését a 8.4-ben konkrétan felezték az E képességén a late game-ben, kicsit erősre sikerült a nerf, így Kog'Maw-hoz hasonlóan, neki is visszaadják a felét, vagyis 20/25/30/35/40 helyett 20/30/40/50/60 lesz az E alapsebzése.

A 8.4-ben megérkeztek az új AP tárgyak, nem is kevés ráadásul, várható volt, hogy vár rájuk még néhány frissítés és finomítás.

A Hextech GLP-800 nagyon kiesett a metából, ami várható is volt, miután a Catalyst kikerült belőle, így sokan már nem használták, akik korábban előszeretettél vették, mint Aurelion Sol, vagy épp Kassadin. A sebzését növelték 75-150-reől 100-200-ra, illetve az AP is 20%-ról 35-re nőtt az aktív részben. A lassítás is kevésnek bizonyult, 40 helyett 65% lesz. Míg ezek a számok így szépen hangzanak, az alapvető problémát továbbra sem oldják meg, vagyis a Catalyst hiányát, aminek passzívja fontos összetevője volt, mind a két előbb említett hős számára, vagyis, hogy az elszenvedett sebzés egy részét manaként kapták vissza, nem beszélve a plusz HP-ról. Hogy ebben a formában mennyire lesz hasznos, az idővel elválik.

A Warmog mostanság az egyik alapvető tárgya a legtöbb tanknak, ám túl hamar érték el azt a határt, ahol már a csatán kívüli rengeteg HP regenhez jutottak. Emiatt ezt a határt 2750 HP-ról 3250-re növelik, ezzel kiküszöbölik, hogy akár már második tárgyként ez virítson minden tankon.

Rúnák terén is történtek frissítések. A Press the Attack például buffot kap, a sérülékenység mértéke a három támadás után 4-12%-ról 8-12-re nő, ezzel próbálják valahogy versenyhelyzetbe hozni például a Fleet Footworkkel szemben.

Végül de nem utolsósorban tovább módosítják az egyes rúnapárosítások bónuszait. Ezúttal a Precision és a Domination párosítás 5 helyett 6 adaptív AD-t, vagy 9 helyett 10 AP-t ad adaptívan.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések