Paklibemutató: Taunt Hadronox Druid - Túlcsorduló értékek

Paklibemutató: Taunt Hadronox Druid - Túlcsorduló értékek

A Druid úgy néz ki falat húz maga köré. Az egyre feljebb törő Taunt verzió, Hadronox hathatós segítségével borzolja a kedélyeket a ladderen.

Ahogy az várható volt, a Witchwood meta első napjaiban főleg a könnyed, aggro paklik kezdtek el dominálni, persze amellett, hogy a Cubelock még mindig erős. Az utóbbi pár napban azonban kezdenek már előrébb törni az olyan deckek is, amik kicsit bonyolultabbak és sokban hagyatkoznak az új kiegészítő kártyáira. Az egyik legújabb trónkövetelő Hadronoxos Taunt Druid, ami a korai körökben az időt akarja húzni, azzal fenyeget, hogy olyan értéket önt a nyakunkba a játék kései szakaszában, amit egyszerűen nem lehet bírni.

A pakli

Kód: AAECAZICBpAHysMCh84Cws4Cr9MCxfMCDEBf6QHkCMnHApTSApjSAp7SAovhAoTmAo3wAr/yAgA=

Strtatégia

A korai körökben, főleg az aggro paklik ellen a túlélés az elsődleges cél. Ezt el lehet érni azon az úton, hogy  megpróbáljuk megkeresni a ramp lapokat vagy elbújunk a relatíve olcsóbb taunt lapjaink mögé, legyen az Tar Creeper, Ironwood Golem vagy Rotten Applebaum.

Persze, ha az ellenfelünk lassan kezd, akkor mi is rámehetünk a fékezésre, ilyenkor jól jön a Ferocoius Howl, ami azon kívül, hogy lapot húz nekünk, még egy szép vaskos armoradagot is felpakol. Itt meg kell említeni, hogy ebben a pakliban már bőven megéri használni a Jasper Spellstone-t, hiszen az előbbi lap, a Branching Paths és az Oaken Summons is nagyban segíti, annak a 'fejlődését'. 

A kombó

Ha pedig sikerült elhúzni a köröket, és eljutunk odáig, hogy tele a mana persely és Hadronox is megjelent a kezünkben, akkor lehet indítani az őrületet. Az csak egy dolog, hogy a pók DR effekt után visszahozza az összes meghalt Taunt lényünket. Ez már magában is erős tud lenni, de nem ebben rejlik az igazi buli. A Witching Hour az, ami igazán megindítja a paklit az értékek útján, ott jön a képbe a Zöld Zselékocka. Amint teljesül minden feltétel, akkor lehet lepakolni Hadronoxot és felállítani a 22-es csapdáját. Az ellenfelünk egy olyan választás elé áll, amiből jól nem jöhet ki. Ha fennhagyja, akkor nincs DR effekt, viszont a következő körben az ellenfél Cube-ja vagy Naturalize lapja is aktiválhatja. Ha repül a Silence, akkor a rövid távú gondok megoldódnak, de attól még a Cube megeszi és két 'egészséges' verziót hoz vissza. Illetve hozzáteszem, hogy mivel ez az egyetlen Beast a pakliban, ezért a Witching Hour biztos, hogy ezt rakja elénk, ami újra indítja a rémálmot.

A Taunt lapok pedig magukért beszélnek. A már említett kártyákon kívül ott van még egy Lich King és a Primordial Drake-ek. A többszörös Hadronox DR-ek után pedig simán elképzelhető, hogy a visszatérő taunt lények között, ott vigyorog pár 'öreg' Arthas.

A Tech

Harrison Jones jelenléte érdekes ebben a pakliban, viszont jó válasz a Pala és Warlock paklikra, hiszen azok miatt megéri bepakolni. Persze ha nincs meg a prof, akkor mehet a helyére egy Ooze. A Primordia Drake nagyszerű arra, hogy megfogja az ellenfél második rohamát. A Lich King már maga egy győzelmi feltétel, hiszen a belőle kapott lapok sokszor nagyon erősek. Felmerülhet a kérdés, hogy lehet-e helyettesíteni valamivel, amire azt mondom, hogy nem igazán. Ha muszáj, akkor mehet a helyére egy Ironbark Protector vagy akár egy Ancient of War is, de emiatt nagyot gyengül a deck.

Ezek után itt egy kis példajáték is RegisKillbin tolmácsolásában.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!