A hangsúly nem a grafikán van, hanem a mechanikán, reméljük nektek is tetszik annyira, mint nekünk.
A Kobolds and Catacombs kiegészítőben megjelent The Darkness lap különlegessége, hogy miután kiraktuk a pástra, csak Dormant (alvó- a szerk) állapotban van a páston egészen addig, amíg az ellenfelünk fel nem húz három gyertyát és fel nem ébreszti a 20/20-as lényt. A lap képességén csak Sherazin, Corpse Flowerrel osztozik és egy rajongó; név szerint Sándor Ákos úgy gondolta, egy teljes mechanikát is megérne a Hearthstone-ban.
Az alábbi lapok konkrétan a Dormant kulcsszó és a Quest kártyák keresztezése, viszont nem hat rájuk semmilyen mechanika, ami a kézben lévő lapokat érintené. Az általuk biztosított jutalomhoz feltételeket kell teljesítenünk és ha ez megvan, akkor automatikusan aktiválódnak. Ákos egyébként minden kaszthoz készített Dormant lapokat, ráadásul a Druid kivételével illusztrációval is ellátta őket. Vágjunk is bele!
Protect the Wild
Ha egy körön belül kijátszunk 2 darab Choose One lapot, legyen az akár lény vagy spell, akkor a kártya aktiválódik és feldob egy Discover lehetőséget. A keresés során felfedezhetünk egy Druid Class Legendary-t, ráadásul a kiválasztás után a lap aktiválja annak Battlecry vagy Choose One képességét.
Beasts of the Wild
Miután kijátszottunk négy darab, 5 mana költség feletti bestiát, a kártya aktiválja magát és a kezünkbe ad kettő, 4 és 7 mana közti random Beast-tet, amiket ingyenesen játszhatunk majd ki. King Crush-t ugyan nem találhatunk, de egy Savanna Highmane sem olyan rossz és azzal is elég nagy tempóelőnybe kerülhetünk. Jelenleg a kártya egy Hunter pakliba sem férne bele, szóval új archetípust teremthetne.
Hands on fire
Miután kijátszottunk három darab nem sebző spell-t, a lap aktiválódik és a kezünk be ad három darab, 2 manánál magasabb sebző varázslatot. A kártya leginkább a Tempo Mage-ben szerepelne a legjobban, viszont akár a Control-ban is megállná a helyét, mivel az több defenzív spellel operál.
For the Silver Hand
Miután elesett nyolc darab Silver Hand Recruit-unk, a lap aktiválja magát és négy darab, 3/3 Recruit-ot idéz meg, amik ráadásul Rush képességgel is rendelkeznek. Ha a Dude pakliban esetleg nem válna be, akár a Control verzióba is beleférne.
Blessing of Velen
Miután visszagyógyítottunk magunkon 12 életerőt a Hero Powerrel, a kártya aktiválja magát és permanensen megkétszerezi a gyógyító erejét a hősképességünknek, illetve spelljeinknek. Az inspirációt Prophet Velen jelentette, azonban a Blessing nem duplázza meg a sebzést.
Strike from the shadows
Négy Spell kijátszása után aktiválja magát a lap, eltűnik a kezünkből és instant sebez négyet az ellenfél arcára. A kártya leginkább a Malygos Rouge-ban lenne effektív.
Defend of the elements
A hatodik Overload-os lap kijátszása után a Defend akcióba lép és megidéz két darab 4/7-es elementált, amik taunt-tal rendelkeznek. Az igazán sosem létező Elemental, vagy a régen látott Control Shaman-ban lenne leginkább hasznos.
All you need, is heal
Ha életerőnk 5-re vagy az alá csökken az ellenfél által, akkor azonnal gyógyít rajtunk 10 életpontot. A lap viszont nem úgy működik, mint egy Ice Block és tegyük fel ha mondjuk 6 HP-n vagyunk, akkor nem élünk túl egy Fireball-t, viszont egy dupla Frostbolt nem jelent neki problémát, mivel az első után azonnal megkapjuk a plusz életerőt.
Now, I am Tanking!
A második kör után, ha az ellenfélkörében valamilyen indoknál fogva nem kapunk be sebzést tőle, akkor a következő körünk végén kapunk 10 armort. A Fatigue-től nem véd meg, ráadásul Aggro ellen eléggé hasztalan lenne, Control pakliban viszont a 10 armor azért csak 10 armor, na!
Ti mit gondoltok a Dormant mechanikáról, lenne helye a játékban?