Ráadásul az Ignite is erősítést kapott a PBE-n, lehetséges hogy újra ide-oda ugráló orvgyilkosokat láthatunk végre a középső ösvényen.
Az ADC mainek bizonyára nem fognak örülni a hírnek, de a játék két talán leghírhedtebb AD orvgyilkosa buffokat kapnak a végső képességeikre. Még nagyobb figyelmet kell szentelni majd vagy a tiltásokra, vagy ha ez elmarad, akkor a középső ösvényre, hiszen ha onnan eltűnik bármelyikük is, elég jó esély van arra, hogy a mi skalpunkra hajtanak ADC-ként, vagy akár törékenyebb supportként. Egyre inkább úgy tűnik, hogy a Riot szeretné visszahozni a nézői szemszögből igencsak látványos orvgyilkos karaktereket, hiszen Kha'Zix is erősödött, LeBlanc-ot pedig régi formájában kapjuk vissza egyelőre.
Mire jó a Duskblade of Draktharr? Például egy csinos Rengar outplay-re -Videó
Sokan alábecsülik a Draktharr wardtakarító lehetőségét, pedig hasznos dolog. Főleg ha konkrétan hülyét csinálunk ezzel az ellenfélből egy Rengarral.
Ezúttal a többi képességük nem érintett, bár Zed Q és E-jénél már történtek kísérletezések. A cél azonban itt most egyértelműen az, hogy igazi erőfölényt kapjanak, amikor a végső képességek elérhetőek náluk. Szükségük is lesz rá, mert a mostani metában valahogy még a törékenyebbnek titulált karakterek is valahogy tankosabbak, mint gondolnánk. Ez főleg pár patch-el ezelőtt volt igaz, amikor az ADC-k Targon's Brace-el, Overheallel és vagy 600 HP-s pajzsokkal rohangáltak a pályán. Szerencsére ezt sikerült megszüntetni, de még így sem az igazi a két említett karakter sorsa.
Ha minden jól megy, a buffok után nem nagyon lesz gondjuk az ADC-kel szemben. Kettejük közül Talon ulti buffja a sokkal nyersebb és egyszerűbb. Egyrészt az AD rátája 80%-ról 100%-ra megy fel, tehát a lategame-ben sem lesz annyira irreleváns 4-5 tárgy mellett. Tegyük fel van egy 14-es szintű Talonunk egy Youmuuval és Draktharral, ez a két tárgy elég alap nála. 14-es szinten Talon 105,5 AD-val rendelkezik, ehhez jön még a rúnáfából (Dominancia + Boszorkányság) 11 adaptív AD, valamint a Youmuuból és Draktharrból 55-55, ez összesen 226,5 AD. Korábban ez azt jelentette, hogy az ultija kettes szinten 135 + 80% AD-t, vagyis 181,2, összesen 316,2-t sebzett, nem számolva az Electrocute-ot/Áramütést és esetleg a passzívját. Most ez a 100%-os AD rátával már 361,5. Ez nagyon fontos, hogy már két tárgynál is ez a különbség 50 sebzés lesz.
Ehhez párosul még az is, hogy a passzívját, a Blade's Endet is változtatják, hogy használhatóbb maradjon a lategame-ben. Eddig a plusz sebzés 75-ről indult és egészen 175-ig ment fel a 18-as szinten, most ez 75 és 245 között fog mozogni, tehát még ez is hozzáadódik.
Zed már nem kapott ekkora szeretetet, de mint említettem, neki más képességein is aktívan dolgoztak, ettől függetlenül azért említésre méltó ez is. Az alap támadási sebessége felmegy egy picit, ez leginkább a last hitnél lehet fontos, hiszen a passzívjával ez amúgy sem egy nehéz mutatvány. Az ultijával viszont rendesen eljátszadoztak a tervezők. Zed ultija alapból nem sebez nagyon, inkább azt veszi számításba, hogy az első használat után egészen a lejártáig mennyi sebzést okozunk célpontunknak és az alapján "robban" még egy utolsót rajta. Most ezt a bónusz sebzést növelik, és ahelyett hogy 20%-ról indulna egészen 45-ig, most inkább 25-ről megy fel 55%-ra, ami egy elég erős buff a karakternek.
Ha törékeny karakter vagy, nagyon figyelj majd oda ezekre az orvgyilkosokra, mert könnyedén szétszednek és ami még fontosabb, próbáld mindig szemmel tartani a végső képességeiknek a CD-jét, mert ez merőben meghatározhatja a lehetőségeinket, hogy mikor hogyan harcolhatunk ellenük! És ne felejtsük el azt sem, hogy az Ignite is izmosabb lett a PBE-n.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!
Borítókép: https://orekigenya.deviantart.com/art/LOL-ZED-and-TALON-FanArt-commission-606365081