A Miracle, Keleseth, illetve Quest listák után most úgy tűnik, a Rogue is megadja magát Baku csábításának.
Végre elérkeztünk erre a pontra is: a Witchwood megjelenését követő összevisszaság elkezdett csillapodni. Egyre jobban, tisztábban látható már a mostani meta, amelynek meghatározó hősei lettek Baku és Genn, tehát a páros illetve páratlan manát használó lapok. A mai napon pedig egy ilyen mechanikát használó paklit szeretnénk nektek megmutatni, pontosabban mondva az Odd Tempo Rogue-ot, amivel Aojuru egészen Legend 1-ig menetelt az aktuális szezonban. Vágjunk is bele!
A pakli
Kód: AAECAaIHBK8ExgXP4QKe+AINjAKiAssDmwXUBfUF3QiXwQKBwgLrwgKL5QLp5gKm7wIA
A stratégia
A pakli alapvetően rendkívül agresszívan játszik és mindent bevet annak érdekében, hogy megfelelő tempo előnybe kerüljön az ellenféllel szemben. A Baku által biztosított 2/2 fegyver ebben remek segítséget nyújt, ráadásul általa megoldhatjuk azokat a tradeket, amiket amúgy a lényeinkkel kellene elintéznünk. A muligannél mindenféleképpen rá kell menni az olcsó lényekre, mint például a Dire Mole az Argent Squire, a Fire Fly, továbbá a Southsea Deckhand is tartható a fegyver szinergia miatt. Ha sikerül jó lapokkal kezdenünk, akkor el kell árasztanunk a pástot a lényeinkkel és minél nagyobb nyomás alá kell helyeznünk az ellenfelet. A harmadik kör egyértelműen a Hench-Clan Thug-é, viszont próbáljuk úgy megjátszani, hogy támadjunk a fegyverünkkel abban a körben, buffolva egy picit a lényen.
Ha jól sikerültek a korai körök, akkor a midgame-ben fel kell készülnünk az ellenfél totális megsemmisítésére. Ebben leginkább a Wolfrider és legfőképpen Leeroy Jenkins van segítségünkre, akikre persze a hatékonyság kedvéért mehet a Cold Blood. Természetesen azonban fel kell készülnünk rá, hogy a helyzet nem lesz ennyire egyszerű és tauntokkal, illetve a Spiteful archetípus népszerűségének köszönhetően akár hatalmas lényekkel is szembe kell néznünk. Ezekre tökéletes megoldásként szolgál a kombóval pusztító Vilespine Slayer, vagy a Taunt lényeket megalázó Ironbeak Owl. Ettől függetlenül előfordulhat, hogy nem sikerül hamar kivégeznünk az ellenfelet és átesünk a végjátékba, ahol sajnos a pakli már nem teljesít olyan jól, mint szeretnénk. Itt már mindent be kell vetnünk a győzelem érdekében, az elkeseredett küzdelemben a pakli viszont rendszerint alulmarad a jelenleg népszerű archetípusokkal szemben.
A győzelmi arányok
Az alábbi statisztikák a metastats.com oldaláról származnak és a pakli pillanatnyi teljesítményét hivatottak reprezentálni. Amint látjátok, az összeállítás jelenleg 56%-os győzelmi aránnyal rendelkezik és egy 10 meccses minta alapján csupán a Warrior ellen teljesít 50% alatt. A 25 meccses mintára rátérve már elég érdekes eredmények jönnek ki, például a lista hatalmas favorit a Murloc Paladin és a Quest Rogue ellen, megveri továbbá a Spiteful Druid-ot és a Cube/Control Warlock-ot, az Odd Paladin, a Burn Mage, a Ramp Druid, továbbá az Even Paladin viszont nagy nehézséget jelent számára. Tapasztalataim alapján egyébként a pakli jó, viszont eléggé inkonzisztens és ügyes játékkal nagyon könnyen ki lehet fárasztani.
Ha kíváncsiak vagytok a paklira akció közben, az alábbi videót szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani.