Mennyire lesznek jók az aréna exkluzív kártyák - Trump ismét értékelt

Mennyire lesznek jók az aréna exkluzív kártyák - Trump ismét értékelt

A 10.4-es frissítésben változik az aréna és a BlizzConon beígért arénakártyák is bekerülnek egy időre. Elsőre mindegyik durvának tűnik, de másodikra már nem mind olyan erős.

Nemsokára jönnek azok a kártyák, amiket egy ideig látunk majd az aréna berkein belül. Persze Trump, aki maga is egy nagyszerű aréna játékos, elmondta a maga értékelését, most ezt próbáltuk összerakni.

Deadeye (4/5 pont)

Anno a Goblins vs. Gnomes kiegészítőben volt egy két manás lap, ami azt csinálta, hogy amíg lenn volt, a Steady Shot-tal lehetett célozni, ha viszont meghalt, akkor ez a képesség is ment vele. Ez a lap viszont permanensen megadja ezt, ami iszonyatosan jó. Az egyik legjobb aréna kaszt a Mage és ezt sokban köszönheti annak, hogy a Fireblast egy sebzése megoldhat helyzeteket. Most pedig a Hunter is tud majd célozni és 2 manáért 2 életerőt kap le, ami iszonyatosan jó és durván tudja majd befolyásolni a cseréket.

Polymorph: ??? (3/5 pont)

Ez a lap érdekes, alapból a sima Poly konzisztensen jobb, de a lap diverzitása miatt sok mindenre lehet képes. Használható egy vészhelyzeti leszedésként, ha az ellenfélnek egy nagy lénye van fenn, de akár egy saját gyenge lényt is megpróbálhatunk felfelé buffolni. A kártya közepesen oké, használható lesz, de teszem azt, inkább egy sima Polymorphot érdemesebb kivenni.

Blazing Longsword (5/5 pont)

Ez a lap egyszerűen beteg. Trump szavai alapján olyan, mintha beletettek volna három Consecration-t, amit egyébként igaz is, mert a legtöbb esetben nem találkozunk 3 lénynél többel az ellenfél oldalán, főleg a korai körökben. Persze a Warriornak már kellett egy ilyen erősítés, hiszen évek óta gyengélkedik a hősképessége miatt, ebben a játékmódban. Ha meglátjátok, akkor vegyétek ki a draftból, mert kell.

Hand of Salvation (2/5 pont)

Alapvetően jó lehetne ez a lap, hiszen mondjuk egy ideális helyzetben lenn van két nagyobb lényed a páston, az ellenfél leszedi őket és a második visszajön az életbe. Ez még akár jó is lehetne, de azért nem annyira egyértelmű a helyzet. A Paladin aréna azért nagyon erős, mert a hősképesség az egyik legjobb ide, hiszen előnyt teremt a sok kis Recruit, viszont ez az erősség ennél a kártyánál egyből gyengeséggé válik, hiszen a legtöbb esetben lesz lenn egy Dude, amit másik oldal leüt másodjára és már meg is van oldva a helyzet. A két pont egyébként azért jár, mert a Redemption bekavarhat rendesen. Amiatt elsőnek a gyengébb lényt akarjuk leütni előbb, emiatt pedig másodiknak, ez okozhat gondot.

Generous Spirit (2/5 pont)

Alapból ez a kártya jó, hiszen arénában a laphúzás nagyon erős tud lenni, de a hátrány már egy érdekes dolog. A legjobb esetben is egy 1 manás lényt dobunk át a másik oldalra, ami azt jelenti, hogy a matek szerint mi vesztünk egy manát az ellenfél pedig nyer egyet, ami már egyből 2 manás differencia, tehát a lap a legjobb esetben egy 4 manás húzz három lapot kártya, ami nem rossz. Persze az ellenfélnek lehet átdobni rossz lényeket is, mint mondjuk egy Doomsayer, de ez nagyon szituációs manőver. Szóval nem rossz a kártya, de lehetne jobb is.

Smoke Bomb (4/5 pont)

Ez a lap megint a sokszínűsége miatt kapott ilyen jó értékelést. Lehet tolni egy saját lényre, hogy a következő körben is ott legyen az erős támadásával, de rámehet az ellenfél taunt lényére is, hogy ezzel is megkerüljük és bevigyük akár a halálos sebzést is. Emellett pedig húz egy kártyát is nekünk, ami csak hab a tortán. Ez a lap nagyon erős, szinte akármennyit ki lehet belőle venni.

Crackling Doom (6/5 pont)

Ha a Warrior lap jó volt, akkor ez egy olyan példány, amire ezt nem lehet elmondani: ez egyszerűen durva, iszonyatosan jó! Gyakorlatilag leradírozza az ellenfél lényeit, majd utána mi telepakolhatjuk a sajátunkat, mert megvan minden manánk. Az lehet, hogy a következő kört átugorjuk, mert nem lesz manánk, de ennyit ez bőven megér.

Nature's Champion (2/5 pont)

Ez alapból nem néz ki rossznak, hiszen 3 manáért adunk egy lényünknek +5/+5-öt, ami teljesen jó. De gyakorlatilag arra a lényre elmondunk egy Sap-ot is és visszadobjuk a kezünkbe. Most, hogy az aréna életébe gyakorlatilag minden a tempó, ez nem biztos, hogy jó lépés, sőt inkább azt mondom, hogy ez így iszonyatosan lassú. Persze lehet, hogy az új rendszer miatt átalakul az aréna meta, de erre nem sok esélyt látok.

Bottled Madness (1/5 pont)

Ez a lap nagyjából olyan, mint a Renounce Darkness, ami egyébként egy borzalmas aréna lap és szinte értelmetlen kivenni. Ez pedig ugyanolyan rossz, főleg az RNG effekt miatt, legalábbis Trump szerint.

És persze itt a teljes videó, ha valakit érdekelne.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!