Mellettük pedig több közelharci tárgy értékei is változnak.
Durván rákapcsolt a Riot Games a frissítésekre az elmúlt hetekben: a 8.9-es és 8.10-es patch is nagy változásokat hozott a játékba, utóbbi a dzsungel metát borította fel teljesen. A 8.11-ben a lövészek kerülnek majd górcső alá, de máris itt vannak az első infók a 8.12-ről, ahol a közelharci karaktereket szeretnék segíteni, két vadiúj tárggyal! Nézzük is, hogy mik lesznek ezek:
Spear of Shojin
Azok, akik inkább AD-t vesznek tankos tárgyak helyett, ideális lesz ez az új fegyver! + AD, + HP és töltési idő csökkenés az alap statok, ráadásul két brutális passzív: az egyik, hogy a hősöktől elszenvedett sebzést 10+ a bónusz AD-nk 15%-ával csökkenti, -a második pedig, hogy ha legalább 3 hőssel harcolsz, akkor a sebzésblokkolás 200%-kal megnő 6 másodpercre, ami minden hősgyilkosság után frissül!
Ez tipikusan az olyan AD hősökre lesz jó, akiknek idáig maximum splitpush tekintetében volt igazi hasznuk (Camille, Fiora, Tyndamere, de még akár Trundle is), ezzel a tárggyal viszont nyugodt szívvel vethetik majd magukat a csapatharcokba. Az ikon még nem végleges!
Atma's Reckoning
Atma neve ismerős lehet a régi motorosok számára, az Atma's Impaler egy régi AD tárgy volt, ami páncélt, kritikus sebzést és AD-t adott, aztán a 4. szezon végén kivették a játékból. Az új Atma tárgy valami hasonló lesz, azzal a különbséggel, hogy többet segít a csapatharcokban a túlélésben. +25 AD, +30 páncél és varázsellenállás, a passzívja pedig, hogy minden, csatában eltöltött másodperccel max HP alapján nő a sebzése a tárgynak. Itt se nézzétek a grafikát: ez csak az egyik fejlesztő paint rajza.
Változnak a már bent lévő tárgyak is
A Ravenous Hydra és a Titanic Hydra tízzel kevesebb sebzést okoznak majd, cserébe viszont 3500 helyett 3250 aranyba kerülnek, most, hogy több lehetőség lesz majd late game tárgyakat venni. Végül, a Sterak's Gage 50% base AD helyett bónusz AD-ként fogja adni az 50% base AD-t.