Egy ideig biztosan nem lesz még gyakorlópálya a játékban!

Egy ideig biztosan nem lesz még gyakorlópálya a játékban!

Ezt Riggles, a PUBG kommunikációs menedzsere mondta, –ami mellett azt is megemlítette, hogy hamarosan érkezik a végtag penetráció, és a laggal is kezdenek valamit.

A PUBG fejlesztői az utóbbi időben sokkal aktívabbak lettek a közösségi fórumokon. Igazából csak egyikőjük, név szerint Riggles, aki sokszor megpróbálja megoldani a problémákat vagy csak lehűteni a kedélyeket, ha valamit felette elrontanak. Néha pedig azt is elismeri, hogyha valamivel csúnyán mellélőttek.

Komoly változtatások jöttek a 13. frissítéssel, csak a fejlesztők elfelejtették megemlíteni őket

De legalább mindent megtudtunk az új ládáról és az ejtőernyő skinről.

Ezúttal viszont egy-két érdekesebb kérdésre és őszintén válaszolt, hiszen egy Reddit kommentben elárulta nekünk, hogy soha nem is terveztek gyakorlópályát, ami egy kisebb ferdítés volt, mint később kiderült.

"Nem tudunk egy olyan tervet elvetni, amit nem is jelentettünk be." Természetesen, egy másik felhasználó azonnal cáfolta ezt, hiszen az 1.0 megjelenése előtt, még az alábbi dolgokat ígérték nekünk:

"1. Tervez a PUBG Corp. egy gyakorlómódot, ahol egyedül fejlődhetnek a játékosok?

Őszintén, szerintem ez a PUBG lelke. Az első gondolatunk az volt, hogy az életben sincs gyakorlás! Keménynek kell lennie, mert a realitás volt a fő célunk. Ámbár, nagyon sokan kértétek, hogy legyen tutorial vagy shooting range és úgy gondoljuk, hogy ez segíthet pár játékosnak. Szóval, elkezdünk kidolgozni egy tervet, hogy ez az opció bekerülhessen a teljes kiadásba, tehát az 1.0-ába."

Az 1.0 lassan fél éve megérkezett, de gyakorlópályát még a kanyarban sem látunk és valószínűleg idén nem is fog megérkezni.

Szerencsére, legalább a végtag penetrációt megerősítette Riggles; ha pedig hihetünk neki, akkor hamarosan meg is érkezik ez az opció, ami mellett a teljesítményről, és a laggokról is beszélnek nekünk majd egy hivatalos közleményben.

"Ne aggódjatok, nem felejtettük el. Éppen most dolgozunk a fejlesztőkkel egy "fejlesztői levelen", ahol kicsit részletesebben elmondjuk, hogy hogyan javítjuk majd a teljesítményt. 

Átérezzük a fájdalmatokat; mi is látjuk, hogy komoly problémák vannak. Az én gépem is szenved mostanában. De remélem, hogy nem veszítitek el a bizalmat irántunk, hiszen ezeket nehéz megoldani.

Egyébként a végtag penetráció hamarosan megjön. Egy egész elegáns megoldást találtunk rá. Erről bővebben is beszélünk majd, amikor készen áll a funkció."

Ezek szerint, még egyszer meg kell adnunk a bizalmat a fejlesztők felé, de ha valamit újból elrontanak vagy Riggles csak üres ígéretekkel dobálózott, az végleg tönkreteheti a közösség és a fejlesztők kapcsolatát és kommunikációját. Sok mindenről fog dönteni az elkövetkezendő pár hét, az egyszer biztos!

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!