A Riot szerint Taliyah nem volt eddig elég erős, jön is a buff

A Riot szerint Taliyah nem volt eddig elég erős, jön is a buff

Új Pyke témájú töltőképernyő, Bilgewater emotok, Taliyah buff és sok más újdonság érkezett a PBE legújabb frissítésével.

Az elmúlt napokban csak úgy kapkodtuk a fejünket a legutóbbi patch-csel érkező újdonságok kapcsán. Pénteken új tárgyakat lobogtatott meg a Riot Games, amelyekkel az a cél, hogy a bruiser/offtank karaktereket kicsit csapatharc-orientáltabbá tegyék. A legújabb PBE frissítésben, a kötelező új emote/skin armadán túl, kaptunk néhány balansz frissítést is, nézzük meg, hogy mik változnak hamarosan!

Pyke

Új hősünk, Pyke rendkívüli módon felkavarta a tesztszerveren kialakult állóvizet grandiózus belépőjével. A közösség tagjai persze egyből rávetették magukat a vérkikötő gyilkosára, azonban mégsem volt teljes az örömük. Pyke megjelenése a játékban nem úgy sikerült, ahogy azt a bemutatóvideóban láthattuk. A közösség visszajelzéseire hallgatva a Riot gyorsan orvosolta ezt a problémát, és átalakították a maszk textúráját: sejtelmesen világító szemet adtak neki, hogy jobban passzoljon az előzetesben látottakhoz. Ezenkívül hangulatos töltőképernyő is érkezik az idézők szurdokának legújabb tagjához.

Emote-ok

Hat új emotot is hozott a frissítés. Név szerint: Naut Bad (Nautilus), Bilgewater 2018, Vitamin Sea (Gangplank), Kraken Skulls (Illaoi), Shock And Ahhh (Miss Fortune), You look familiar (Pyke). Ezek garantáltan feldobják majd a mérkőzések hangulatát.

Chromák

Ezzel a frissítéssel hajózik be a Dark Waters Diana és a Dark Waters Vladimir chromák is a PBE vizeire.

Balance változtatások

A balance változtatások során Taliyah kapott egy nem elhanyagolható méretű átalakítást, melynek célja, hogy a hős összességében erősebb legyen, ugyanakkor az ösvényen eddig domináló játéka gyengítve legyen. Ja, és növelik az alap HP-ját (502 -> 532) és mozgási sebességét (325 -> 340) is.

A passzívja (Rock Surfing) bónusz mozgási sebességét 20%-ról 40%-ra emelték, ezen kívül harcok után most már 5 másodperc helyett 2 eltelte után aktiválható. Ha eddig nem volt elég mobilis gankeléshez, akkor majd most!

A Q (Threaded Volley) újratöltési ideje 11/9/7/5/3-ról 9/7.5/6/4.5/3-ra csökkent, tehát alacsonyabb szinteken 2 másodpercenként hamarabb lesz aktiválható. A Q aktiválása után a föld "megmunkált" (Worked Ground) lesz, melyen az 5 kő helyett csak 1 követ lő ki. Ennek a manaköltségének az 50%-át kaptuk vissza eddig, ezután a 100%-át fogjuk visszanyerni az elköltött manának. Mostantól a Q nem fog mozgási sebességet adni a "megmunkált" földön és többé nem okoz területi sebzést. Viszont az egymás után ellőtt kövek nem vesztenek majd sebzésükből.

A W (Seismic Shove) töltési ideje lecsökkent 16/15/14/12/11-ről 12 másodpercre mindegyik szinten.

Az E (Unraveled Earth) robbanási sebzése csökkent 70/90/110/130/150-ről 50/75/100/125/150-re.

Az R (Weaver's Wall) időtartama 6/7/8 másodpercről 5 másodpercre mindegyik szinten.

Kha'zix ultija (Void Assault) R-jének töltési idejét megemelték 90/80/70-ről 100/85/70-re.

Elise mozgási sebessége megnőtt, emberalakban 325-ről 330-ra, pókalakban 350-ről 355-re.

W-je (Volatile Spiderling) sebzését növelték 55/95/135/175/215-ről 60/105/150/195/240-re.

Vayne alap AD-ját megemelték 59-ről 60-ra. Óriási buff.

Tárgyváltozások

A Brawler's Gloves 10% kritikus találati esély egyedi passzívot kapott és 400 aranyról 600 aranyra emelték az alapköltségét.

A Warmog's Armor ára visszament 2640 aranyról 2850-re. Továbbá a kombinációs ára is visszaállt 194-ről 400-ra.

A Zeal kombinációs költsége 600-ról 400-ra csökkent, de a teljes ára változatlan maradt a Brawler's Gloves változatásaival együtt is.

Rúnák

A Fleet Footwork, a lövészek egyik kedvenc rúnája gyengítést kapott: a rúna által adott bónusz AP csökkent 0.6-ról 0.5-re.

A Hextech Flashtraption esetén a harcokba belépés során lecsökkentett újratöltési idejét visszaállították 1 másodpercről 10-re.

A Minion Dematerializer neve Dream Snatcherre változott. Működése: A meccs kezdetén 3 Dream Snatcher-t ad, ami használatkor elkábítja az ellenséges miniont, melyek permanens bónuszokat adnak, a minion tulajdonságaitól függően. A közelharci minionok 3 helyett 2 páncélt és 1% mozgási sebességet, a mágus minion 3 varázsellenállást és 2.4 AD-t vagy 4 AP-t. A tank minionok pedig 18 életet és 3% támadási sebességet adnak. Később, ha ugyanolyan típusú minionon használjuk a Dream Snatcher-t, 50% helyett 75%-kal kevesebb bónuszt ad az előzőnél. A rúna a meccs első 180 másodpercében nem aktiválódik.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!


Kövess Minket!



Közvetítések