Shiphtur saját bőrén tapasztalta meg, hogy mennyire erős tud lenni a Guinsoo-val ellátott Jhin, azonban úgy tűnik, a Riot végre kezd valamit a problémával.
Többször foglalkoztunk már a témával elméletben, hogy többek közt miért kellett megtiltani a Guinsoo megvételét az LCK döntőjében. Voltak akik egyetértettek vele, és voltak, akik kicsit hitetlenkedve nézték az eseményt. Az alábbi videó viszont tökéletes példája annak, hogy miért ennyire broken, vagy már-már játszhatatlan profi szinten Jhin ezzel a tárggyal.
Sokan nem értették a Guinsoo kikapcsolását az LCK-ban, elmagyarázzuk miért volt erre szükség!
Aioween | 18/04/17 10:30Nem mindenki értette meg pontosan a miérteket aGuinsoo kikapcsolás mögött. Egy egyszerűsített példával mutatjuk be, hogy Jhin miként múlja felül a legtöbb ADC-t fényévekkel. Tegnap már írtunk róla, illetve, ha valaki nézte élőben az LCK döntőjét, az pontosan tudja, hogy mi történt.
Azóta egyébként csak rosszabb lett a helyzet, ugyanis még egyet újítottak a taktikán. Az rendben van, hogy két-három tárgy után már eleve brutális sebzéssel rendelkezik, ha megveszi a Guinsoo-t és fel is stackeli a 6 jelzőt, de a legújabb patch-el együtt megjött a Lethal Tempo erősítése is, amivel még egy lapáttal rátett a Riot a problémára. Most már 40-110% támadási sebességet nyújt hat másodpercre, Jhin esetében pedig ez csak egy dolgot jelent, még több sebzést, amit százalékosan a Guinsoo is növel és így a sok sok százalék elképzelhetetlen számokat produkál.
Az eredménye pedig: az egyébként 10 jelzős Rod of Ages-szel, Rylai's Crystal Scepterrel és Morellonomiconnal rendelkező, 3100 HP-val és 121 páncéllal rohangáló Aurelion Sol konkrétan egy lövés volt a Lethal Tempot és Guinsoo-t használó Jhinnek. Tény, hogy előtte elszenvedett némi sebzést és a lövés előtti pillanatban 2100 HP-ja volt nagyjából, azt viszont egyetlen egy lövéssel szakítottak le Jhin, ráadásul nem is negyedikkel, hanem egy sima elsővel. Mondanom sem kell egy negyedik lövés még nagyobbat tépett volna, most pedig 1456 fizikai és 560 mágikus sebzést okozott vele Shiphturnek.
A helyzet tényleg kezdett már kissé nevetségessé válni és végre valahára úgy tűnik, hogy a Riot is foglalkozni fog a témával, a tervek szerint már a 8.9-es patch során orvosolják ezt. A Riot hivatalos fórumain közvetlenül RiotRepertoirnak céloztak egy kérdést, hogy Jhin és a Guinsoo együttműködése egy bug miatt van, avagy sem? A fejlesztő válaszolt.
"Az eszméletlen mennyiségű AD a többfajta %-os növekedés eredménye, amik visszamenőleg is erősítik egymást. Ez nem feltétlenül egy Jhin specifikus probléma, és vannak még ehhez hasonló, visszamenőleg növekedő statok a játékban, de egyértelműen rajta vehetőek észre a leginkább. Egy változtatás már biztosan érkezni fog a 8.9-es patch során, hogy megoldjuk a Rageblade problémákat."
Ez jó hír lehet mindenkinek, hiszen solo queue-ban végre nem fog mindenkit darabjaira szedni egy tárgy miatt 35 perc után és a profik körében pedig nem kell tiltani ezt a párosítást.
KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!