Hirdetés

Elképesztően részletes 3D-s rajzokat készített egy grafikus a CS:GO pályákról

Igazából nem 3D, hanem izometrikus, de ne vesszünk el a formalitásban.

Hirdetés

A játékon belül, főleg a kezdő és alkalmi játékosoknak nehéz megítélni, hogy pontosan, hogy is néz ki egy pálya. Persze át lehet rajta repülni noclippel és rengeteg gyakorlással előbb-utóbb jobban fogod ismerni, mint a saját házadat, de van erre egy egyszerűbb mód is. Ugyanis egy kis indie cég grafikus vezetője elkészített nekünk öt pályát izometrikus kivetítéssel, ami azt jelenti, hogy a rajz 2D-s, de különböző trükköknek köszönhetően 3D-sen hat. Ezzel nem csak könnyebben el lehet magyarázni egy pálya felépítését, de még a haladó játékosoknak is jól jöhet egy-egy taktika megbeszélésénél.

Warren tényleg törődött a részletekkel, hiszen Dust2-n, még a legutolsó kis hordó is pontosan ott van, ahol az a játékban is.

Train is kapott egy rajzot, ahol a "B" lerakó bejáratot kicsit arrébb kellett tolni, hogy látható legyen ez a rajz, de remekül megoldotta ez a bonyolult pályát is.

Cache-en is remekül látszik minden, és még "B" lerakó dobozait is tökéletesen helyezte el.

Overpass talán az egyik legbonyolultabb pálya egy kezdő játékosnak, így ez a rajz rengeteget segíthet.

A legutolsó pálya pedig nem más, mint Cobble, ami így 3D-ben úgy néz ki, mint egy lebegő sziget, de ez is remekül sikerült.

Érdemes elrakni ezeket a képeket, hiszen mint mondtam bárkinek hasznos lehet, ha éppen taktikákat akar elmagyarázni csapattársainak vagy egy új játékost szeretne bevezetni a CS:GO világába. Ha szeretnétek többet látni a művésztől kövessétek Twitteren.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?