Tudjátok, hogy miért harcol mindenki egymással az Idézők szurdokában? Nem csak szórakozásképp!

Tudjátok, hogy miért harcol mindenki egymással az Idézők szurdokában? Nem csak szórakozásképp!

Magának a Legendák Ligájának érdekes múltja van, úgyhogy nézzük is meg, hogy mi is ez valójában.

Szeretünk nektek olyan dolgokat is elhozni a League of Legends világából, amiről nem mindennap hallotok. Ilyen például az ÉrdekAshességek és a LoL és a "spagetti kód" nevű cikksorozatunk. Most is egy nem szokványos dolgot hoztunk el nektek, ugyanis magának a játéknak a múltjáról, történelméről fogunk beszélni.

Hiába a bődületes győzelmi és választási arány, Janna továbbra is érintetlen

Aioween | 18/04/15 10:17 Aki valaha találkozott vele, az pontosan tudja, hogy miért problémás. Viszonylag kis erőfeszítéssel is nagy ráhatása lehet a játékra és ez a számokban is bőven megmutatkozik, mégsem kap megfelelő nerfet. Hashinshin ismert a kiakadó beszédeiről.

Maga LoL egy nagyon komplikált dolog, de ha részletesen átlátjuk a dolgokat, akkor nem is tűnik annyira bonyolultnak. A Legendák Ligája a League of Legendsen belül játszódó "játék". Ez maga az alapelv, de azért vannak ennek sötétebb bugyrai is. 

Honnan jött ez az egész?

Runeterra-ban mindenki csatázott egymással és a dolgok egyre rosszabbra fordultak. Minden frakciónak megvoltak a nagy hősei, akiket championoknak hívünk és a mágikus és politikai vezetőket pedig Summonereknek (ezek lennénk mi). Kettő nagy háború után bebizonyosodott, hogy ezek a csaták rosszak voltak és ártottak a bolygónak és veszélyeztette az életet Valoranon. Valoran az a bolygó, ahol az összes LoL-os hősünk él. Ahhoz, hogy megállítsák a Rune War III-at, megalakult az Institue of War és a League of Legends. Minden runeterrai nemzet elküldte a nagy hőseit, hogy részt vegyenek a politikai háborúban az Igazság mezején (Fields of Justice). A cél pedig az lett volna, hogy megoldják a konfliktusokat. 

Ez elég volt ahhoz, hogy megállítsák a háborút, viszont az olyan helyek, mint Noxus még ezt követően is szerettek kitolni az emberekkel. Egy átlagos LoL meccs itt egy színpadként jelenik meg. A hősök a saját nemzetükért harcolnak a Summonerek irányításai alatt, a minionokat pedig a kisebb rangú summonerek generálják. 

Kik vesznek részt ebben?

A nagy League of Legendsben alapvetően három erőteljes tanács van, amelyet gyakran a Fővárosi Tanácsnak (High Council of Equity) is neveznek. Ők felügyelnek általában a politikai harcokban.

Magában a háborúban nyolc város vesz részt és ezek mind ismerősek lehetnek, hogyha már egy átlagos LoL játékos vagy:

  • Noxus
  • Demacia
  • Ionia
  • The Frejlord
  • Bandle City
  • Piltover
  • Zaun
  • Bilgewater

Ezeknek az "államoknak" van egy követük, aki lényegében az Institue of War-ban képviseli a saját hazáját. Itt olyan politikai dolgokat vagy problémákat vetnek fel, amelyek a saját otthonukban jelentkeznek és feltehetően kihívást jelent számukra. 

Mi történt azóta ezekkel a dolgokkal?

2014-ben a Riot úgy döntött, hogy megszünteti a League of Legends és az Istitue of War összes említését. Ez volt az a legendás "lore reboot", amiről biztos halhattatok az elmúlt években. Van egy hosszabb blog bejegyszés ezzel és a döntéshozással kapcsolatosan, de ezt ennél egyszerűbben is meglehet fogalmazni: visszatartotta a story készítő csapatot, hogy érdekes és izgalmas történeteket készítsen. Természetesen attól függetlenül, hogy a League of Legends teljesen eltűnt, ez nem jelenti azt, hogy nem hatott a játékra is igazán. Gondoljunk csak néhány hős szinkronhangjára: "Engem nem zárhatsz be, Idéző" vagy éppen a "Csak te hallasz engem, Idéző". 

Ti ismertétek a LoL alaptörténetét?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések