Elindult a 8.8 tesztelése a PBE-n, hello újra Ahri és LeBlanc

Elindult a 8.8 tesztelése a PBE-n, hello újra Ahri és LeBlanc

Alig egy nappal az új patch megjelenése után máris számos újítást kaptunk PBE-re. Újra nekifutnak az Ahrinak, illetve a visszaállított LeBlanc-nak is, reméljük ezúttal sikerül végigcsinálni.

Ahri és LeBlanc ismét szerepel a PBE-n, már több alkalommal nekifutottak a Riotosok, de eddig nem sikerült őket úgy eltalálni, hogy az az éles szerverre is bekerüljön, nézzük ezúttal mit alkottak. 

Megérkezett a 8.7-es patch, viszlát végtelen mana

Aioween | 18/04/04 12:25 Újfent rekordméretű patch-et kaptunk, rengeteg tárgy és hősváltozás érkezett, ezúttal viszont a rúnákba is belenyúltak rendesen, értékesebb lesz ismét a kék erősítés a mideseknek! Nem is nagyon húznám a szót bevezetéssel, bőven lesz miről beszélni, illetve olvasni, -csapjunk is bele! Kezdjük is a hősökkel rögtön.


A passzívja a Vastayan Grace nevet viseli és az alábbi hatást kapta: "Ha Ahri két képességével betalál egy hősre 1,5 másodpercen belül, akkor 3 másodpercre 20%-os mozgási sebességet kap (a CD 9 másodperc rajta)."

A Q (Orb of Deception) ebből kifolyólag nem ad mozgási sebességet, gazdagodott egy új hatással, ami lényegében a régi passzívja: "Ha Ahri elér összesen 9 találatot a a képességgel (használatonként maximum 3-at szerezhet), akkor a megkapja az Essence Theft jelzőt, aminek hatására a következő Q-ja életerőt tölt vissza találatkor."

Változik a W-je is (Fox Fire), egyrészt minden szinten csak 40 manába kerül a mostani 50 helyett, viszont a képesség elsütése után 0,25 helyett 0,4 másodpercet kell várni, amíg elindulnak a lövedékek a nem priorizált célpontok fele. Priorizált célpont pedig akkor lesz valakiből, ha megfelel legalább egyik alábbi feltételnek:

  • a célpont egy hős, akit eltalált az E (Charm) és Ahritól maximum 725 egységre tartózkodik
  • a célpont Ahri legutóbbi alaptámadása találta el az elmúlt 3 másodpercben és maximum 725 egységre tartózkodik tőle


Természetesen az E (Charm) sem maradhat ki a buliból. A sebzése 60/95/130/165/200 (+60% AP) helyett 60/90/120/150/180 (+40% AP) lesz, tehát összességében csökken. Az új hatása szerint viszont ha egy hőst eltalál vele és sebzi is vele, akkor a következő 5 másodpercben 20%-kal több sebzést oszt ki rá. Mivel a feltétel szerint nem elég eltalálni a hőst, hanem sebezni is kell vele, az még kérdés, hogy mi a helyzet akkor, ha például az ellenségen pajzs van, amit nem üt át.

Végezetül az ulti (Spirit Rush) sebzése módosult 70/110/150 (+25% AP)-ról 60/90/120 (35% AP)-re. A töltetek számáról egyelőre nincsen szó, korábban volt szó arról is, hogy minden szinttel eggyel nő ezek száma.

Nála csak a Q (Icathian Rain) változik, az AD rátát 40%-ról 35-re csökkentik.


Veselkedjünk neki ennek, akkor még egyszer. Visszatért PBE-re a régi passzív, ami a Mirror Image névre hallgat, és egy az egyben úgy működik, mint régen, vagyis 40% HP alatt LeBlanc egy másodpercre eltűnik, majd egy klónnal együtt megjelenik, a klón 8 másodpercig tart, vagy amíg megölik.

A Q (Sigil of Malice) működését is újfent visszaállították, viszont a sebzését csökkentették 55/90/125/160/195 (+0.5 AP)-ról 55/80/105/130/155 (+0.4 AP)-re. A jel sebzése 55/80/105/130/155 (+0.4 AP), míg a képesség manaköltsége 40/45/50/55/60-ról 50/60/70/80/90-re emelkedett.

A Distortion is visszaalakul ismét, itt növelték a sebzést 40/55/70/85/100 (+0.2 AP)-ról 85/125/165/205/245 (+0.6 AP)-re, vele együtt pedig a manaköltség is emelkedett a későbbi szinteken: 70/80/90/100/110 helyett 60/75/90/105/120. A CD viszont csökkent eleinte 18/16/14/12/10-ről 14/13/12/11/10-re. Lassabb lesz viszont az animáció, tehát több idő lesz rá reagálni, 1600 helyett csak 1450, illetve a visszaugrási minimum idő  úgy változott hogy nem az ugrás megkezdésétől számított 0,85 mp-ben belül, hanem a megérkezés után 0,2-vel ugorhatunk vissza.

Az E (Ethereal Chains) találati AP rátája 0,5-ről 0,3-ra csökken, a lekötési sebzés pedig sokkal többet fog érni sebzés terén: 40/60/80/100/120 (+0.5 AP) helyett 60/90/120/150/180 (+0.7 AP). A manaköltség viszont 40 helyett 70 mana lesz és a hatótáv 885-ről 865-re csökken.

Végezetül a régi ulti (Mimic) és némi átalakuláson ment át a számok terén, nézzük őket felsorolás szintjén:

  • az RQ sebzése 150/275/400 (+0.6 AP)-ről 70/140/210 (+0.4 AP)-re csökken
  • az RQ jelző sebzése 150/275/400 (+0.6 AP)-ról 140/280/420 (+0.8 AP)-ra változik
  • az RW sebzése nőtt 60/120/180 (+0.3 AP)-ról 150/300/450 (+0.75 AP)-ra
  • az RE találati sebzése 100/160/220 (+0.4 AP)-ról csökkent 70/140/210 (+0.4 AP)-re
  • az RE lekötési sebzése nőtt 100/160/220 (+0.4 AP)-ról 140/280/420 (+0.8 AP)-re
  • az ulti CD-je 54/42/30-ról 60/45/30-ra nőtt



A W (Devour) nem biztosít már plusz mozgási sebességet az ellenséges hősök fele, ha egy szövetségest megevett.

Az E (Thick Skin) által visszatöltött teljes életerő mennyiségét csökkentették 25/30/35/40/45%-ról 15/20/25/30/35%-ra, viszont a kapott sebzés átalakítása nőtt 70/75/80/85/90%-ról 80/85/90/95/100%-ra, vagyis ötös képességszintnél minden elszenvedett sebzést először a Gray Health fog fel, ami aztán visszaalakulhat életerővé, természetesen százalékosan.


A W (Blighted Quiver) az egyik fő oka, amiért Varus ennyire erős és mostanság AP-ként is játsszák boton támadási sebességgel. Éppen ezért csökkentették a sebzését 10/14/18/22/26-ról 4/8/12/16/20-ra. Kapott viszont egy új aktív részt 40 mp-es CD-vel. Aktiválás után Varus következő Q-ja (Piercing Arrow) bónusz mágikus sebzést okoz. A Q képességszinttől függően 6/7/8/9/10% és 9/10.5/12/13.5/15% hiányzó HP alapú plusz sebzést okoz.

Az új hatásról videó is készült, hogy mennyiben lesz más ez az erősített Q.


Kevesebb kezdőpáncéllal indul, de többet kap szintenként, vagyis 35 + 3,5/szint helyett 30 + 4/szint lesz a növekedés. A HP visszatöltése 9 + 0,9/szint helyett 10 + 1/szint lesz. A támadási sebesség növekedés 0,625 helyett 0,544 lesz. A passzív pajzsának CD-je 16-8 helyett 12-8 lesz, a 8-at a 9-es szint elérésével kapja meg.

A Q (Vault Breaker) CD-je 16/14/12/10/8-ról 10/9.5/9/8.5/8-ra csökken, és a manaköltség is csökken eleinte 50/60/70/80/90-ről 40/50/60/70/80-ra.

A W (Denting Blows) támadási sebessége 30/35/40/45/50% helyett 15/25/35/45/55% lesz, eleinte ez bizonyára fájni fog. 

Az E (Excessive Force) manaköltsége 40/45/50/55/60 helyett 30/40/50/60/70 lesz.

A Trinketek váltása nem lesz annyira büntető, ha váltunk, a következő is %-osan ugyanannyi CD-vel fog rendelkezni, mint a korábbi és nem indul a 0-ról.

Újítás még a trinketek terén, hogy az Oracle Alteration már az első szinttől elérhető lesz, szemben az eddigi szükséges 9-es szinttel. A CD-je 90-60 között mozog majd a szintünktől függően, pont mint a Sweeping/Oracle Lense. A hatótávja pedig úgy tűnik, hogy fixen 750 egység az eddigi 660/690/720/750 helyett, amit a szintünk határozott meg.

Megérkeztek még a Dragon Master Swain Chromák is, így az amúgy is menő skint még több színben élvezhetjük!


Rumble is kapott chromakat a legújabb skinjéhez.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!