Jhin és Guinsoo, a párosítás, amivel akár 3500-as kriteket is kiadhatsz magadból!

Jhin és Guinsoo, a párosítás, amivel akár 3500-as kriteket is kiadhatsz magadból!

Jhin azon ritka lövészek közé tartozik, aki nem nagyon profitál a támadási sebességből és mégis, egyre többen vesznek rá Guinsoo Dühpengét.

Mint már korábban írtuk, a 8.6-ban a Guinsoo's Rageblade/Guinsoo Dühpenge átalakításon esett át. Továbbra is az a cél vele, hogy egy erős támadási sebesség alapú tárgy legyen az ezt kihasználó karakterek számára, mint Varus, vagy Kog'Maw, egy valamivel nem számoltak, hogy az amúgy is buffokat kapott Jhin számára mit nyújthat. Ennek oka az is lehetett talán, hogy a támadási sebességet és Jhint alapvetően nem nagyon említjük egy mondatban, nem véletlenül, hiszen neki mindig fix sebességgel jön ki a négy lövedéke. 

Eleinte csak nevettünk a Sion ulti bugon, de ez már tényleg zavaró -Videó

Korábban mi is írtunk a Sion ultiját érintő bugról, amivel azonnal meg lehet nagyjából fordulni, de ez kezd kicsit eldurvulni.

Ettől függetlenül ez új verziójú Guinsoo nagyon is jó lehet Jhinen is. Mivel jelenleg is on-hit tárgyként könyvelhető el, érthető, hogy miért telt ennyi időbe felismerni ezt a "kiskaput". Most azonban kiderült, hogy valóban elég broken párosítás Jhin esetében, hiszen ő minden bónusz támadási sebességet sebzéssé alakít át a passzívjának köszönhetően és itt igazán elszabadul a pokol egy kis idő után.

Ha megvesszük neki ezt a tárgyat, Jhin képes akár 1200-1300 AD-t is elérni, szóval érdemes odafigyelni rá. És hogy mindez hogyan jön össze? Ez leginkább a Guinsoo skálázódásának köszönhető, amit a 8.6 alatt kapott. A Riot szerette volna elkerülni, hogy első tárgyként vegyék az olyanok, mint Varus és Kog'Maw, ehhez viszont valamit adni kellett neki a lategame-ben is, mert eddig egy nagyon korai powerspike-ra volt leginkább használva. Amint ezzel rendelkezett az adott karakter, a hasznossága hirtelen nagyon megnőtt.

Míg ezt sikerült elodázni, hogy leghamarabb második tárgyként legyen értelme megvenni, átalakították az on-hit sebzés mértékét és működését, valamint a jelzőkből kapott plusz statokat is, így már nem fix mennyiséggel látja el használóját, hanem %-os értékkel.

A találati sebzés skálázódik a bónusz AD-ból és minden jelző tovább bónusz sebzést ad viselőjének, valamint támadási sebességet. Emellett még 25 AD-t, AP-t és 25% támadási sebességet is nyújt, még minden jelző előtt. Ezek tudatában nézzük meg, miként is néz ki a matek része.

Minden egyes jelző gyakorlatilag kétszer növeli Jhin AD-ját, egyrészt a %-os AD bónusz miatt, másrészt a %-os támadási sebesség miatt is, amit Jhin AD-vá alakít. Ha megvan a maximális hat jelző, akkor Jhin 12-szer erősödött a hatásból, illetve az alap statokból is még kétszer, hiszen a 25 AD mellé 25% támadási sebesség is jár. Ez már önmagában elég az 1200-1300-as AD-hoz és ez még csak nem  is a vége. A tárgy találati sebzése is bónusz AD-ból erősödik, tehát nem csak az alap sebzése növekedik, hanem a tárgyé is még külön.

3730-as kritikus találat egy minionra.

Ezek után pedig képzeljünk el egy Jhin negyedik lövést, ami amúgy is nagyobbat tép és ehhez adjuk hozzá az 1300 AD-t, meg a Guinsoo találati sebzését. Ráadásul a negyedik lövés hatásait a Guinsoo hat jelzőnél még duplázza is, ami igazán félelmetes. Egyes tesztek szerint, a negyedik lövéssel, teljes tárgykészlet mellett akár 3500 sebzést is el lehet érni egyetlen egy negyedik lövéssel, nem mintha a többi sokkal rosszabb lenne. 

Jó eséllyel érkezik majd erre valami hotfix, mert ez így jelenlegi állapotában egyszerűen túl sok, hogy bárki is jól viselje el.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések