A Relic Shield pedig komoly nerfet kap, jöhet a poke support meta?
Ahogy telnek múlnak a napok, úgy vagyunk egyre közelebb ahhoz, hogy az átdolgozott Irelia bekerüljön az élő szerverekre. Ennek megfelelően a fejlesztők elkészítették a bejelentkező képernyő témáját is.
HŐSÖK
Elise Venomous Bite (Pók formában Q) képességén a sebzés túl gyenge volt, így 10-el növelték azt, 60/100/140/180/220-ról 70/110/150/190/230-ra.A Cocoon (Ember alakban E) képességén a töltési idő 14/13/12/11/10 másodpercről 12/11.5/11/10.5/10 másodpercre csökkent.
Gragas Drunken Rage (W) képességén a sebzés ellenállás értéke 8%/100 AP -ról 4%/100 AP-ra csökkent. Továbbá ennek a hatásnak az időtartama is csökkent 2,5 másodpercről 2 másodpercre. Erre ugyebár nagy szükség volt, hiszen Gragas ezzel egy szinte elpusztíthatatlan szörny volt.
Sebezhetetlen Gragas? A Riot valamit nagyon elszámolt a PBE-n - videó
Egy kisebb fajta minireworköt kapott a Gragas, a W képességének sebzéscsökkentése AP alapú lett. Természetesen Vandiril nem hagyhatta ki a lehetőséget.
Irelia Defiant Dance (W) képességén a második kasztolás során szóban forgó AP ráta értéke 45%-ról 40%-ra csökkent.Ivern Brushmaker (W) hatótávolsága 1100-ról 1000-ra csökkent, bár ez még mindig egy erősítés a számára, hiszen az élő szervereken ez az érték 800.
Karthus Lay Waste (Q) képessége is kap egy kis erősítést, a korábbi 40/60/80/100/120 értékek helyett 50/70/90/110/130-at sebez.LeBlanc Distortion (W) képességén a mana költség 80/90/100/110/120-ról 60/75/90/105/120-ra csökkent, továbbá a töltési idő is csökkent rajta 18/16/14/12/10 másodpercről 14/13/12/11/10 másodpercre.
A Mimic (R) képességén is eszközöltek néhány módosítást:
- Az R-E kezdetleges sebzése 60/120/180 (+0.3 AP) értékről 70/140/210 (+0.4 AP) értékre nőtt.
- Az R-E sebzése a lefogáskor szintén megnőtt, 120/240/360 (+0.6 AP)-ról 140/280/420 (+0.8 AP)-ra.
- Végső soron az R-W AP rátája 0.6-ról 0.75-re nőtt.
Malphite fizikai sebzés növekedésének az értéke a szintenkénti 3.375-ről 4-re változott. Ezen felül a Ground Slam (E) képességén az AP ráta 20%-ról 60%-ra nőtt, ami elsőre picit soknak hangzik, ám lehet ráfér a karakterre.
Ezen felül az Unstoppable Force (R) töltési ideje 130/115/100 másodpercről 130/105/80 másodpercre csökkent.
Nocturne Duskbringer (Q) képességén a bónusz AD értéke 15/25/35/45/55-ről 20/30/40/50/60-ra nőtt.
Rengar alap fizikai sebzésének az értéke 65-ről 68-ra nőtt.
Shaco Decieve (Q) képességén a bónusz AD értéke 70%-ról 30%-ra csökkentve, ezt a módosítást biztosan érezni fogja minden Shaco main.Swain Death's Hand (Q) képessége is túl erősnek bizonyult, így a sebzés értéke 65/85/105/125/145-ről 55/75/95/115/135-re csökkent.
Zed Razor Shuriken (Q) képességén a második sebzés AD rátája 45%-ról 54%-ra nőtt, továbbá a második sebzés alapja 40/57/75/92/110-ről 48/69/90/110/132-re nőtt.
TÁRGYAK
A tárgyak közül az első változtatás a Ninja Tabit érte, ugyanis a páncél értéke 30-ról 20-ra csökkent.A Relic Shield esetében a 10 másodpercenként kapott arany értéke 2-ről 1-re csökkent.
A Targon's Brace, Remnant of the Aspect esetében a 10 másodpercenként kapott arany értéke 4-ről 1-re csökkent, ez elég komolyan érinti majd a tankosabb támogatókat. Jöhet a poke support meta?
Ti mit szóltok a változtatásokhoz?
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!