Egynéhány egyszerűnek tűnő ultival jobban lehet trükközni, mint gondolnánk - videó

Egynéhány egyszerűnek tűnő ultival jobban lehet trükközni, mint gondolnánk - videó

Illaoi és Skarner elsőre nem tűnik annyira nehéz karakternek, legalábbis nincsenek olyan mechanikai dolgaik, mint egy Lee Sinnek például. Ettől függetlenül azért lehet velük trükközni.

Ha azt mondom mechanikailag nehéz hős, akkor jó eséllyel nem Illaoi ,vagy Skarner fog eszedbe jutni. Mindkét karakternek viszonylag egyértelmű céljai vannak. Skarner kulcsfontosságú célpontokat kínál tálcán csapatának, míg Illaoi megpróbál minél több sebzést kiosztani és mindeközben gyógyulni, vagyis sokáig húzni a harcokban, főleg több ellenféllel szemben.

Gyengülnek a tank dzsungelek, több alap "fegyverüket" is nerfelték!

Aioween | 18/03/02 09:27Azt talán még korai kijelenteni, hogy a tankdzsungelek halottak lennének, de az biztos, hogy visszább fognak esni és talán idővel más veszi át a helyüket. Ha nem is az idők kezdetétől, de legalább a tavalyi Vanguard update óta nagyrészt a tank dzsungelesek uralják az erdőket.

Illaoinak alapból van egy skillshot Q-ja, aminek nincs sok trükkje, egy kevés késleltetés után egy csáppal csapunk egyet a földre, a W egy alaptámadás reset, valamint plusz támadási hatótávot ad az ugrással, míg az E szintén skillshot, kirántjuk az ellenfél lelkét és vagy tűri, hogy azt szétverjük, vagy elmenekül az átok árán.

Ott van azonban a végső képessége, ami már egy kicsit más. Alapvetően a célunk ezzel az lenne vele, hogy a lehető legtöbb hőst és a kirántott lelket is eltaláljuk vele, hiszen minden ilyen célpont után egy célozhatatlan csápot tudunk idézni, amivel meg tudjuk csapkodni az ellenfelet. Ez azért is lenne fontos, mert minden csáptámadás a hiányzó életünk 5%-át tölti vissza. Ha több csápunk van, akkor többet is gyógyulunk, igaz nem egyenesen arányos, de ez most nem lényeges. Ami viszont fontos, az hasonlóan a Jarvan IV ultihoz, a képesség eleje a fontos.

A csápok érkezése előtt ugyanis Illaoi a levegőbe ugrik és a földbe csapja fegyverét. Azonban arra a kis időre, amíg a levegőben van, hasonlóan Jarvanhoz az ugrása közben, célozhatatlan. Ez pedig sok esetben akár kreatívan is használható, mint az az alábbi videóban is látható. Az lehet, hogy a játékos részéről nem volt ezúttal szándékos, de ezek után ti is számolhattok vele.

Skarner esetében úgy szintén nem túl összetettek a képességek, a Q-jával mindenkit megsebez a hatótávon belül, a W pajzsot és mozgási sebességet ad, az E lövedéke kábítja az ellenfelet, ha beviszünk egy alaptámadást vele szemben. Az ulti viszont itt is képes egy érdekes trükkre, ha okosan használjuk. Azt mindenki tudja, hogy Skarner képes elkapni egy ellenfelet 1,75 másodpercre és addig oda viszi, ahova csak szeretné, miután elnyomta a célpontot. Ilyenkor Skarner háttal közlekedik és mondhatni húzza magával a célpontját. Emiatt a mechanika miatt, miszerint Skarner hátra fele halad, maga előtt tartva a célpontot, egy egyszerű megfordulással jelentősen megnehezíthetjük az ellenfelünk helyzetét a szabadulás után, mivel sokkal hátrébb tudjuk így vinni őt.

Mindkét dolog viszonylag egyszerű, és kivitelezni sem nehéz, pusztán végig kell gondolni a képesség működését tudatosan.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések