Megérkezett a 8.7-es patch, viszlát végtelen mana

Megérkezett a 8.7-es patch, viszlát végtelen mana

Újfent rekordméretű patch-et kaptunk, rengeteg tárgy és hősváltozás érkezett, ezúttal viszont a rúnákba is belenyúltak rendesen, értékesebb lesz ismét a kék erősítés a mideseknek!

Nem is nagyon húznám a szót bevezetéssel, bőven lesz miről beszélni, illetve olvasni, -csapjunk is bele!

Kezdjük is a hősökkel rögtön. Elsőként is itt van Irelia, aki ezzel a patch-el együtt újított formában érkezett meg és külön hősbemutató videót is kapott, melyről az alábbi cikkünkben már írtunk!

Irelia már a célegyenesben, megérkezett a részletes hősbemutatója -VIDEÓ

Már nem kell sokat várni a frissítésére!


Gragas-nál kicsit elképedtünk, mikor megláttuk a PBE-s változtatásait. Teljesen nem vonták vissza őket, szóval elég erős lesz, de legalább gyengítették azokat. A Q-ja (Barrel Roll) 0,6 helyett 0,7-es AP rátát kapott, de ami igazán fontos az a W, (Drunken Rage) nem csak 0,5-ös AP rátát kapott a 0,3 helyett, de mostantól minden 100 AP után még 4% sebzéscsökkentést kapunk rá (PBE-n ez még 8 volt).

Elise nem gyakori vendége mostanság a dzsungelnek a profik között, éppen ezért kap egy kis plusz sebzést a Q-ra ember formában (Venomous Bite), minden szinten plusz 10-et, így 70/110/150/190/230-et üt majd. Emellett a CC-jét is javítják, az E (Cocoon) alacsonyabb CD-vel fog rendelkezni az alacsonyabb szinteken, 14/13/12/11/10 helyett 12/11.5/11/10.5/10 másodperc.

Hecarimnál nem történtek nagy változások, valószínűleg még így sem tér vissza, mindenesetre a W (Spirit of Dread) 20 helyett 30%-át tölti az elszenvedett sebzésnek.

Itt már komolyabb frissítésekről beszélhetünk. Egy kis hibajavítást kapott a Q (Rootcaller), biztosabban húz minket a dzsungeles táborokhoz. A W (Bushmaker) nagyobb hatótávot kapott, 800 helyett 1000-et, ez azért lehet jelentős, mert a lerakott bokor egy rövid ideig rálátást ad. Végezetül az ulti (Daisy!) agresszívabban keresi majd a célpontokat és az AoE sebzéscsökkentése most már az epikus szörnyektől is védi, mint a sárkány.

Anno ezzel a hőssel tartotta sokáig a farm rekordot Froggen, de őt sem mostanában láttuk a profik között. Most kap egy kis sebzést a Q-ra (Lay Waste), minden szinten 10-et: 50/70/90/110/130.

A passzívját (The Darkin Scythe) finomhangolták, több pontot fog kapni belőle az első 10 percben, amikor hősöket sebez meg, viszont, csökkentették 15 perc után, tehát ha nagyon passzívan játszunk vele, azt büntetni fogja a rendszer. A Q (Reaping Slash) közben elő tudunk készíteni más képességeket.

Mivel Leona a Q-val sokszor reseteli a támadásait, így különösen értékes számára az alapsebzés, ezért ez lesz az alapértelmezett adaptív érték nála.

Az ultija (Final Spark) megkapta az ígért buffokat, minden gyilkosság után 30/40/50% CD-t kap vissza, sőt most már akkor is megkapja ezt, ha valakit eltalál az ultijával és az a következő 1,75 másodpercben meghal, akkor is megkapja ezt.

Malphite AP énje kerül kicsit előtérbe, az E (Ground Slam) 0,2 helyett 0,6 AP rátát kap, illetve növelik az szintenként kapott AD-ját 3,375-ről 4-re. Végezetül az ultija alacsonyabb CD-t kap magasabb szinteken, így 130/115/100 helyett csak 130/105/80 másodpercet kell várni rá.

Visszatérni ettől még nem fog, de a Q (Duskbringer) 15/25/35/45/55 helyett 20/30/40/50/60-at sebez majd.

A viking harcosra nagyon kellett már valami gyengítés, most ezt az ultija (Ragnarok) kapta meg, az aktiválás utáni mozgási sebességbónusz 50/60/70% helyett csak 20/45/70% lesz, tehát a hatos szint meglépése nem fog annyira nagy előnyt jelenteni, persze a CC immunitás így is értékes.

Quinn csak bugfixeket kapott ebben a patch-ben, azok is az ultiját (Behind Enemy Lines/Skystrike) érintették.

Ez leginkább a solo queue-t fogja érinteni, de Rengar buffot kapott, az alapsebzését 65-ről 68-re vitték fel, vagyis gyorsabban fog haladni a táborokkal, illetve javították a Q utáni támadást, ami gyakran nem történt meg egy ellenséges hőssel szemben.

Jobb alapsebzést kapott a Q-ra (Flamespitter), de nem ingyen. 135/180/225/270/315 helyett 175/210/245/280/315 fog sebezni, vagyis jobban cserélhet eleinte, viszont a minionokra 75% helyett  60/65/70/75/80%-ot fog sebezni, vagyis kelleni fog a 4-es képességszint, hogy utolérje magát.

Nemrégiben kapott gyengítést, de továbbra sem nagyon esik vissza, ezúttal az E (Permafrost) képességet gyengítették, 1/1.25/1.5/1.75/2 mp helyett 1/1.1/1.2/1.3/1.4-ig fog kábítani, illetve a szintenként kapott HP mennyiségét is 95-ről 88-ra vitték le. Ez a nerf már elég ahhoz, hogy ne lehessen második tárgyként Warmogot venni neki, ugyanis 13-as szinten, a dzsungeles tárggyal és a Warmoggal még nincs meg a 3000 HP-ja.

A bohóc Q-ja (Deceive) végül sok változtatás után úgy fog működni, hogy miután elhagyta a láthatatlanságot, a következő 0,25 mp-ben elsütött alaptámadása bónusz sebzést okoz, valamint 2,5 mp-el csökkenti a CD-jét a képességnek. Az erősített támadás bónusz AD rátája azonban 0,7 helyett 0,4.

Túllőttek a célon a Swain buffokkal az előző patch-ben, ezt korrigálják most. A Q (Death's Hand) CD-jét feljebb visszaállítják az 7.5/6.25/5/3.75/2.5 mp-re és a sebzését is csökkentik 10-el minden szinten: 55/75/95/115/135. Emellett pedig pingelheti lesz majd a passzívja, hogy menni a CD a húzáson.

Ő is egy bugfixet kapott, mivel a Q-ja néha kétszer sebzett.

Zed Q-ja (Razor Shuriken) több áthatoló sebzést kap, vagyis a második eltalált ellenfél mostantól nem 50, hanem 60%-át szenvedi el a képesség eredeti sebzésének, ez segíteni fogja őt a minionok tolásában is.

A következő oldalon a tárgyakkal és rúnákkal, valamint megjelenő skinekkel folytatjuk!

Először is a Resolve ágon a rúnapárosítások bónuszai változtak újfent.

Ha a Resolve az elsődleges águnk, akkor 65 helyett 15-135 HP-t kapunk szinttől függően. Ha a Resolve mellé Inspirationt választunk, akkor 30-270 HP jár szinttől függően az eddigi 130-al ellentétben, fordítva pedig, ha az Inspiration az első és a Resolve a második, akkor 140 helyett 35-300 HP üti a markunkat.

A Guinsoo's Rageblade egész egyszerűen drágább lesz 300 arannyal, ami a mostani formáját nézve, teljesen érthető.

A Locket of the Iron Solarinál ugye maradt a pajzsos megoldás, viszont az pajzs alapértékét 38-ról 30-ra vitték le, szintenként 22 helyett csak 15-öt ad hozzá, valamint a bónusz HP-ból származó plusz is csak 20% lesz a 2-36% helyett, és a CD-t is növelik 90-ről 120 mp-re. Ha valaki több pajzsot kapna, a második pajzs értékét 75%-kal csökkentik, ennek a CD-je pedig 8 helyett 20 mp lesz, vagyis csak nagyon elhúzódó csapatharcokban kaphatunk belőle igazi értéket. Ezek a változások látszólag mind azt célozzák, hogy a csapatonként maximum egyet legyen érdemes venni és ne a pajzsok stackeléséről szóljon a játék.

A Ninja Tabinál maradt sajnos az az elképzelés, miszerint a 30 helyett 20 páncél megoldja a gondokat és cserébe 10 helyett 12%-ot fog fel az alaptámadásokból.

A Relic Shield vonal passzív aranyát minden tárgyszintnél 1-re viszik le, eleinte ez 2 volt a Relic Shieldnél, Targontól felfele pedig 4, tehát kevesebb aranyból gazdálkodhatnak a közelharci támogatók.

A patch egyik legnagyobb újítása viszont most jön, a Manaflow Band működése megváltozik, nem fog ingyenes képességet és manát visszatölteni 75 mp-ként, mint eddig. Helyette, 15 másodperces CD mellett, ha eltalálunk egy ellenfelet képességgel, akkor kapunk 25 maximum manát. Ezt maximum 250-ig lehet stackelni, vagyis összesen 10-szer. Ha ez megvan, a rúna onnantól a meccs végéig fixen tölti vissza 5 mp-ként a hiányzó manánk 1%-át.

Ugyanígy a Presence of Mind is változik. Eddig minden szintlépés, vagy gyilkosság és támogatás után a következő 7 mp-ben ingyen volt minden képességünk. Ebből például Kassadin nagyon jól profitált a későbbi szakaszokban. Mostantól a működése úgy fog kinézni, hogy minden egyes gyilkosság vagy támogatás után visszatölti a maximum manánk 20%-át és 10%-kal csökkenti az ultink CD-jét.

A Legend: Tenacity eddig 5% tenacity-t adott, plusz 1,5%-ot jelzőnként, ez a 1,5 mostantól 2,5 lesz, illetve a maximum mértéke így 10 jelzőnél 30%-ra megy fel 20-ról.

A Cut Down sebzése is nő, 4-10% helyett 4-12% plusz sebzést biztosít 150-2000 HP különbség esetén, ez utóbbi változatlan marad.

A Zombie Ward mondhatni kötelező választás a legtöbb dzsungelesnél, főleg a Tracker's Knife kivétele óta. Eddig 60-180 mp-ig maradtak ezek a wardok a pályán, mostantól ez csak 30 mp lesz az első négy szinten, és 36-120 az 5-18-as szinteken.

Az Approach Velocity erősödik, a 10% helyett 15% bónusz mozgási sebességet biztosít. Örülhetnek majd a Singed játékosok.

Korábban már írtunk a minionok változásáról is. A közelharciak végül 20 helyett 21 aranyat érnek, de nem nő az értékük idővel, ugyanígy a távolsági minionok értéke is stabil lesz, viszont ők 17 helyett csak 14 aranyat érnek majd. Az ágyús minionok minden eddiginél többet érnek majd, érdemes lesz rájuk különösen odafigyelni. 45 helyett már az elején 60 aranyat kapunk. Ez az érték minden harmadik hullám után további 3-mal nő és több HP-juk is lesz. Eleinte 828 helyett 900, ami szintén nő minden harmadik hullám után 50-nel, a 16. hullám után pedig 60-nal nő. Végezetül a Superminionok is 45 helyett 60 aranyat érnek és az ő értékük is 3-asával nő majd 90 másodpercenként.

Fontos változtatás még, hogy gyengítették a piros erősítést, mostantól az égető sebzés nem érvényesül tornyokra, így eleinte nehezebb lesz azokat lebontani. Ez azért volt fontos, mivel az égetés tényleges sebzés, tehát a tornyok korai megnövelt védelme sem ért sokat ellene.

Nem pont a megjelenés napján, de a patch során érkezik majd két korábban beharangozott skin is, a Badlands Baron Rumble, valamint a Lancer Stratus Wukong.


Ha már skinek, érkezik a Masterwork Chest is, ami ugyanúgy működik, mint a sima láda, azzal a különbséggel, hogy ebben csak kozmetikát találunk, vagyis hősöket nem lehet belőle nyitni. 225 RP-be kerül majd darabja, de ötösével is lehet vásárolni 1125 RP-ért, ilyenkor bónusz esszenciát is kapunk, illetve van 10-es csomag is, melynek ára 2250 RP és ehhez is jár esszencia.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.