Hamarosan megkapjuk a pályaválasztás lehetőségét

Hamarosan megkapjuk a pályaválasztás lehetőségét

Úgy néz ki, végre ezt a napot is megéltük.

Amióta megjelent a PUBG 1.0 -pontosan tavaly december 21-től- arra vártunk, hogy végre mi választhassuk ki, hogy melyik pályán szeretnénk játszani. Ezt gyorsan meg is ígérte a PUBG Corp. és egy január 23-án lehozott cikkünkben már az egyik munkatársuk is beszélt arról, hogy hamarosan érkezik.

Hamarosan megérkezhet a pályaválasztás

PUBG_Hawkinz, az egyik közösségi koordinátor árulta el nekünk, hogy már közeledünk az opció bevezetéséhez.

Ez a hamarosan majdnem három teljes hónap lett, de a várakozás most véget ért, hiszen délelőtt megérkezett a bejelentés:

"Végre valahára elérkezett a pályaválasztás a PUBG-be. Ma erről szeretnénk nektek mesélni és az egész procedúráról a fejlesztésével kapcsolatban. Ezt az funkciót szinte az összes játékosunk kérte. A visszajelzéseiteket pedig nagyon komolyan vesszük, de muszáj volt átgondolnunk, hogy ezt hogyan tudjuk megvalósítani. Viszont tudtuk, hogy rengeteg problémát kell komolyan átgondolnunk mielőtt bekerülhetne a funkció.

Első probléma: A pályaválasztás lehetősége hatalmas várakozási időt jelentene néhány régióban és játékmódban?

Nekünk ez volt a legnagyobb probléma és rengeteg kutatást/beszélgetést követelt tőlünk. Több tízmillió meccset elemeztünk annak érdekében, hogy kiderítsük megölne-e néhány játékmódot vagy szervert a pályaválasztás. Muszáj volt biztosra menjünk, hogy ez a funkció mindenhol úgy fog működni ahogy azt mi szeretnénk.

Második probléma: A játékosoknak különböző régiókban, különböző játékstílusuk és preferenciájuk van, hogyan oldjuk meg, hogy ez mindenkinek tökéletes legyen?

Ennek a megoldásához nem volt elég a Redditet olvasgatni. Szerte a világból gyűjtöttük a visszajelzéseket és többször kijavítottuk a dizájnt a tökéletes működés érdekében. Végezetül, sikerült egy olyan verziót készíteni, ami valószínűleg nem okoz gondokat a matchmakingben. Ettől függetlenül még mindig figyelemmel kísérjük majd, mert az új pályákkal komoly problémák alakulhatnak ki. Most, hogy félretettük a bökkenőket és a készítés folyamatát, nézzétek meg, hogy milyen lett a dizájn:

Az UI lehet, hogy megváltozik mire bekerül a játékba, de az alapok maradnak: Ha csak egy pályát választunk ki akkor azon játszunk, ha többet, akkor véletlenszerűen választ a játék. Már majdnem sikerült befejezni az egészet, ha pedig ez sikerül, akkor először a tesztszerverre, majd az élesre is bekerül."

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések