Frissült a Hitbox, Nuke-on pedig megint változtattak az új CS:GO frissítésben

Frissült a Hitbox, Nuke-on pedig megint változtattak az új CS:GO frissítésben

A hajnali frissítési csomag tartalmazott azért 1-2 hasznos javítást is.

Hajnalban újabb frissítés érkezett a CS:GO-hoz, mely az 1.36.3.5-rc1 Beta névre lett keresztelve, és kisebb bugfixek mellett tartalmazott 1-2 nagyon hasznos fejlesztést és javítást is. Nézzük is!

Játékmenettel kapcsolatos változások

Először is, vegyük górcső alá talán a legfontosabb javítást, ami nem mással, mint a játék hitboxával kapcsolatos! Bosszantó egy hiba volt az, amikor valakit a nyakán lőttünk meg, akár menekülés, akár támadás közben, azt nem fejlövésnek vette a rendszer. Mivel nem volt kritikus a sebzés, emiatt rengeteg negatív megnyilvánulást sikerült bezsebelnie a játékon dolgozó csapatnak. Ám ennek a rémálomnak vége, ugyanis az új frissítésben a nyaki sebzéseket már fejlövésként fogja nekünk jóváírni a játék, így azért jóval könnyebb dolgunk lesz, nemde?

A másik dolog, amit még a Valve kijavított, az a „HASZNÁL” gomb, aminek a használata mostantól csak akkor fogja eldobni a fegyvert, hogyha a másikat rendesen fel tudja venni helyette, így ha nem tudsz hozzájutni egy adott puskához vagy pisztolyhoz, akkor sem maradsz segítség nélkül a tűzharcban, mert így az eredeti fegyvered nálad marad.

Pályákon belüli változtatások

Két versenypálya, Nuke és Overpass is kapott néhány kisebb-nagyobb változtatást:

Nuke:

  • Optimalizálva lett, így a gyengébb géppel rendelkezőknek is több lesz az FPS-ük.
  • Az A lerakón lévő 2 „oszlopnak" titulált siló között már nem lehet átlátni, mert odatettek egy tárgyat, így viszont előtérbe kerülnek az ugráló Scout-peekelések, -tessék vigyázni!

A Szárnysegéd játékmódot is érte 1-2 változtatás:

  • A lerakóról csatornán keresztül már nem lehet közvetlen bejutni a B site-ra, viszont egy kijárat elvisz az ajtóhoz, amivel ki lehet lyukadni a lenti plantra.
  • A lenti bombarakó hely sarkánál megtalálható dobozokat kicsit arrébb helyezték, így nem fog kilógni az ott megbújó játékos feje.
  • Ugyanitt a felső korlátok háttere kicsit át lett alakítva, így már nem olvadnak annyira össze az objectek.
  • Nincs többé toxic!
  • Karaktermodellek mozgása lett kicsit simább

Overpass:

  • Elosztónál, a háttérben lévő antenna árnyéka kissé becsapós volt, aki nem szemfüles, az simán egy AK47-esnek nézte, ez is ki lett javítva.
  • Halkabb lett a vonat, illetve az azt kísérő figyelmeztető jelzés hangja.
  • A játékos-gránát ütközést fixálták annál a kerítésnél, ami az építkezés környékén található.

Végre egy hasznos fejlesztést kaptunk a Valve-tól, igaz, még csak BÉTA elérésű - aminek beállítását itt mutatjuk meg - de bízunk benne, hogy hamarosan már élesítésre kerül ez a frissítés is. Szerintetek mi volt az eddigi leghasznosabb javítás?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések