Újdonságok a God of War háza tájáról

Újdonságok a God of War háza tájáról

Már csak egy hét és végre rátehetjük a mancsunkat. 

Gyakorlatilag túlzás nélkül állíthatjuk, hogy április 20-án a hónap legnagyobb durranása fog megérkezni közénk, hiszen öt év után végre megjelenik a God of War, amiről korábban már hosszan is meséltünk és útközben amiatt is leesett az állunk, hogy milyen látványvilágot csikartak ki a fejlesztők a Sony masinájából. Az elmúlt időszakban temérdek információt osztottak meg a játékkal kapcsolatban, úgyhogy ezeket egy csokorba szedtük nektek. 


A God of War legújabb részében igencsak oda kell majd figyelnünk arra, hogy minél jobban elsajátítsuk a Kratos által produkálható kombókat, hiszen a játék rendezője szerint rengeteg kihívással fogunk szembesülni a kaland során. Természetesen ez attól is függ, hogy a 4 nehézségi szint közül melyik mellett tesszük le a voksunkat: értelemszerűen a legkönnyebb az tényleg amatőröknek való, viszont az ezt követő normal már nem lesz annyira egyszerűen teljesíthető.

Akik viszont már játszottak a széria valamelyik részével, azoknak érdemes hardon belevágniuk a harcba, az igazán elhivatottak pedig kezdhetik egyből a legnehezebb fokozattal, ami a "Give Me God of War" nevet viseli, nem alaptalanul. Úgyhogy ezt tényleg csak azoknak ajánljuk, akik rutinosan mozognak ebben a világban és mellette kötélből van az idegrendszerük.


Az már kevesek számára újdonság, hogy kedvenc főhősünk egy vadiúj fegyvert, a Leviathan fejszét fogja használni a legújabb részben, ami felváltja az egykori és egyben legendás pengéket. Éppen ezért a megalkotásakor arra törekedtek a készítők, hogy egy hasonlón különleges fegyvert hozzanak létre, amivel embertelen mészárlásokat lehet végrehajtani. Az eddigi anyagok láttán már elmondhatjuk, hogy ez bizony sikerült nekik. 


Érdekes újítás, hogy behoztak egy másik karaktert is a képletbe azzal, hogy Kratos fia végig el fog kísérni az utunkon és a szemünk láttára válik igazi harcossá. Apját több fronton is segíteni fogja és a történet dinamikáját támogatva igencsak fontos szerepet fog betölteni. 


A játékmenetért felelős vezető dizájner azt is elmondta, hogy Kratos pontosan olyan harcos lesz, mint amilyen stílust választunk majd neki. Ennek értelmében mi dönthetjük el, hogy ökölharcban fogunk jeleskedni, fegyvereket fogunk dobálni, vagy éppen pajzsos fenevadként rohanunk neki az ellenfélnek. 


Külön öröm, hogy –ugyan a játék alapból 30 fpssel fut–, de ha valaki nem 4K-s kijelzőn játszik vele egy PlayStation 4 Pro-n, akkor extra teljesítményt hozhat ki belőle. Április 20-án többek közt ez is ki fog derülni.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések