Déjà vu: Rengar frissítése után jöhetnek az utómunkálatok

Déjà vu: Rengar frissítése után jöhetnek az utómunkálatok

Anno, a megjelenése után alig pár órával már kapta is az első hotfixet a karakter. Most, hogy visszahozták a régi Q-ját, ismét gondok merültek fel.

Rengar múlt héten megkapta a harmadik nagy reworkjét, bár igazából ez lehetne akár az ötödik is, ha a passzív Bonetooth Necklace átalakításait is számoljuk. A Riot fejében azonban továbbra is a "Nem lehet megunni" című nóta szól, ezért további terveik vannak a cicával, amiket a jövő heti 8.5-ös patch-re várhatunk. A cél természetesen ezúttal is a javítás, hiszen az új, vagy régi kit visszahozásával újfent problémák adódtak, -ki gondolta volna?

Visszatér a Your Shop a PBE-re, Zoet pedig megint nem hagyják békén

Aioween | 18/02/27 10:35 A tegnapi PBE-re nem csak a Your Shop funkció érkezett meg, hanem Jhin, Olaf és Nocturne buffok, és Zoe frissítés. Az egyik legjobb hír, hogy újra érkezik a Your Shop, ahol a játékosok személyre szabott és olykor igen magas százalékú kedvezmények mellett vásárolhatnak meg olyan skineket, amiket jó eséllyel gyakrabban fognak használni.

Ryze után az egyik legproblémásabb hős a játékon belül, legalábbis ezen dolgozott a legtöbbet a Riot Games. Talán még Azirt lehetne ide sorolni, de ő messze nem kapott ennyi átalakítást. Rengar, hasonlóan Ryze-hoz szintén egy olyan hős, akit nagyon nehéz az alapvető képességei miatt, illetve mentén kiegyensúlyozni. Vagy túl gyengére, de legtöbbször inkább túl erősre sikerül. Olyan még nem nagyon volt, hogy tökéletes lett volna az egyensúlya, de ilyen a one-shot karakterek sorsa, elég csak Zoera gondolni, akit most a játszhatatlanságig nerfeltek és jelenleg a legrosszabban teljesítő karakter a játékban.

Legalább annyi jó hírünk lehet, hogy ezúttal nem tervezik egyik képességét sem újra átalakítani teljesen, inkább csak a számokkal és egyes működésekkel játszadoznak majd a 8.5-ben. Ellenben tényleg nagyon sok újítást kap ismét, amit azért könnyebb lesz megemészteni, mint egy új Q képességet.

A passzívja (Unseen Predator) az egyik célpont. A Ferocity jelzők, mostantól 6 helyett 8 mp után esnek csak vissza, ha nem használjuk fel őket. A Q-ja (Savagery) alap sebzése is nő egy 10-essel minden szinten, vagyis 30/60/90/120/150 lesz. A teljes AD ráta bónusz is szintenként fog növekedni, vagyis mondhatni a képesség sebzése exponenciálisan növekszik, mivel a képesség szintjétől függően +1/1.05/1.1/1.15/1.2 teljes AD lesz. Az erősített Q AD rátája 1,3-ról 1,4-re nő fixen. Ez eleinte egy gyengébb státuszt fog adni neki, hiszen eddig 1,2 teljes AD volt a bónusz rajta, a mostani fix 1,1 helyett.

A true vision az ulti alatt (Thrill of the Hunt) most a képesség lejárta után még 0,5 mp-ig megmarad, ez újdonság. Minden bizonnyal az ultit megszakító ugrások miatt fontos, hogy a levegőben ne veszítsük szem elől a célpontunkat. Szintén újdonság, hogy többet tudunk játszani majd a Q-val erősített alaptámadásokkal, amiket mostantól egy sima alaptámadáshoz hasonlóan meg tudunk szakítani. Ez a missclickek szempontjából lehet fontos, ha például véletlenül rossz célpontra kattintanánk, de még az utolsó pillanatban ez tudjuk korrigálni.

A gyorsabb kombók érdekében az E (Bola strike) dobása közben már elő tudjuk készíteni a W-t és a Q-t is, vagyis, amint végbement az E animációja, mindkét képesség azonnal aktiválódhat. Emellett több hibát is javítottak rajta, mint hogy a Tiamat aktiválása úgy nézett ki, mint egy Q animációja, illetve az erősített Q támadása is néha gyorsabban ment végbe, mint a simáé, ami nem direkt volt. 

Összességében úgy érezték, hogy kicsit gyengére sikerült a számok terén az régi-új Rengar, ezért óvatosan szeretnék erősíteni, lehetőleg úgy, hogy ne essenek a ló túloldalára.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!