A 8.10-es patch-ben komoly dzsungelváltozások érkezhetnek, alapjaiban változik meg az XP rendszer és csak egy sutyerák lesz a pályán sokkal nagyobb jutalmakért.
Nagy hatású változások várnak a dzsungelre a 8.10-es patch-ben, amit már most szeretnének előkészíteni a PBE szerveren. Természetesen nem légből kapott ötlet ez a frissítés, ezért elmondták, hogy pontosan mit és miért szeretnének változtatni a mostani rendszeren.
Izmosabb Baron és könnyebb solo carry lehetőség érkezik hamarosan!
A Baron jelenlegi formájában sokszor inkább lassítja, semmint gyorsítaná a játékokat, ezért a Riot változtat rajta, és több hatalmat adnának az egyén kezébe, hogy ne csak a csapaton múljon a győzelem.
Az alapvető célkitűzések között az alábbiak szerepelnek:
- csökkenteni szeretnék a dzsungelesek nyomását az ösvényekre a korai szakaszokban
- több dzsungelen belüli akciót szeretnének a dzsungelesek között
- bátorítani a játékosokat, hogy ne mindig a megszokott útvonalon menjenek a dzsungelben
- csökkenteni a dzsungelezés manaigényét, ami jelenleg sok karaktert kiszorít onnan
Ami a magasabb szintű játékokra jellemző taktikákat illeti:
- A játék minden stádiumában csak egy suhanyó sutyerák (Rift Scuttler) lesz a pályán. A megjelenési helye véletlenszerű lesz, ám minden alkalommal időben értesíteni fogják a játékosokat, hogy mikor és hol fog megjelenni, emellett az érte járó jutalmak jóval nagyobbak lesznek, mint most.
- A dzsungelben kapott XP mennyisége csökkenni fog az első szakaszban, ez leginkább az első három szintet fogja érintetni, nem lesz annyira egyszerű, mint most, hogy elviszünk egy buffot, egy tárbort és még egy buffot. Ehelyett akkor kapjuk meg a hármas szintet ha:
- 2 alap tábor és a suhanó sutyerák
- 3 tábor, ha abba benne vannak a krugok is
- 4 alap tábor
- A Hunter's Talisman sokkal több manát fog visszatölteni a hiányzó manánk alapján, ahogy kitakarítjuk a táborokat
- A Runic Echoes is átalakítást kap, hogy a mágus szerű dzsungeleseknek könnyebb dolguk legyen
Nézzük akkor pontosabban a Rift Scuttlert:
- Az alap HP-ja 800-ról 1200-ra fog nőni.
- A HP skálázása így néz ki: 800 + 200 helyett (az első megjelenés után) 60/szint helyett 1200 + 25/szint.
- A kapott XP mennyisége 10-ről 170-re nő!
- Az újjáledési ideje 180 mp helyett 150
- Újdonság: csak egy lesz mindig a pályán
- Az első megjelenési ideje 2:15 helyett 1:40 lesz
- Az érte kapott arany mennyisége 70-ről 100-ra nő
- Halálakor pedig a visszatöltött mana mennyisége az eddigi 10-40 (hiányzó mana %-a alapján) helyett 50-200 (a hiányzó mana %-a alapján)
Ezek a változások egyelőre csak PBE-re várhatóak és minden bizonnyal még sok párbeszéd lesz róla a közeljövőben a Riot fórumain keresztül. Továbbra is várják a játékosok visszajelzését ezzel kapcsolatban, amit itt írhattok le.