Lassan kész a 8.6 PBE-n, erősítik az Ignite-ot!

Lassan kész a 8.6 PBE-n, erősítik az Ignite-ot!

LeBlanc mozgékonyabb maradhat, Ahri és Lee sin buffjaiból visszavettek, viszont többet fog égetni az Ignite!

Jövő héten már érkezik a 8.6, a Riot Games-nél pedig szép lassan úgy tűnik, hogy egyre rövidebb és ritkább PBE patch-eket adnak ki, vagyis alakul a végső változata a frissítésnek.

Aatrox-ra teljes körű update vár, igazi Dark Souls féle főellenséget faragnának belőle!

Aioween | 18/03/13 10:29 Aatrox talán az egyik legvártabb reworkök egyike. A karakter tematikája nagyon menő és magával ragadó, de a hozzá párosuló játékmenet minden, csak nem élvezetes, vagy hasznos. Gyakorlatilag mindent megváltoztatnak rajta, a kinézetet, a képességeket, sőt a hangját is. Olyan lesz, mintha egy teljesen új hőst kapnánk, egyedül a történet és a tematika lehet majd ismerős.

Minden azért még nem tökéletes, egy-két finomhangolás még kell, valamint új chromákat is kaptunk, ezúttal Renektoy-ra.


A rókalánynál nagyon nehezen szánják el magukat a végső döntésre. Jelenleg úgy néz ki, hogy a maximum öt töltés marad az ultiján, viszont a 1,5 mp-es CD csökkentést a többi képességről leveszik, hiszen ez összesen 7,25 lenne. Ez a Q-ját fixen elérhetővé tenné, de a W-t is már 3-as szinttől, valamint az E 12 másodperce helyett is kevesebb, mint 5-ről beszélnénk.


LeBlanc esetében két újabb változás jött, egy részről erősítik, hiszen a W (Distortion) nem 3, hanem 4 másodpercig hagy egy klónt a régi helyünkön, ahova ez idő alatt bármikor visszaugorhatunk.

Ezzel szemben az uliját jelentősen gyengítik, legalábbis az élő szerverhez képest. A CD-je ugyan az eddigi PBE-hez képest csökken 110/75/40-ről 80/55/30-ra, de a mostanit nézve jelenleg 54/42/30. Hármas szinten tehát marad ugyanaz, de eleinte az ösvényen nem tudjuk majd folyamatosan büntetni vele az ellenfelet.


Lee Sinnek sok szeretetre lesz szüksége, hogy visszatérjen, de talán nem pont ennyire. Az ultiját jelentősen erősítették, hármas szinten plusz 200 sebzést adtak rá. Most ezt az erősítést enyhítik, így a korábbi verzióval szemben 150/400/650 helyett "csak" 150/375/600-at fog sebezni.


Itt csak a W képesség leírása változott, de lényegi változás nem történt. A lényeg, hogy ha a W aktiválva van és eltalálunk egy ellenfelet, akkor plusz mozgási sebességet kapunk. Ezt eddig Rakan is megkapta, hiszen őt is buffolja a képesség, de eddig ez nem jelent meg a leírásban.

A Locket változásairól már írtunk, miszerint a pajzs helyett egy %-os sebzéscsökkentő mezőt hoznánk létre. Szerencsére a Riot is rájött, hogy ez pont az ellenkezőjét érné el annak, amit szeretnének, vagyis tovább hosszabbítaná a meccseket a patthelyzetekkel, így a változásokat visszavonták, marad a pajzs.

A Seraph aktiválása túl olcsóra sikeredett, így 10%-ról 15%-ra viszik vissza a manaköltségét, valamint csak 2 másodpercig marad meg a pajzs. Valamilyen gyengítés kellett rá, a rengeteg plusz manával és CDR-rel kiegészülve egyszerűen túl jó volt, főleg a hosszan tartó pajzzsal.

A Manaflow Band változásait visszavonták, marad továbbra is az ingyen képesség és a manavisszatöltés időközönként.

A Conqueror egy új készülő rúna lesz, elsősorban a tankok ellen, melyet most akarnak majd kiadni. Az AD-t levitték 10-60-ról 10-50-re, és a hatóidejét is 4-ről 3 másodpercre csökkentették. A leírás hibás valószínűleg, továbbra is 20% true damage-et ad a 100 helyett.

A Presence of Mind is a Manaflow Band sorsára jutott, itt is minden változatlan marad egyelőre.

Akár hiszitek, akár nem, az Ignite/Égetés kap erősítést, ugyanis a sebzését 70-410-ről 80-505-re növelik.

A Ghost/Gyorsítás viszont visszaalakul a mostani verzióra és szinttől függően 28-45% mozgási sebességet kap a fix 40% helyett.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések