Reagált a Riot a sok panaszra a Rift Scuttler kapcsán

Reagált a Riot a sok panaszra a Rift Scuttler kapcsán

Nem feltétlenül úgy, ahogyan szerettük volna. A megoldást nem igazán sikerült eltalálni, –de legalább próbálkoznak valahogy egyensúlyba hozni.

Mióta megérkezett a 8.10-es patch, kissé átalakult a prioritási lista a célpontok kapcsán. Killek, tornyok, sárkány, Baron? Minek az, ha itt van a pénzeszsákként csúszkáló Rift Scuttler!... És hogy miért kapott ekkora fókuszt? A korábban értéktelen státusza, –leszámítva a rálátást és a minimális gyógyítást– nem igazán adott nekünk sokat. Mostanra azonban ez megváltozott: 140 aranyról indul a fejpénze –ami idővel csak emelkedik– emellett most már teljes értékű szörnyként kell tekinteni rá XP szempontjából is, sőt, többet is ér azoknál, hiszen jámbor jószág, nem üt vissza.

Mivel játsszak rankeden? - A 8.10 legjobb hősei minden ösvényen

Aioween | 18/05/23 15:00Gondban vagy, hogy mik a legerősebb hősök jelenleg ebben az állandóan változó játékkörnyezetben? A 8.10 még egy hétig itt lesz; addig is ezeket válaszd! Nem egyszerű dolog követni az állandó patch-eket, és hogy ki éppen milyen helyzetben van a hősök között.

Hogy érzékeljük az értékét, a midesek is nem véletlenül használnak Smite-ot néha, vagy gyakrabban, hiszen nekik is bőven megéri rámenni, valamint a dzsungelesek is konstans ezért a lényért harcolnak, ha van egy kis eszük. Sokszor 2 v 2 helyzetek is kialakulnak a két mides és dzsungeles között és olykor bizony négy Smite is érintett lehet az esetben. Ha mindez nem lenne elég, az új Spellbookkal már a csatatéren is lehet idézői képességet váltani, amit a támogatók is kihasználnak és olykor Smite-ra váltanak, ha az alsó folyóban jelenik meg, csak hogy bebiztosítsák maguknak. Ha esetleg egy olyan dzsungelesre esne a választásunk, aki nem túl jó kisebb harcokban, akkor jó eséllyel el fogjuk veszíteni a Scuttlert, vele együtt pedig rengeteg aranyat és XP-t is.

A játék szempontjából nem túl egészséges állapot ez, hogy minden egy szörnyről szól és ekörül forog szinte minden. Ennek rengetegen hangot adtak már –az egyszerű amatőr játékosoktól kezdve  a streamereken át, egészen a profikig. Senkinek nem tetszik ez a változás, főleg a dzsungeleseknek, akik szerint ez teljesen elveszi a gondolkodás részét a szerepnek. Nem kell nagyon innovatív útvonalakon gondolkozni, vagy megújítani bármit is a játékban, az egyetlen dolguk az, hogy campeljék ezt a szerencsétlen állatot. A negatív visszhang végre eljutott a Riothoz is, és úgy tűnik tesznek is valamit ellene.

Sajnos a megoldás nem a legjobb, legalábbis eget rengető változást ne nagyon várjunk tőle, maximum több "szabadidőt". A megjelenési ideje fog nőni, ezzel akarják kicsit felszabadítani az általa létrehozott állandó nyomást. A Riot ötlete, hogy 15 mp-el megemelik a respawn time-ot, ettől azt várják, hogy a dzsungeleseknek több idejük lesz mást csinálni, vagyis farmolni és/vagy gankelni. Ha őszinték akarunk lenni, ez sokat nem fog nyomni a latban, az értéke változatlan marad, ahogy az XP mennyisége is. Valahol azért a másik oldal is érthető, hogy nem akar hű bele Balázs módjára azonnal nagy változásokat behozni, mert azzal nagyobbat is árthatnának.

A másik lehetőség, hogy a fejlesztő gárda sem igazán tud megegyezni abban, hogy pontosan mi is okozza ezt a gondot, ami azért elgondolkodtató, mivel a játékosközösségnek elég egyértelmű véleménye van: túl értékes, hogy figyelmen kívül hagyják. Többen arra is panaszkodtak –főleg a profik és high elo streamerek közül– hogy a Riot már nem nagyon kéri ki a véleményüket egy-egy változtatás előtt, talán ideje lenne visszaszokni erre is. A 15 mp-es emelés a 8.11-el együtt várható, valamikor a jövő hét első felében.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!