Ismét változnak a HP csíkok a jobb láthatóság érdekében

Meddler legújabb posztjában több mindenről beszámolt, úgy mint Syndra Q-ja, az életerőcsíkok, illetve késik a képességek láncba kötése.

Meddler újfent rendszeresen posztol a Riot hivatalos fórumain a várható frissítésekről. Ezúttal a terítékre Syndra került, a spell buffering, vagyis a láncba kötése, a patch-ek mérete és persze a HP csíkok.

Kai'Sa-t újabb nerfek sújtják és végre lesz értéke a Muramanának és Seraphnak! - PBE

Tegnap csupa régi karaktereket buffoltak, mára viszont leginkább nerfek érkeztek a karakterekre, valamint változik a Lost Chapter újfent.

A mostani PBE patch-ekben tűnt fel egy új Syndra Q hatás, ha eléri az ötös szintet, miszerint 15%-kal több sebzést oszt ki hősökre ez a képesség. Ezt ahelyett kapta, hogy a gömbök két másodperccel tovább maradnának a pályán. Ezzel azt szeretnék elérni, hogy egy sok gömbös ultit nehezebb legyen elérni, ellenben jutalmazzák, ha valaki folyamatosan tud találni a Q-val, tehát skillfüggő. Nem feltétlenül ez lesz a végső megoldás, továbbra is követni fogják Syndra teljesítményét a meccseken.

Spell buffering

Egy kicsit tovább tart a projekt felgöngyölítése, hiába voltak sikeres tesztek Irelia esetében, ezért a 8.9 helyett inkább a 8.10-re várható ez az újítás. Ennek oka, hogy mióta elkezdték a részletesebb teszteket, egyes képességek nem kívánatos módon viselkedtek, bugosak lettek. Pár félreértést is szeretett volna eloszlatni Meddler. Ez nem azt jelenti, hogy CC alatt is tudunk majd képességeket használni, hiába lettek előzetesen "betárazva" egy korábbi képesség után egyből. Ez lényegében csak egy segítség, ami úgy működik, mintha az előző képesség után egy pillanattal indítanánk útjára a következőt, de ha az adott időben egy CC meggátolna minket ebben, például egy némítás, akkor természetesen nem fog létrejönni az adott képesség.

Kis patch/nagy patch

A 8.1-es frissítés óta a Riot próbál felállítani egy átláthatóbb rendszert, ami alapján a patch-ek készülnek. Leginkább arra kell gondolni, hogy vannak előre meghatározott nagyobb patch-ek, mint amilyen az AP tárgyváltoztatás is volt, közöttük meg több kisebb, ahol finomhangolás folyik inkább. Bár a visszajelzések alapvetően pozitívak, továbbra is várják a visszajelzéseket ezzel kapcsolatban. Ennek lényege az lenne, hogy ne kelljen minden egyes patch után hatalmas változásokat megszokni, inkább időközönként nagyobb csomagokban kapjuk meg, viszont addig is nagyjából stabil környezetben játszhatunk.

Életerő csíkok

Egy másik fontos változás a HP csíkokat érintheti a közeljövőben, amin már dolgoznak egy ideje. Az életerő csíkok helye dinamikussá, vagyis mozgóvá válna egy-egy nagyobb célpontnál, legyen az egy torony, egy sárkány, vagy a Baron. Az lenne a céljuk, hogy ne kelljen folyamatosan mozgatni a kamerát, vagy épp az adott célpont életerejét követni egy bal klikk után, hanem minden esetben látszódjon a képernyőnkön, akkor is, ha épp nem a Baron fejét látjuk például, mivel jelenleg felette található. Ezzel az újítással szabadabban mozgathatjuk az in game képet anélkül, hogy fontos infókról maradnánk le, mint a Baron életereje. 

Ezzel a funkcióval hamarosan találkozhatunk majd a PBE szervereken, egyelőre teszt jelleggel.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!