Új Fighter tárgyakon dolgozik a Riot, amiből Urgot is profitálhat majd!

Új Fighter tárgyakon dolgozik a Riot, amiből Urgot is profitálhat majd!

Ezeket az új tárgyakat elsősorban a harcos karaktereknek szánják, tehát lehet, hogy a top lane ismét meg fog újulni, Hashinshin legnagyobb örömére.

Urgot reworkje elég jól sikerült, ha őszinték akarunk lenni. Egy dolgot azonban nem vettek figyelembe a készítők. Az rendben van, hogy szerettek volna egy ranged, avagy távolsági Juggernaut típusú karaktert, mint amilyen például Darius is csak közelharciban. Arra viszont nem gondoltak, hogy ahhoz, hogy igazán életképes legyen, kellenének a megfelelő eszközök is a számára, amik jelenleg nagyon hiányosak, nem is nagyon lehet innovatív buildet találni rá.

A RiotRepertoir, a live gameplay vezetője egyetértene a Frozen Mallet kivételével a játékból

Aioween | 18/04/16 10:35 A kérdés a felső ösvénye egyik legproblémásabb hőse kapcsán merült fel, természetesen Gnarról van szó, akinek szinte tökéletes tárgy a Frozen Mallet. Az ellenfelei számára már kevésbé. Újabb elégedetlenkedő poszt érkezett a Riot hivatalos fórumaira, amire a cég egyik ismertebb alakja, RiotRepertoir is reagált pár válasz erejéig.


Ha megnézzük, hogy mit vesznek rá általában, első tárgyként konkrétan kötelező a Black Cleaver, ha ezt nem vesszük meg, valamit nagyon rosszul csinálunk, már csak a W meg a passzív miatt is. Ezt leszámítva viszont pusztán amiatt, hogy távolsági egység, minden más Juggernaut tárgytól elesik. Nem vehetünk rá Titanic Hydra-t, se Sterakot, sőt a Trinity Force sem feltétlenül optimális rajta. A támadási sebességet adó tárgyakból sem nyer sokat, hiszen semmi szüksége rá, arra ott van a W képessége. A Frozen Mallet működhet rajta, de szintén nem éri meg minden meccsen, ahogyan a Deathdance sem. Utóbbinak maximum akkor van értelme, ha nagyon sok a burst sebzés és nem szeretnénk azonnal elolvadni, mert a W alatt a folyamatos támadásokkal egész szépen lehet életerőt lopni vele, valamint CDR-t is ad. 

Ami viszont igazán hiányossá teszi az egészet; az a rúnaválasztások. Jelenleg elég kevés dologból választhat érdemlegesen. Szóba jöhet az Aftershock, amit csak az E-je aktivál és nem a leghatékonyabb kezdeményező eszköz a játékban, de legalább tankos lesz tőle. Persze ott van még az ultija, de azt aligha vehetjük megbízható aktiválási feltételnek. Esetleg plusz ösvénynyomásért kezdhet Ignite-tal egy Unsealed Spellbook mellett, de talán az egyetlen életképes választás még mindig az Arcane Comet. Hiába Juggernaut karakter és szereti a folyamatos harcokat, a Conqueror rúna nem igazán jöhet szóba, mivel távolsági és nem tudja frissíteni folyamatosan a buffot.

Ha Urgot bármi más szeretne lenni, mint egy full tank Black Cleaverrel, akkor olyan tárgyakhoz kell nyúlnia, amiket nem igazán neki találtak ki és éppen ezért nem is a leghatékonyabbak rajta. Olyanokra kell itt gondolni, mint például a Youmuu's Ghostblade és a Draktharr, ami szép sebzést adnak, de cserébe papírok leszünk. A Sterak viszont nem jöhet szóba, tehát sokszor valahol egy tank és egy sebző karakter között találja magát, de egyik szerepet sem tudja tökéletesen ellátni. Ironikus módon a rework előtt is hasonló személyiségzavarral küszködött, csak akkor ADC-ként.

Ebben a témában is RiotRepertoir, a Live Gameplay vezető fejlesztője válaszolt. 

"Igen. Elég rossz érzés. Nem kapod meg a Conqueror teljes hatását, az is hasonló érzés.

Viszont pozitívum, hogy éppen új harcos tárgyakat tesztelünk, amik nem feltétlenül csak közelharci karaktereknek készülnek majd, de nehéz egyelőre megjósolni, hogy ezek bekerülnek-e a játékba és hogy milyen formában.

Nem is olyan régen előterjesztettem egy változást, ahol Urgotot közelharci egységként kezelik az egyes rendszerek (tárgyak, rúnák -a szerk.), de elég negatív volt a visszajelzés e téren.

A személyes preferenciáim szerint kellene egy köztes állapot a közelharci és a távolsági egységek között, ami inkább a defenzívebb oldalról közelíti meg a dolgokat, semmint a támadási hatótáv szerint. A legtöbb esetben ez rendben is lenne, de vannak kérdéses esetek a light/heavy között, amik elősegítenék az olyan hősök megalkotását, és egyensúlyozását mint Urgot vagy GP, viszont a legnagyobb probléma ezzel az lenne, hogy nem látnánk át azonnal ezt a rendszert úgy, mint ahogyan a támadási hatótávosat látjuk most."


Mindezek mellett Urgot támadási animációján is dolgozni szeretnének, mert nagyon nem ad egy folyamatos érzést jelenleg, nehéz kiszámítani a lövedékeket. Emellett akadnak még gondok a korai laning phase-ben is nála, illetve az útkeresése is produkál érdekes dolgokat, vagyis amikor egy adott ponthoz keresi a legrövidebb utat.

Ami Urgot közelharci egységgé való nyilvánítását illeti még, RiotRepertoir annyit hozzátett, hogy nem is azért kapott annyira negatív visszajelzést, mert annyira rossz, vagy épp OP lett volna, sokkal inkább az, hogy ezzel alapvető elveket rúgnának fel, ha egy adott hőssel kivételeznek, ez pedig elég kesze-kusza helyzeteket idézhet elő a jövőben. 

Az biztos, hogy kíváncsian várjuk miféle új tárgyakkal készül a Riot Games és ezek milyen hatással lesznek Urgotra, illetve a játék egészére.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések