A legújabb PUBG pálya szembe megy az eddigiek méretével, ezért megnéztük, hogy ez hogyan hat a játékmenetre.
Kedden elérhetővé vált a tesztszerveren a PUBG új pályája, ami szakított az eddigi „hagyományokkal” és a szokásos 8x8-as méret helyett csak 4x4-es lett. A fejlesztők nem titkolt célja ezzel a játékmenet felpörgetése és a minél izgalmasabb (és akár rövidebb) meccsek létrehozása. Természetesen mi is kipróbáltuk az új pályát, amiről eddig vegyes érzéseink vannak.
Dan1 véleménye:
Az új térképen az első rossz benyomásom a minimap volt. A megszokott (nagyobb) felbontású kép helyett egy irtózatosan pixeleset kaptunk – bár amire a pálya eljut az éles szerverig, szinte biztos vagyok benne, hogy javítják. Emellett negatívum volt számomra, hogy amint bedobott a játékba, egy fura, feketeség vette körbe a képernyőt, szerencsére ez azonban néhány másodperc alatt eltűnt.
Ahogy elkezdődött a meccs inkább a biztonságra mentem és egy kisebb települést választottam fosztogatásom céljaként, ahol aztán meglepődve tapasztaltam, hogy nagyon jó a loot. A 3-4 ház után már egy elég jó felszerelést tudhattam magaménak. És ezen is látszik, hogy tényleg a játékmenet felpörgetése volt a cél és már sokkal kisebb a random-faktor a játékban. Ez pedig e-sport szempontból is jó, hiszen sokkal kevesebb olyan eset lesz, amikor egy csapat már esélytelenként indul el, a gyenge lootnak köszönhetően.
Indulhatott hát a vadászat. Éppen egy tűzharc kellős közepén akartam volna elmenni a híd mellett, amikor egy kavicsba – vagy egy láthatatlan objektumban, ezt mindenki döntse el maga – megakadtam, ezzel pedig jelentős hátrányt szereztem. A csúnya textúrák sem mutattak valami jól bár, ha jól sejtem, azokon még fognak dolgozni.
bLYYY véleménye:
Nedix vélenénye:
Szerintem sokkal izgalmasabb a játékmenet, mint Erangelen vagy Miramaron. De ennek ára van. Például az, hogy mindig lesz valaki az ember háta mögött, mivel nagyon kicsi a terület, ez pedig sokszor idegtépő. Most már komoly rizikóval jár beülni egy járgányba, mivel vagy felrobban magától bármelyik bucka miatt, vagy mások robbantják fel pár tár M4 vagy AK tölténnyel. Rengeteg hiba található az új pályán. Ilyenek például a láthatatlan úthibák, vagy a csúnya/nem létező textúrák. Viszont ami nagyon jó, hogy nem kell nagy városokba ugrani, mivel a kis, három épületes falukban is jó zsákmányt lehet szerezni, szóval nem szorul rá az ember, hogy a kör elején öngyilkosságot kövessen el. Ez a pálya nagyban hozzá fog járulni a PUBG e-sport beindulásának, mivel most már az első 20 percben is történik majd némi izgalom, nem csak a top 20-ban.
Összegezve:
Még, ha a fenti irományból nem is úgy tűnik, de azért tetszett nekünk a map, főleg a koncepciója, ezzel talán nézhetőbbek lesznek a versenyek is és nem csak az utolsó 10 perc. Szerencsére olyan sem lesz, hogy 20 perc campeléssel már a top 10-ben vagyunk. Ma délután egy órakor viszont lezárták az új pálya tesztelését, így most egy ideig ki kell bírnunk a Savage nélkül. Aggodalomra viszont semmi ok, hiszen hamarosan újból kipróbáljuk a kicsit helyrepofozott verziót és lehet, hogy ezúttal már kódok nélkül.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!